Přiblížení k dění

Při fotografování hraje důležitou roli kompozice. Klíčem je vědět, co do fotografie zahrnout a co ne. U akční fotografie je jedním z nejlepších způsobů, jak ve snímcích zachovat dramatičnost, vyplnění záběru objektem. Tím vzbudíte dojem hlubšího propojení s danou akcí.

Snažte se o maximální fyzické přiblížení. To vám usnadní vyplnění záběru objektem. Pokud fotografujete na stadionu, budete přibližně ve stejné výši jako hráči, díky čemuž získáte krásné rozostřené pozadí, o kterém byste si při fotografování z vyššího místa mohli nechat jen zdát.

Často existuje určitá hranice, která omezuje, jak moc se fyzicky můžete k akci přiblížit. V takové situaci použijte delší objektiv nebo fotoaparát s velkým zoomem, který vám pomůže zkrátit vzdálenost od objektu.

Při přibližování, zejména při vysoké ohniskové vzdálenosti, se dostanete tak blízko, že je snadné ztratit objekt ze záběru. Společnost Canon přichází s důmyslnou novou technologií, která tento problém řeší.

Asistenční oblast zoomu vám umožňuje udržet objekt v záběru oddálením, jakmile se objekt přiblíží k okraji záběru. Jakmile objekt umístíte do středu záběru, opět jej přiblíží.

Tak si vychutnáte praktičnost zoomu, aniž byste přišli o perspektivu nebo ztratili objekt.

Akční fotografie – zoom