Come and See – dosud největší integrovaná kampaň značky Canon

Praha, Česká republika, 15. září 2014 – Canon představuje svoji dosud největší integrovanou kampaň zaměřenou na spotřebitele. Tato TTL kampaň s názvem Come and See je součástí tříleté komunikační strategie společnosti Canon. Jejím cílem je inspirovat uživatele k zachycení příběhů, které se každý den kolem nás odehrávají.

Come and See.jpg

Kampaň Come and See startuje na veletrhu Photokina 2014, nejvýznamnější světové akci zaměřené na zpracování obrazu. Bude první kampaní, která využije novou komunikační strategii společnosti Canon. V regionu EMEA (oblast Evropy, Středního východu a Afriky) bude mít podpora tvůrčích přístupů podobu komplexní integrované kampaně.

Inspirativní kampaň bude probíhat v rámci nejrůznějších marketingových kanálů napříč celým regionem EMEA. Množství aktivit bude také probíhat na sociálních sítích, kde budou uživatelé vyzíváni, aby své příběhy sdíleli. Společnost Canon připravila podporu v místě maloobchodního prodeje, která zkvalitní komunikaci se zákazníky a pomůže jim v orientaci při nákupu.

S cílem podpořit tuto reklamní kampaň i celou tříletou strategii byly vytvořeny také webové stránky Come and See, www.canon-europe.com/comeandsee, kde zákazníci najdou nejen užitečné technické informace, ale mohou nahlédnout i do zákulisí příprav kampaně. Na kampani se podíleli známí fotografové - Christopher Pillitz, který se zaměřuje na cestovatelskou fotografii, a Jamie Hall, který fotí divokou přírodu. Pro uživatele připravili produktová videa, která jsou návodem jak s přístroji Canon vytvářet ty nejkvalitnější výstupy.

„Fotografie je v dnešní době jeden z nejrozšířenějších a nejpopulárnějších způsobů vyprávění příběhů,“ říká Radka Palánová, Corporate&Marketing Communication Manager Canon CZ&SK. „Pro Canon jakožto lídra v oblasti zpracování obrazu jde o skutečně dynamické období, pravděpodobně nejdynamičtější v historii. Během uplynulých 80 let jsme přesvědčili masy lidí, aby své příběhy vyprávěli pomocí fotografie, aby snímky vytvářeli, sdíleli a tiskli. Naší dlouhodobou snahou tedy je a bude poskytovat uživatelům špičkové nástroje pro zachycení, následné trvalé uložení a sdílení jedinečných okamžiků, které jsou součástí jejich každodenního života. A v neposlední řadě je také povzbuzovat, aby tyto okamžiky nepřestávali hledat.“

Canon se snaží uživatele dlouhodobě inspirovat a podporovat v rozvoji jejich fotografických zkušeností. Cílem značky Canon je přitom nadále vyvíjet nové produkty a technologie pro zpracování obrazu, aby tak svým zákazníkům umožnila zachycovat, uchovávat a sdílet vzpomínky na vše, co se kolem nich odehrává.

Canon na kampani spolupracoval se společností JWT, reklamní agenturou Canon Europe. Pro oblast vztahů s veřejností využil Canon služeb společnosti Fever a novou strategii využití médií v regionu EMEA definoval se společností PHD. Další informace o kampani Come and See jsou k dispozici na www.canon.cz/comeandsee.

spacer
					image
Tiskové zprávy
Korporátní tiskové zprávy
Tiskové zprávy produktů pro podnikání
Tiskové zprávy produktů pro spotřebitele
Tiskové zprávy medical produktů
Informace
Fotografie produktů
Events & Promotions
Ceny produktů
Explorer News
Korporátní informace
Loga a jejich užívání
Press Centrum
Informační kanály RSS
Podnikové novinky firmy Canon
Novinky pro podniková řešení firmy Canon
Spotřebitelské novinky firmy Canon