A surfer holds the IVY REC up and looks through the viewfinder.

PŘENOSNÉ FOTOAPARÁTY

Seznamte se s akčním fotoaparátem Canon IVY REC, který si můžete vzít kamkoli

Fotoaparát Canon IVY REC je zde – nárazuvzdorný* a voděodolný** přenosný fotoaparát, který dokonalé fotí na cestách. Je navržen tak, aby díky 13megapixelovému snímači, možnosti natáčení v rozlišení Full HD 1080p rychlostí až 60 sn./s a připojení přes Wi-Fi a Bluetooth dokázal zachytit celou akci ve vysokém rozlišení i v situacích, kdy nechcete riskovat klasický fotoaparát nebo chytrý telefon. Tento odolný malý fotoaparát si můžete připnout přímo na opasek nebo batoh a mít ho vždy na dosah. Nejskvělejší na tom je, že fotografie můžete okamžitě sdílet pomocí aplikace Canon Mini Cam.***

Fotoaparát Canon IVY REC vás nijak nezpomalí, ani vám nebude při cestě překážet, protože je široký pouhých 110,5 mm a váží jen asi 90 gramů. Můžete se tak plně soustředit na akci a vzpomenout si na něj teprve, když ho budete potřebovat.

A pink IVY REC being attached to the back of a surfboard resting on the sand.
Nárazuvzdorný* a voděodolný** fotoaparát Canon IVY REC je ideální při snímání akčních sportů a snadno jej můžete použít úplně kdekoli.

Ponořte se do hlubin

Fotoaparát Canon IVY REC je voděodolný** až do dvou metrů a ve sladké vodě vydrží po dobu 30 minut, což znamená, že je to dokonalý společník do bazénu. Hledáček funguje zároveň jako spona a vy si tak můžete fotoaparát Canon IVY REC připnout při pěší turistice na opasek nebo na batoh, nebo si ho připevnit na přední část svého horského kola a pořizovat fotografie z pohledu první osoby. Nebojte se ho vzít s sebou do terénu nebo když venku prší. Byl stvořen pro dobrodružství a pro život v pohybu!

Fotoaparát Canon IVY REC lze použít i se stativem a je také možné si ho připnout na oblečení, nebo dokonce upevnit na sportovní vybavení.

Rozjeďte to!

A green Canon IVY REC tumbles into the sand in the wake of a mountain bike.
Fotoaparát Canon IVY REC je k dostání v zářivých barvách, což znamená, že když jej ztratíte, snadno ho na sněhu, v blátě nebo ve vodě uvidíte – a protože nemá žádný displej, který by mohl prasknout, je velmi pevný a odolný.

Na rozdíl od vašeho chytrého telefonu nemá fotoaparát Canon IVY REC žádný displej, takže se nemusíte bát prasklin – je nárazuvzdorný* a odolá i pádu ze dvou metrů, což je skvělé, když jedete na horském kole nebo běžíte po lesní stezce. Je k dostání ve čtyřech výrazných barvách, což znamená, že vás nejen upoutá, ale dobře ho uvidíte, když vám upadne do bláta, písku nebo sněhu. Ať jedete na kole či skateboardu, nebo lyžujete, bude se vám při jízdě hodit.

Rychlejší než vy

A blue Canon IVY REC being used with the Canon Mini Cam app on a smartphone, displaying a photo on its screen.
Díky bezplatné aplikaci Canon Mini Cam připojte fotoaparát Canon IVY REC ke svému mobilnímu zařízení***. Pak můžete využít funkci dálkového fotografování, přenášet fotografie z fotoaparátu do svého zařízení a sdílet je s přáteli a sledujícími.

Fotoaparát Canon IVY REC je jednoduchý, snadno se používá a kromě toho, že je dostupný, je také velmi rychlý. Dokáže zachytit fotografie, videa nebo oboje zároveň a díky možnosti propojení s chytrým telefonem si ho můžete přizpůsobit ještě víc. Je vybaven funkcí synchronizace s Wi-Fi a Bluetooth, takže můžete ihned sdílet své fotografie a videa na sociálních médiích (pokud to dovolí pokrytí sítě). Když použijete aplikaci Canon Mini Cam***, uvidíte na displeji svého chytrého telefonu to, co zobrazuje fotoaparát, takže jej můžete dát kamarádovi a prohlížet si záznamy spolu s ním. Také můžete použít funkci dálkového fotografování.

Žijte okamžikem a vezměte si fotoaparát Canon IVY REC s sebou na jízdu! Díky snadnému přístupu k předvolbám, který vám umožní hladce přepínat mezi režimy fotografování, neexistuje nic, co byste s tímto malým, zábavným a akčním fotoaparátem nemohli zachytit.

Autor: David Osgar

*Odolný proti nárazům ze 2 metrů (6,6 stop). Testovací metody odolnosti proti nárazům se vztahují výhradně na tento produkt a nezaručují odolnost proti poškození nebo závadě produktu.
**Voděodolný po dobu až 30 min v hloubce 2 metrů (6,6 stop). Testováno pouze ve sladké vodě. Pokud je vystaven jiné než sladké vodě, doporučujeme jej okamžitě opláchnout sladkou vodou.
***Použití volitelné aplikace Canon Mini Cam vyžaduje připojení kompatibilního zařízení k fotoaparátu Canon IVY REC prostřednictvím technologie Bluetooth® a Wi-Fi®. Aplikace Canon Mini Cam je dostupná bezplatně v obchodech App Store a Google Play. Za stahování bezplatné aplikace Canon Mini Cam mohou být účtovány poplatky za datové připojení. Kompatibilní s mobilními zařízeními se systémem iOS 11 nebo novějším a zařízeními Android se systémem Android 5.1 nebo novějším.

Související články
Canon Zoemini C and Canon Zoemini S on a table with a notebook with pictures stuck to it.

UMĚNÍ Z TISKÁRNY

Buďte kreativní s řadou Canon Zoemini

Popusťte uzdu své kreativitě na cestách s pomocí instantního fotoaparátu a kapesní tiskárny.

A trail runner captured jumping in the air on a rocky beach, creating a bold silhouette.

AKČNÍ FOTOGRAFIE

5 nejlepších tipů, jak fotografovat

Zjistěte, jak pomocí tipů od profesionálního fotografa Toma Binga zachytit kreativnější akční snímky každodenních dobrodružství.