SOFTWARE

eMaintenance

Věnujte více času důležitým činnostem vaší organizace tím, že aplikaci eMaintenance předáte správu všech svých síťových multifunkčních i jednoúčelových zařízení společnosti Canon. Tato diagnostická aplikace služby vzdáleného monitorování automatizuje procesy, čímž maximalizuje produktivitu, efektivitu a zabezpečení a současně minimalizuje vaše úsilí.
Získat informace
Work professional using Hybrid working as-a-service model

EMAINTENANCE

Snadná správa zařízení

Aplikace eMaintenance zpracovává časově náročné úkoly související se správou zařízení. Automatizované odečty stavů počítadel, vzdálená diagnostika, okamžitá upozornění na události, vylepšená správa spotřebního materiálu a zjednodušené nasazení zařízení pomohou zvýšit efektivitu vaší firmy.
Stáhnout brožuru

Hlavní výhody

Jako aplikace pro vzdálené monitorování zařízení zpracovává systém eMaintenance kontrolní seznam úkolů správy s minimálním zásahem nebo úsilím uživatele.

  • Snižte administrativní zátěž díky automatizovaným odečtům stavů počítadel

    Nemusíte zaznamenávat ani odhadovat měsíční odečty.

  • Pomocí vzdálené diagnostiky maximalizujte dobu provozuschopnosti

    Poruchy a alarmy jsou detekovány automaticky.

  • Zvyšte efektivitu díky okamžitým upozorněním na události

    Mějte přehled o výkonu svého zařízení.

  • Doobjednávky jsou součástí správy spotřebního materiálu

    Vyhodnocuje a řeší nízké hladiny toneru.

  • Profily vzdáleného využití pro lepší nasazení zařízení

    Sledujte stav, zatížení a vzorce používání na dálku.

Automatizujte procesy správy, abyste měli více času

Aplikace eMaintenance automatizuje procesy správy síťových zařízení a zároveň dodržuje přísné bezpečnostní protokoly, což vám dává více času věnovat se důležitějším činnostem.

Není třeba zaznamenávat měsíční odečty stavů počítadel ani používat odhady nebo manuálně zjišťovat stav, zatížení a vzorce používání zařízení – o vše je postaráno automaticky a s bezpečným přenosem dat.

Optimalizace zařízení pro delší dobu provozuschopnosti

Aplikace je navržena tak, aby maximalizovala výkon vašich zařízení a snížila náklady na údržbu.

Upozornění na události jsou zasílána okamžitě, takže máte stále aktuální informace, zatímco společnost Canon nebo poskytovatel služeb jsou automaticky upozorňováni na chyby, aby bylo možné je rychle vyřešit.

Systém také automaticky vyhodnocuje hladinu toneru a v případě nízké hladiny provádí jeho objednávku, takže ho máte vždy dostatek a nemusíte si dělat zásoby.

  • Vzdálená, automatická diagnostika

    Funkce vzdálené diagnostiky společnosti Canon sleduje poruchy a alarmy a automaticky informuje vašeho poskytovatele o rychlém řešení.

  • Objednávky spotřebního materiálu ve správný čas

    Systém eMaintenance sleduje hladiny tonerů a v případě, že budou nízké, zadá objednávku u poskytovatele služeb.

  • Již žádné měsíční odečty stavů počítadel

    Není třeba provádět odečty stavů počítadel nebo řešit nesprávné odhady. Aplikace eMaintenance automaticky zaznamenává přesná data.

  • Automatické plánované aktualizace tiskárny

    Využijte výhod automatických aktualizací firmwaru pro zařízení imageRUNNER ADVANCE.

Související produkty a řešení

Prozkoumejte další software, produkty a řešení od společnosti Canon. Vaše pracovní postupy s nimi budou produktivnější, efektivnější a bezpečnější.

Prozkoumat podrobněji

POTŘEBUJETE POMOC?

Chcete se dozvědět více informací o aplikaci eMaintenance?

Zásady ochrany osobních údajů společnosti

Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

Hledáte technickou podporu?

  • Co nejdříve
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +420

Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

Děkujeme

Jeden z našich odborníků vám zavolá.

[TIME]

Na shledanou

Omlouváme se

Chyba