Automatizace vydláždila cestu pro obchodní růst a vyšší interní efektivitu

Od svého založení v roce 1997 se společnost KnowledgePoint neustále snaží efektivněji podnikat a budovat rozmanité portfolio služeb, které odrážejí přání zákazníků. Při své snaze se vždy řídila dvěma zásadními principy – inovativním myšlením a duchem spolupráce. Postupem času došlo k prudkému nárůstu objemu tisku a zakázek od stálých zákazníků a díky vstupu na nové trhy i k rozšíření klientské základy. Společnost KnowledgePoint si uvědomila, že zachování stále stejně rychlé výroby si bude žádat podrobný rozbor interních procesů a implementaci moderních technologií, které budou připraveny na očekávaný budoucí růst.

KP-image1
KP-image2

„Přístup společnosti Canon nám pomohl zvládnout obchodní výzvy v souladu s našimi interními postupy a toho si moc ceníme. Toto partnerství je klíčem k jakýmkoli budoucím investicím, které budeme chtít uskutečnit. Dosavadní spolupráce se společností Canon byla příkladná a hodláme v ní pokračovat i v budoucnu.“

Andre Philpot, provozní ředitel, KnowledgePoint