GRAFIKA

Proč značky více důvěřují klasickému tisku než tomu digitálnímu

Odlište svou firmu a nechte ji růst s novými možnostmi digitálního tisku

STÁHNOUT PRŮVODCE

Tvůrčí odvětví dnes a zítra

Evropská ekonomika ve tvůrčím odvětví vydělává ročně 535,9 miliardy eur – vezměte si svůj podíl a využijte nové zdroje digitálního tisku.

Stáhnout průvodce

Bright blue, pink, yellow and black paint being thrown against a blue background

Tiskový marketing – strohé statistiky

Digitální technologie přinesly do marketingu nepochybně revoluci, ale kvůli skandálům s digitálními daty, ke kterým denně dochází, se cílové značky a spotřebitelé vracejí zpět k tisku – tyto údaje ukazují, proč tomu tak je:

  • 60 % veškeré zaslané pošty se otevírá ihned
  • 20 % zaslané pošty se otevírá do 28 dnů
  • Lidé se do zaslané pošty dívají v průměru 4,2krát

Výroční zpráva o komunikaci reklamních zásilek výboru Joint Industry Committee (JICMAIL) za rok 2018


Tiskový marketing však zdaleka neupadl v zapomnění, zůstává důležitým kanálem k propojení s publikem a i nadále si vede dobře:

  • 79 % osob uvedlo, že stále čtou tištěné noviny, a 82 % čte tištěné časopisy
  • Reklamy v tištěných časopisech jsou příjemnější než online – 32 % proti 26 %
  • Studie společnosti Kantar z roku 2017 „Trust in News“ (Důvěra ve zprávy) rovněž zjistila, že co se týče důvěryhodnosti, 72 % lidí pozitivně hodnotí časopisy se zprávami

Graphicarts Promotion Video Still

Technologie se mění podle toho, co vytvářejí lidé. Společnosti Canon a Microsoft se v roce 2017 na akci D&AD Festival spojily, aby předvedly, jak může tisk s intuitivní technologií a na dotykové bázi podpořit kreativitu a více lidem přiblížit jejich práci.

Podívejte se na video

V digitálním světě plném skandálů budí tisk důvěru

Z údajů dostupných pro dané odvětví je zřejmé, že tiskový marketing stále odolává i v tomto digitálním věku. Proč spotřebitelé více důvěřují tisku a jak jej mohou poskytovatelé platebních služeb využít k posílení své tiskové nabídky?

Ashley Norrisová, konzultantka obsahu v asociaci The Content Marketing Association, říká: „Tištěný obsah budí dojem něčeho trvalého a důvěryhodného, který digitálnímu obsahu často chybí. Být spojován s tímto prémiovým obsahem je pro inzerenty stále velmi důležité.“

Asociace DMA zjistila, že „56 % lidí věří, že tištěný marketing je nejdůvěryhodnější formou komunikace“. Rachel Aldighieriová, generální ředitelka DMA, na toto konto uvedla: „Tradiční tiskové média poskytují spotřebitelům osobní zážitek – něco hmatatelného, na co mohou reagovat, vzít s sebou a vrátit se k tomu ve volném čase.

Tuto skutečnost podporují zjištění z výroční zprávy JICMAIL, která představuje stupeň důvěry, jakou spotřebitelé stále mají v tištěná média. Osobní spojení, které mohou vytvořit, je něčím, co by marketéři neměli přehlížet.“

S tiskovým marketingem jde ruku v ruce hmatatelnost a důvěra. To je něco, co digitální sdělení naprosto nemůže nabídnout, a dává poskytovatelům platebních služeb reálnou příležitost poskytnout spotřebitelům z řad firem silný obsah spojený se značkou. Prostřednictvím dotykového a kreativního tisku se materiál na jedno použití může stát efektivním a přitažlivým marketingovým materiálem.

Tištěný obsah působí jako něco trvalého a důvěryhodného – digitální obsah tento dojem vždy splnit nemůže.

Ashley Norrisová, konzultantka obsahu společnosti The Content Marketing Association
Girl in red check shirt and man in blue t-shirt working at a digital printer with colour charts and ink on the back wall

Tisk je mrtev, ať žije digitální tisk

Nikdo netvrdí, že tisk a digitální technologie se navzájem vylučují. Ve skutečnosti tvoří úžasný tým – zejména, pokud jde o tisková řešení pro podniky. Digitální technologie mohou tisku pomoci ke zrychlení, lepší všestrannosti a jednodušší správě, zatímco tisk může digitální technologii dodat všechno to, co přichází až po letech snahy o autentičnost.
Ashley Norrisová říká: „Ty nejlepší kampaně využívají všechny typy médií. Moc ráda bych vídala více integrovaných kampaní, například tam, kde tištěná inzerce využívá špičkovou fotografii a dlouhý obsah, který se následně zveřejňuje po menších částech napříč digitálními kanály.
Někteří členové asociace CMA (Content Marketing Association) někdy takové skvělé věci vytvářejí.“

Objevte způsob, jak svůj podnik připravit na budoucnost pomocí neuvěřitelných nových možností v oblasti tiskových řešení

Související řešení

Prozkoumat podrobněji


Objevte jak vám digitální tiskové řešení mohou pomoci udržet náskok před konkurencí


PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM
  • Canon
  • Firma
  • ...
  • Značky a spotřebitelé přecházejí na digitální tisk