Business Days společnosti Canon pomáhají zákazníkům z oblasti tisku s odhalením podnikatelského potenciálu

PRAHA, 13. října 2016 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, inspirovala v průběhu letošního ročníku svého veletrhu Commercial Printing Business Days více než 400 návštěvníků. Canon nabídl přehlídku vysoce odborných znalostí a zkušeností s produkčním tiskem v oblastech obchodní komunikace, komerčních tiskových služeb, vydavatelství a nakladatelství i fotografického tisku.

Canon Commercial Printing Business Days.jpg

Veletrh proběhl ve dnech 20. až 22. září 2016 v německém Poingu a Canon během jeho průběhu přivítal ve svém centru Customer Experience Center vybrané poskytovatele tiskových služeb z celé Evropy. Během tří veletržních dní se návštěvníci seznámili s tím, jak prostřednictvích integrovaných ucelených řešení postavených na inovativních technologiích mohou rozvinout pod vedením expertů společnosti Canon a jejích partnerů svůj podnikatelský potenciál.

„Moc dobře si uvědomujeme, že technologie samy o sobě transformaci firem nezajistí,“ říká Peter Wolff, Senior Director for Commercial Printers & Production CRD ve společnosti Canon. „Zákazníci potřebují převést své kreativní nápady a koncepty do reálného světa, zkoumat nové obchodní modely a experimentovat s různorodými aplikacemi. A právě Commercial Printing Business Days je tím skvělým inovativním prostředím, kde se mohou zákazníci seznámit s širokou škálou možností využitelných pro jejich podnikání.“

Veletrh Commercial Printing Business Days proběhl v duchu filosofie společnosti Canon  nazvané #UNLEASHPRINT a poskytovatelé tiskových služeb se tak mohli prostřednictvím fiktivní vícekanálové marketingové kampaně pro mnichovskou cestovní kancelář seznámit s každým aspektem takto rozsáhlé propagační akce. Od personalizovaného direct mailingu zohledňujícího specifika každého zákazníka až po úvodní webovou stránku s individuálními marketingovými materiály, včetně katalogu se zájezdy dle předpokládaných preferencí klienta. Součástí kampaně navíc bylo – po dokončení objednávky – vytvoření osobního cestovního poukazu a přibalení průvodce i časopisu s obsahem relevantním k vybrané destinaci.

Výrobu široké škály materiálů zaštiťoval systém pro správu workflow a výstupů PRISMA, který řídil řadu samostatných úloh nad různorodými produkčními technologiemi. Ke slovu tak například přišla flatbed tiskárna Océ Arizona 1280 GT při výrobě složek, vysokorychlostní barevné archové řešení imagePRESS C10000VP i kontinuální inkoustové tiskové stroje ColorStream a ImageStream pro výrobu časopisů, poukazů a dalších prémiových materiálů zasílaných poštou.

Za vyzdvihnutí stojí i prezentace řady integrovaných dokončovacích řešení od partnerů společnosti Canon, včetně firem IBIS, Horizon, Hunkeler a Tecnau.  Zákazníci si mohli přímo v akci prohlédnout ucelené řešení pro výrobu knižních publikací a produkci časopisů, od tisku z role až po finální nařezaný, složený a perfektně svázaný nebo sešitý produkt. Spolu se svými partnery z oblasti papírových materiálů Canon účastníky seznámil i s novinkami v oblasti společně vyvíjených inkoustových materiálů.

Mezi prezentované technologie značky Canon patřily také některé novinky z veletrhu drupa 2016. Návštěvníci veletrhu se mohli seznámit například s novým Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ ImageStream 2400, Océ VarioPrint i300 včetně rozšíření ColorGrip a s imagePRESS C10000VP.

„Veletrh Commercial Printing Business Days jasně potvrdil pozici společnosti Canon jako ideálního partnera. Během veletrhu jsme sice uzavřeli několik významných zakázek, ale mnohem důležitější je, že jsme návštěvníkům poskytli pozitivní vizi, jak využít tisk pro ziskové podnikání i v budoucnu. Navíc jsme posílili jejich důvěru ve schopnost přinášet koncovým klientům skutečnou přidanou hodnotu,“ dodává Peter Wolff.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.