Canon odstartoval zimní kampaň „Winter Unique Perspective“

Praha, Česká republika, 2. prosince – Společnost Canon CZ spustila zimní kampaň „Winter Unique Perspective“. Soutěže, výstava, nová zajímavá videa, tematické příspěvky na sociálních sítích nebo workshopy s profesionálními fotografy. To vše až do března čeká ty, kteří se zapojí do kampaně, která si klade za cíl prostřednictvím techniky a zkušeností ambasadorů společnosti Canon přinášet a šířit neopakovatelné zážitky, ukazovat zajímavá místa a vyprávět silné příběhy.

WUP

Témata jako „Umění po setmění“ nebo „Útěk do divočiny“ už mají účastníci kampaně za sebou. Další výzvy ale ještě přijdou. Na řadě jsou zimní témata spojená s takzvaným urbexem, tedy objevováním a fotografováním opuštěných budov, nebo s rychlostí na sněhu a ledu či zachycení tzv. „freezing portraits“.

„Pomocí kampaně „Winter Unique Perspective“ se chceme ještě více přiblížit emocím našich fanoušků a zákazníků a ukázat, že naše technika slouží především k vyjádření tvůrčích idejí. Jedinečné a vzrušující okamžiky si lidé rádi uchovají i do budoucna v nejvyšší možné kvalitě, kterou jim poskytne právě Canon,“ říká Radka Palánová, Corporate&Marketing Communication Manager společnosti Canon CZ.

Kampaň spolupracuje s celou řadou výborných českých fotografů, kteří jsou zároveň ambasadory značky Canon. Mezi jinými je to například Tomáš Třeštík, který se podílel i na kalendáři pro Canon 2016 a v rámci kampaně se věnuje především tématu „Urban Zimní město“. Dále pak Petr Hricko, jenž nafotil photoset pro Signal festival v rámci tématu „Umění po setmění“, nebo Roman Černý, který se bude podílet na připravovaném projektu „freezing portraits“.

Aktuální část kampaně společnosti Canon navazuje na její jarní a letní část, která byla uzavřena koncem října. Mezi fanoušky značky Canon zabodovala všechna tři témata nazvaná „Pohled z nové perspektivy“, „Skryté tváře měst“ a „Cesty za světlem“.

O úspěchu kampaně, jejíž součástí byly čtyři workshopy, nejlépe hovoří čísla – šest zveřejněných videí, přibližujících atmosféru jednotlivých workshopů, si pustilo přes 80 tisíc lidí. Na sociální síti Facebook během kampaně Canon zaznamenal nárůst fanoušků o 75% a více než 1500 nových followers na sociální sítí Instagram. Přímo na microsite kampaně pak zavítalo 7 413 návštěvníků.

spacer
					image
Tiskové zprávy
Korporátní tiskové zprávy
Tiskové zprávy produktů pro podnikání
Tiskové zprávy produktů pro spotřebitele
Tiskové zprávy medical produktů
Informace
Fotografie produktů
Events & Promotions
Ceny produktů
Explorer News
Korporátní informace
Loga a jejich užívání
Press Centrum
Informační kanály RSS
Podnikové novinky firmy Canon
Novinky pro podniková řešení firmy Canon
Spotřebitelské novinky firmy Canon