Profesionální produkty

EO Grafiska

Po celou dobu projektu nám společnost Canon poskytovala poradenství, znalosti a pomoc, které jsou zkrátka k nezaplacení. Věděli jsme, jakým směrem chceme společnost posunout – směrem k podniku, ve kterém nebude tisk jedinou klíčovou činností – ale až iniciativy jako program EBBP nám daly do rukou nástroje k vytvoření konkrétních nabídek.

Krister Mellström, výkonný ředitel

Společnost EO, která sídlí ve městě Skarpnäck jižně od Stockholmu, byla založena v roce 1984. Má 45 zaměstnanců, kteří se starají o širokou klientskou základnu zahrnující instituce, jako jsou operátor kabelové sítě Com Hem, hlavní město Stockholm a finanční skupina Nordea Bank. Klíčovou činností společnosti EO Grafiska stále zůstává ofsetový a digitální tisk. Společnost však svým klientům nyní nabízí neustále se rozšiřující řadu služeb marketingové komunikace, od reklamních kampaní a kampaní založených na přímé reklamě přes informační technologie, fotografické služby a filmovou produkci až po návrhy a realizace kampaní založených na platformě různých médií a měření úspěšnosti.

V roce 2009 společnost EO Grafiska čelila velké výzvě v podobě restrukturalizace svého vybavení pro digitální tisk. Společnost nebyla v oblasti digitální produkce rozhodně žádným nováčkem – v roce 2002 ovládla místní trh digitálního tisku a objem digitálního tisku vzrostl na celých 25 % produkce. V průběhu let se však ukázalo, že investice do digitálního vybavení neudržely krok s měnícími se požadavky klientů společnosti.

Společnost se tedy rozhodla pro partnerství se společností Canon. Během pravidelných setkání, která se na počátku spolupráce konala každý týden, společnosti Canon a EO společně pracovaly na definování nabídky, kterou společnost chtěla svým klientům poskytnout, a dále na určení nezbytných investic pro umožnění takové nabídky. Ve snaze celý proces podpořit se Krister Mellström spolu s dalšími senior manažery účastnili programu Essential Business Builder Program (EBBP, Základní průvodce rozvojem společnosti) pořádaného společností Canon. Jeho součástí jsou semináře věnované tématům, jako jsou marketingoví odborníci a jejich přístup k tisku či způsob implementace tisku z webových stránek. „Byly nesmírně přínosné,“ hodnotí semináře Mellström. Uvedu jeden příklad – přestože jsme již vyvinuli vlastní řešení tisku z webových stránek, získali jsme širší povědomí o způsobu, jak se službou pracovat efektivně.”

Společnost EO Grafiska ve své současné nové podobě se diametrálně liší od společnosti EO zaměřené na tisk, která ještě před čtyřmi lety neustále bojovala o přežití. Nyní je to úspěšná a zisková společnost s větším počtem zaměstnanců a portfoliem služeb perfektně nastaveným pro požadavky trhu. Zpočátku jsme chtěli jen renovovat digitální tiskové vybavení, ale nakonec jsme skončili u renovace celého podniku.

Přečtěte si příběh o tom, jak společnost Canon pomohla společnosti EO Grafiska začít využívat vlastní zdroje pro tisk, design a informační technologie takovým způsobem, aby mohla svým zákazníkům nabídnout nové služby na platformě různých médií.

Stáhnout případovou studii

Jaké produkty a služby používají?

Tiskárny na jednotlivé listy

Barevné a černobílé tiskárny na jednotlivé listy jsou určené pro komerční tiskárny a interní tisková oddělení a poskytují vynikající kvalitu tisku, nová řešení pracovních postupů a rozšířené možnosti integrovaných konečných úprav pro spolehlivou návratnost investice.

Software pro využití různých médií

Zvyšte objem tisku a objevte nové toky příjmů vytvářené příležitostmi pro vícekanálovou komunikaci. Společnost Canon nabízí celou řadu škálovatelných řešení napříč různými médii, která zahrnují snímky, videa, kódy QR, přizpůsobený web nebo digitální tisk.