Zachycování velkolepých videí

Dosáhnout toho, aby byla kvalita videí srovnatelná s kvalitou filmů, vyžaduje značný um. Plynulé kontinuální zaostřování, které zajišťuje ostrost hlavního předmětu v záběru, je jedním ze způsobů, jak natáčet videa dosahující profesionální kvality.

Tato technika však může být při nedostatku zkušeností ošidná. Pokud máte chuť s ní začít, zkuste zaostřit na nehybný předmět, vydejte se k němu a upravte objektiv tak, aby byl předmět v záběru neustále ostrý.

Chcete-li na hlavní předmět na snímku upoutat pozornost, je dobré rozmazat pozadí, ale zároveň nechat hlavní předmět zaostřený. U širokoúhlých fotografií lze potom ponechat zaostřené všechno.

Při pořizování videí vám naše nejnovější fotoaparáty pomohou překonat složitosti kontinuálního zaostřování díky technologii zaostřování Hybrid CMOS AF III. Díky plynulému automatickému zaostřování bude fotografovaný předmět vždy ostrý, i když se bude v záběru pohybovat. Některé fotoaparáty Canon také mají dotykovou obrazovku, která umožňuje snadno měnit zaostření z jednoho předmětu na druhý, aniž byste museli sáhnout na objektiv. Jednoduše se na obrazovce dotknete předmětu a ten se zaostří. Výsledkem jsou plynulá, špičková videa srovnatelná s kvalitou filmu.

Zachycování velkolepé atmosféry