CREW CREATE

Čtyři umělci. Různé sady produktů společnosti Canon. Jedna spolupráce.

CREW CREATE

Tvořte se společností Canon

Hudba, tanec, fotbal a street art. Podívejte se, co se stane, když se spojí čtyři tvůrci obsahu s jasným cílem: tvořit.

CREW CREATE

Výsledný snímek

Podívejte se, jak všichni členové týmu využívají svou kreativitu, aby vytvořili klip k písni „Jussi“ od Jacka Garratta.
Canon Camera

CREW CREATE

V zákulisí s týmem Crew Create

Nahlédněte do zákulisí a zjistěte, jak Jack, Nifè, Ewan a Fat Cap Sprays spojili své nápady a dovednosti, aby vytvořili umělecký kousek.
Canon Camera

Tipy a techniky

Zjistěte, které funkce sad produktů Canon si členové týmu oblíbili a jak je používají, aby vylepšili svůj obsah.
Jack Garratt

Jack Garratt vysvětluje, jak na fotoaparátu Canon EOS RP vytvořit a najít své oblíbené předvolby nastavení, která vám umožní snadný přístup ke způsobům, jakými rádi fotografujete.

Ewan Baggott

Ewan Baggott, který také vystupuje jako EABskills, nás na fotoaparátu Canon EOS R6 provede svým nastavením pro snímání v rozlišení 4K rychlostí 60 snímků za sekundu s režimem automatického zaostřování se sledováním očí a obličeje. Tyto funkce jsou ideální při pořizování zpomalených, vždy krásně ostrých záběrů.

Nifè

Nifè nás provede režimem samospouště videa na fotoaparátu EOS M50 Mark II, díky kterému se může vždy připravit, než začne nahrávání.

Fat Cap Sprays

Fat Cap Sprays vysvětluje, jak nastavit fotoaparát PowerShot G7 X Mark III pro snímání v rozlišení 4K, které je ideální k zachycení úžasných detailů a nabízí více možností při následné úpravě.

Přihlaste se nyní

Nechte se inspirovat, přihlaste se nyní

Seznamte se s týmem

Od YouTube k TikToku a z pódia na hřiště. Seznamte se s týmem, který spojil své dovednosti v oblasti fotografie a videa, aby předvedl své umění.
Canon Camera

HUDEBNÍK A PRODUCENT

Jack Garratt

Jack Garratt je oceňovaný britský hudebník a producent z Londýna. V roce 2016 vydal multiinstrumentalista Jack Garratt své debutové album „Phase“, které získalo řadu prestižních britských hudebních ocenění. Jeho nejnovější, druhé album „Love, Death & Dancing“ je popisováno jako „taneční hudba pro lidi, kteří nechtějí jít ven“.

Jackova výbava

  • Bezzrcadlové fotoaparáty

    EOS RP

    Malý, lehký a intuitivní plnoformátový bezzrcadlový fotoaparát je ideální k cestování a pro každodenní fotografování.

  • Objektivy typu RF

    RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

    Světelný makroobjektiv 35 mm f/1,8 pro širokoúhlou perspektivu, zaostřování zblízka a hybridní IS.

  • Objektivy typu RF

    Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

    Ideální objektiv pro všechny nadšence pro každodenní fotografování plnoformátovým bezzrcadlovým fotoaparátem. Objektiv RF 24-105mm F4-7.1 IS STM je lehký, kompaktní, má snadné ovládání a je připraven povznést vaše fotografování na novou úroveň.

  • Zvuk

    Stereofonní mikrofon DM-E100

    Zachyťte snadno vynikající zvuk díky malému stereofonnímu mikrofonu typu plug and play, který je vždy připraven nahrávat.

  • Canon Camera

    TANEČNICE

    Nifè

    Nifè je britská tanečnice a autorka obsahu s nigerijskými kořeny. Nifè se narodila a vyrostla v Londýně. Tancovat začala už v mladém věku. V roce 2014 začala Nifè pro zábavu sdílet taneční obsah na sociálních sítích a její sledovanost rostla. Její první taneční výzva z roku 2016 se stala virální a od té doby stále tvoří taneční výzvy, které se nekontrolovatelně šíří.

    Nifè a její výbava

  • Bezzrcadlové fotoaparáty

    EOS M50 Mark II

    Vytvářejte vysoce kvalitní obsah pro své publikum a dodávejte mu svůj vlastní tvůrčí cit, ať už se jedná o fotografie, videa, nebo živé streamování.

  • Objektivy pro fotoaparáty EOS M

    EF-M 11-22mm f/4-5.6 IS STM

    Ultraširokoúhlý objektiv STM se zoomem a stabilizátorem obrazu, který se skvěle hodí pro fotografování i natáčení krajiny.

  • Objektivy pro fotoaparáty EOS M

    EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM

    Tento lehký a kompaktní objektiv se zoomem a stabilizátorem obrazu je všestranným pomocníkem při krajinářské i portrétní fotografii.

  • Objektivy pro fotoaparáty EOS M

    EF-M 32mm f/1.4 STM

    Posuňte svůj bezzrcadlový fotoaparát EOS na další úroveň s tímto špičkovým základním objektivem.

  • Zvuk

    Stereofonní mikrofon DM-E100

    Zachyťte snadno vynikající zvuk díky malému stereofonnímu mikrofonu typu plug and play, který je vždy připraven nahrávat.

  • Stativ

    Grip s funkcí stativu HG-100TBR

    Fotografujte déle a stabilnějí s kreativní flexibilitou díky tomuto jedinečnému gripu s funkcí stativu s odpojitelným dálkovým ovládáním.

  • Canon Camera

    FOTBALOVÝ FREESTYLER

    Ewan Baggott

    Ewan Baggott (také známý jako EABskills) je 22letý fotbalový freestyler, moderátor a influencer na sociálních sítích se stovkami tisíc sledujících z celého světa. Od spolupráce s nejsilnějšími značkami sportovního oblečení až po vedení vlastní úspěšné akademie, Ewan je veteránem společenského světa fotbalu.

    Ewanova výbava

  • Bezzrcadlové fotoaparáty

    EOS R6

    Ať už fotografujete cokoli a jakýmkoli způsobem, fotoaparát EOS R6 vám umožní být kreativní tak, jak se vám ani nesnilo.

  • Objektivy typu RF

    Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

    Ideální objektiv pro všechny nadšence pro každodenní fotografování plnoformátovým bezzrcadlovým fotoaparátem. Objektiv RF 24-105mm F4-7.1 IS STM je lehký, kompaktní, má snadné ovládání a je připraven povznést vaše fotografování na novou úroveň.

  • Zvuk

    Stereofonní mikrofon DM-E100

    Zachyťte snadno vynikající zvuk díky malému stereofonnímu mikrofonu typu plug and play, který je vždy připraven nahrávat.

  • Canon Camera

    POULIČNÍ UMĚLEC

    Fat Cap Sprays

    Fat Cap Sprays je umělec a tvůrce obsahu z Londýna, známý díky svým energetickým videím, které spojují street art s populární kulturou.

    Fat Cap Sprays a jeho výbava

  • Kompaktní digitální fotoaparáty

    PowerShot G7 X Mark III

    S fotoaparátem, pyšnícím se možnostmi připojení, zachytíte dokonalá videa a fotografie, které si vaši fanoušci zamilují.

  • Zvuk

    Stereofonní mikrofon DM-E100

    Zachyťte snadno vynikající zvuk díky malému stereofonnímu mikrofonu typu plug and play, který je vždy připraven nahrávat.

  • Stativ

    Grip s funkcí stativu HG-100TBR

    Fotografujte déle a stabilnějí s kreativní flexibilitou díky tomuto jedinečnému gripu s funkcí stativu s odpojitelným dálkovým ovládáním.

  • Související články

  • Hudebník, tanečnice a fotbalista stojí před zdí s graffiti neonové sovy.

    VLOGGING

    Jedna kreativní spolupráce

    Čtyři umělci, kteří používají sadu produktů Canon, spojili síly a pomocí svých různých dovedností natočili úžasný krátký film.

  • Mladá žena s modrými copy se natáčí fotoaparátem s ručním gripem před železniční tratí.

    VLOGGING

    Vylepšete svůj online obsah

    Šest odborných tipů a technik, jak zajistit, aby váš obsah pro sociální sítě vynikl z davu.

  • Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III s připevněným ručním gimbalem umístěný na stěně vedle plechovek se sprejem.

    VLOGGING

    Nejlepší výbava pro vytváření obsahu

    Seznamte se s výbavou, kterou používají tito čtyři velmi odlišní tvůrci online obsahu, a podívejte se, jak jim pomáhá posunout jejich obsah na vyšší úroveň.

  • ŽIVÉ STREAMOVÁNÍ

    Streamování s produkty Canon

    Zjistěte více o tom, jak vylepšit svou webovou kameru pro živé streamování a video konference s naší příručkou, která vás provede krok za krokem.

  • Osoba na pláži, která před sebou drží fotoaparát připevněný na gripu s funkcí stativu.

    VLOGGING

    Začněte s vlogováním už dnes

    Podívejte se na naše tipy pro vlogování a naučte se pořizovat nádherné záběry, které potěší i zkušené diváky.

  • Žena nastavuje fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III vedle notebooku, aby mohla natáčet lekci jógy v obývacím pokoji.

    KOMPAKTNÍ FOTOAPARÁTY

    Nejlepší kompaktní fotoaparát pro vytváření obsahu

    Zjistěte, jak můžete díky fotoaparátu PowerShot G7 X Mark III zažehnout jiskřičku kreativity a obohatit tak svůj každodenní život.