Profesionální produkty

Inteligentní správa dokumentů

Ztrácí váš personál stále čas vyhledáváním dokumentů?

Kancelářští pracovníci stráví až 8 hodin týdně hledáním dokumentů*, což znamená plýtvání podnikovým časem a penězi. Nemusí tomu tak být. S řešením Inteligentní správy dokumentů Canon můžete spravovat dokumenty mnohem efektivněji, snížit manuální zpracování a umožnit okamžité bezpečné vyhledání odkudkoliv. Tak, pokud chcete pracovat chytřeji, šetřit vaše podnikové peníze a snížit stres se správou dokumentů v kanceláři, teď již můžete.

Inteligentní správa dokumentů Canon jednoduše umožňuje všem oblastem vašeho podnikání používat dokumentové informace mnohem efektivněji. Umožní rychlé a přesné vyhledávání a umístění dokumentů bez přesunu jediného listu papíru nebo dokonce opuštění vašeho pracovního stolu.

Výměna a distribuce dokumentů, bez potřeby faxu nebo časově náročných poštovních služeb, splní požadavky vašich zákazníků rychleji a jednodušeji než kdy předtím, ať pracujete ve vaší kanceláři, na pobočce nebo doma.

Naši kvalifikovaní konzultanti podnikových řešení rozumí vašim potřebám. S jejich bohatou zkušeností vám pomohou identifikovat potenciální zlepšení, které by správa dokumentů mohla přinést vašemu podnikání. Naše systémy jsou modulární, jednoduše integrovatelné, co minimalizuje výdaje spojené s jejich zavedením.

Nabídka společnosti Canon je jedinečná svým “end-to-end” řešením, které pokrývá všechny procesy v oblasti práce s dokumenty.

*Výzkum Blue Lion

spacer
					image
Související software
Therefore™
Vaše řešení
Kontrola výstupu dokumentů
Správa dokumentů
Distribuce dokumentů
Bezpečnost
Řízení tisku a zařízení
Správa barev
Produkční workflow (pracovní tok)
Tisk proměnných dat
Tisková řešení pro podniky