Vzdálené fotografování z nových úhlů

Těch nejkreativnějších záběrů se často dosahuje tím, že je člověk scénu schopen vidět z jiné perspektivy. Můžete například stát přímo nad zástupem lidí a fotografovat jej, získat přístup do nejvyššího patra budovy, kde se nachází vaše kancelář, a zachytit panorama města. Nebo jednoduše můžete na koncertě držet fotoaparát nad hlavou. I když takové fotografování nemusí být vždycky praktické, může se vyplatit.

Naše technologie pro vzdálené fotografování naštěstí takové zachycování snímků ze zajímavých úhlů umožňuje a posouvá hranice vaší kreativity ještě dál. Můžete se postavit do záběru skupinových portrétů, dělat skvělé selfie a fotografovat nepředvídatelné předměty, jako třeba divokou zvěř, a přitom ji vůbec nevyplašit.

S mnoha našimi nejnovějšími fotoaparáty je nyní snadné používat místo klasického hledáčku chytrý telefon. To znamená, že fotoaparát můžete ovládat i na dálku. Jednoduše k fotoaparátu připojte své mobilní zařízení a spusťte aplikaci Canon Camera Connect. Je-li k dispozici bezkontaktní komunikace NFC, stačí obě zařízení propojit. Pokud je fotoaparát umístěn na stabilním povrchu nebo stativu, můžete pomocí chytrého telefonu vzdáleně přizpůsobit kompozici, zaostření a jiná nastavení. To vám dává svobodu vyzkoušet nápadité úhly a tvořit poutavější příběhy.

Vzdálené fotografování