Vítejte v Mnichově. Doufáme, že jste si vzali své surfovací prkno. Připojte se s námi k Taovi, Alexovi a Karině – třem nejzajímavějším říčním surfařům na světě – na břehu řeky Eisbach, centru surfování na řekách.

Vyzkoušejte si interaktivní zážitek na mobilním zařízení nebo stolním počítači a seznamte se s touto neuvěřitelnou surfařskou komunitou v srdci Německa. Zkuste si, jaké to je účastnit se profesionálního fotografování s nejmodernějším vybavením Canon na dosah ruky. Vezměte náš EOS-1D X Mark II a přibližte zoom, abyste zachytili synchronizované surfování Alexe a Kariny na této bouřící řece. Pořiďte snímky rychlých akcí Taa při slabém nočním osvětlení, jak proráží vlnu a předvádí triky, a pak se o ně podělte s přáteli.

Doufáme, že stejně jako u našich ostatních příběhů „Come and See“ vás přimějeme vzít do ruky fotoaparát nebo smartphone a vydat se objevovat. Pomocí našich videí s návody a tipy na vybavení vás chceme naučit pořizovat vlastní úžasné snímky. Seznamte se s příběhy, které se odehrávají u vašeho prahu, najděte svůj styl, sdílejte ho s ostatními a oni se také určitě přijdou podívat.

Vyzkoušejte si náš interaktivní zážitek městského surfaře zde.

The story of the wave

Příběh vlny

Je půlnoc a jste uprostřed města. A co byste řekli? Je čas surfovat! Připojte se k městským surfařům v Mnichově a seznamte se s příběhem vlny na řece Eisbach.

Meet the surfers: Tao, Alex and Karina

Seznamte se se surfaři: Tao, Alex a Karina

Poznejte tři nejznámější mnichovské říční surfaře, kteří nám pomáhají vyprávět náš nejnovější příběh „Come and See“.

Take better portraits

Jak na působivější portréty

Portréty pořídíte snadno, ale dosáhnout jejich dokonalosti je těžké. Naše užitečné základní tipy vám pomohou udělat z dobrých snímků skvělé.

How to use natural light

Jak využívat přirozené světlo

Zkuste lépe poznat, jak se mění světlo v průběhu dne. Naučte se používat nastavení fotoaparátu tak, abyste ho maximálně využili.

Shoot sharper fast-moving action

Pořizujte ostřejší snímky rychlých akcí

Pořízení skvělých akčních snímků, například městských surfařů na řece, snowboardistů nebo běžců, vyžaduje předvídavost.

Capture stunning details, even in low light

Zachyťte ohromující detaily i za slabého osvětlení

Zachycení detailů při malém množství světla ale může být těžké – hlavně když používáte fotoaparát ve smartphonu. Naučte se používat clonu, nastavení ISO a rychlost závěrky.

Zoom in and capture fast action

Přibližte zoomem a zachyťte rychlý pohyb

Jádrem fotografování akčních scén je zachycení rozhodujících zlomků sekund, musíte proto držet krok s děním.

Behind the scenes - City Surfers

Ze zákulisí – Městští surfaři

Světla, kamera, surfujeme! Magazín Come and See nahlíží do zákulisí Městských surfařů Canon na řece Eisbach.

Side by side: Canon cameras versus smartphone cameras

Přímé porovnání: Fotoaparáty Canon proti fotoaparátům smartphonů

Při našem nedávném fotografování městských surfařů jsme požádali nadšeného amatérského fotografa, aby nám pomohl s porovnáním snímků pořízených novými fotoaparáty Canon a moderními smartphony. Podívejte se na výsledky.

The kit you need for shooting and instant sharing

Vybavení pro fotografování a okamžité sdílení

Se správným vybavením můžete hned sdílet nádherné snímky s přáteli a příznivci.

The perfect kit for portable flexibility

Dokonalá sada vybavení pro přenosnou flexibilitu

Někdy není praktické nosit s sebou stále velký fotoaparát a brašnu s vybavením. Když ale fotoaparát vašeho smartphonu nedokáže nabídnout prémiovou kvalitu obrazu, potřebujete fotoaparát, který to umí.

A kit list for controlling the light

Seznam vybavení pro ovládnutí světla

Pokud chcete být kreativní, zachytit atmosféru a pořizovat kvalitně osvětlené snímky, potřebujete správný nástroj.