Nový potenciál tisku ve věku digitální únavy

Jak tisk oživuje vícekanálové propagační kampaně

Stáhnout zprávu

Tisk podněcuje emoce

Zjistěte, jak může tisk zaujmout zákazníky a zvýšit míru odezvy v éře „digitálního detoxu“ pomocí zprávy o propagační komunikaci od společnosti Canon.

Stáhnout zprávu

Print Fuels Emotion

Programatický tisk je zde

V oblasti marketingu se nedávno objevily dva trendy: rostoucí nedůvěra v přítomnost digitálních médií v našich životech a stále přesvědčivější důkazy o schopnosti tisku simulovat emocionální angažovanost mezi značkou a její cílovou skupinou. Tyto trendy dovedly marketéry k závěru, že digitální kanály samotné občas k vytvoření poutavé kampaně nestačí a že je nutné mobilizovat tisk v doprovodné roli vedle digitálních prostředků.


To představuje obrovskou příležitost. Marketéři a poskytovatelé tiskových služeb (PSP) mohou spolupracovat na multikanálových kampaních, které kombinují nejlepší vlastnosti tisku se všemi výhodami digitalizace: schopnost oslovit spotřebitele personalizovaným obsahem, který je přesně přizpůsoben jeho profilu, a to v každé fázi zákaznické cesty.


Budoucnost technologie tisku spočívá v jejím chytrém využití společně s přizpůsobenými údaji, díky kterému je možné poskytovat přizpůsobenou komunikaci, která vylepší uživatelskou zkušenost a podněcuje reakci. Pro marketéry to znamená, že všechno, co lze personalizovat na internetu, lze nyní personalizovat i v tisku. Tomu společnost Canon říká „programatický tisk“.


V této zprávě společnost Canon zjišťuje, proč vlastníci značek a zákazníci mění způsob, jakým pohlížejí na digitální marketing a jakým způsobem programatický tisk maximalizuje dopad tisku ve vícekanálových marketingových kampaních.

Související řešení

Prozkoumat podrobněji

Nejste si jisti, které produkty potřebujete pro své podnikání?

PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM