Plynulé fotografování a sdílení

Ať už pořizujete snímky pomocí kompaktního fotoaparátu nebo natáčíte video na digitální jednooké zrcadlovce, může být někdy náročné dosáhnout ostrých záběrů. Naše inovativní technologie stabilizace obrazu fotografům i filmařům už desítky let pomáhá vypořádat se s otřesy fotoaparátu. Nežádoucí otřesy bývají běžným problémem při přibližování objektivu a ostření na vzdálený objekt nebo při natáčení videa za chůze či běhu.

Ať už používáte jakýkoli fotoaparát, najdete tu pár jednoduchých tipů, jak bez stativu dosáhnout plynulejších, ostřejších záběrů. Nejprve se pokuste opřít levý loket o horní část těla, čímž se fotoaparát stabilizuje. Zaujměte pevný postoj tak, že se lehce rozkročíte a jednu nohu posunete pohodlně před druhou. Fotoaparát podepřete, abyste omezili pohyb, a dbejte na patřičné zachování horizontálních a vertikálních linií v záběru, obzvláště pak při chůzi.

Naše nejnovější fotoaparáty nabízejí 5osý inteligentní stabilizátor obrazu, který se přizpůsobí potřebám zachycované scény a pomůže docílit ostrých záběrů i při slabém osvětlení nebo maximálním přiblížení. Při natáčení videí z ruky poskytuje funkce Dynamický IS skvělou stabilizaci obrazu i při chůzi nebo běhu.

Plynulejší pořizování fotografií