SOFTWARE

iWEMC

Konzola IW Enterprise Management Console (iWEMC) je dobře rozšířitelné řešení pro správu tiskového parku a je určené středním až velkým podnikům. Je navrženo pro zařízení Canon a zařízení třetích stran tak, aby dokázalo spravovat, monitorovat a ovládat více síťových multifunkčních a běžných tiskáren v celé společnosti.1
Are you prepared for a return to the office?

Zvyšte svou produktivitu

Maximalizujte produktivitu své kanceláře, odstraňte problémy spojené se správou tiskového parku a soustřeďte se na nejdůležitější úkoly.

Technologie iWEMC společnosti Canon zajišťuje sledování a zjišťování chytrých zařízení, zjednodušuje úkoly, zvyšuje efektivitu a šetří náklady.

Hlavní výhody

Software iWEMC může pomoci vaší firmě díky lepší viditelnosti a správě vašich zařízení.

  • Vylepšená viditelnost skupiny z hlavního řídícího centra

  • Zvýšená produktivita díky efektivnějším procesům.

  • Zjednodušené úkoly díky automatizované správě

  • Snížená zátěž na IT a zlepšení provozních nákladů

  • Správa firmwaru

    Můžete aktualizovat firmware na více zařízeních současně a spravovat verze firmwaru. Tím je snížena nutnost ruční práce na jednotlivých aktualizacích, která může vést k chybám, a zároveň se firmware pravidelně aktualizuje, takže nedochází k chybám zabezpečení.

    Firmaware Management
    counter information

    Informace o počitadle

    Uživatelé mohou získat informace o výstupu vytištěném na zařízeních připojených k síti, což vede k efektivnějšímu a přesnějšímu hlášení o využití zařízení a správě nákladů.

    Správa adresáře

    Umožňuje tvorbu, distribuci a načítání seznamů adres ze zařízení připojených k síti, aniž by bylo nutné ručně aktualizovat adresáře nebo uživatele napříč zařízeními.

    Cloud je novou normou
    Applications Management

    Správa aplikací

    Uživatelé mohou prostřednictvím centralizované správy zajistit nepřetržitou instalaci a aktualizace aplikací, které denně používají.

    Správa hodnot nastavení zařízení

    Poskytovatel služeb může centrálně spravovat informace o nastavení zařízení, včetně vzdálené instalace aktualizací různých nastavení zařízení, což ušetří čas oddělení IT.

    Device setting value
    Device status monitoring and alerts

    Sledování stavu zařízení a upozornění

    Aplikace upozorní správce na změny stavu zařízení prostřednictvím e-mailu, umožní uživateli sledovat zařízení v reálném čase a okamžitě řešit chyby.

    Zjišťování zařízení a základní konfigurace

    Tato funkce, která je propojena se stavem a sledováním zařízení, umožňuje uživateli zjistit zařízení ze středového bodu a konfigurovat základní informace. To snižuje potřebu ruční manipulace a šetří čas.

    Muž a žena v kanceláři ukazují na obrazovku notebooku.
    Dashboard

    Hlavní panel

    Ovládací panel poskytuje okamžitou a snadnou aktualizaci stavu celého tiskového parku a umožňuje přizpůsobit nastavení podle potřeb firmy.

    Správa certifikátů klíče a CA2

    Uživatelé mají možnost přidávat nebo odebírat klíče zařízení a certifikáty CA.

    Canon Camera
    Canon Camera

    Sledování a správa nastavení zařízení2

    Tato funkce zjednoduší sledování hodnot nastavení zařízení a zaznamenávaných změn.

    Související produkty a řešení

    Objevte nejnovější produkty a řešení, která vaší firmě pomohou uspět.

    Prozkoumat podrobněji

    Zjistěte, jak vám mohou řešení společnosti Canon pomoci s digitální transformací.

  • ČLÁNEK

    Digitální transformace: jak digitální technologie mění podnikání

    Využívání digitálních nástrojů jako nové organizační normy.

    20 Jan 2021

  • ČLÁNEK

    Digitální transformace hybridního pracoviště pomocí tisku

    Transformace tisku tak, aby splňoval potřeby vašeho hybridního pracoviště.

    20 Jan 2021

  • Poraďte se s naším týmem a objevte tu správnou verzi softwaru iWEMC pro potřeby vaší firmy.

    1. Správa zařízení třetích stran bude omezena
    2. Správa zařízení bude omezena
    Zásady ochrany osobních údajů společnosti

    Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

    Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

    Hledáte technickou podporu?

    • Co nejdříve
    • 10:00 - 11:00
    • 11:00 - 12:00
    • 12:00 - 13:00
    • 13:00 - 14:00
    • 14:00 - 15:00
    • 15:00 - 16:00
    • 16:00 - 17:00
    • +420

    Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

    Děkujeme

    Jeden z našich odborníků vám zavolá.

    [TIME]

    Na shledanou

    Omlouváme se

    Chyba