Tipy pro tiskárny PIXMA

Nezáleží na tom, jestli jste někde, kde to dobře znáte, nebo jestli objevujete nová místa. Vždy stojí za to vyzkoušet nové způsoby fotografování, díky kterým budou vaše snímky zajímavější a poutavější.

Nejlepší papír pro tisk snímků

Vytvoření krásného snímku dá hodně práce. Proto by byl hřích se o něj nepodělit. Snímkem se nejlépe pochlubíte, když jej vytisknete. Vaše práce tak dostane hmatatelnou podobu.

Tipy pro tiskárny PIXMA – Canon
Hiroyuki Takeda – Není cesty ven
Údaje copyrightu: https://creativecommons.org/licenses/by-nd/2.0/

Správně zvolený papír dokáže s výsledným produktem zázraky. Pokud tisknete umělecké snímky, sáhněte po matném nebo uměleckém papíru, který snímkům dodá strukturu a hloubku. Lesklé papíry se zase postarají o výtisky plné barev a života. Je důležité orientovat se v typech papíru – téměř stejně důležité jako znalost objektivů. Chcete-li dosáhnout dokonalého výsledku, je třeba vybrat ten pravý papír.


Příprava na rámování

Když chcete svou fotografii zarámovat, je dobré nechat po stranách papíru prázdné okraje. Pak můžete fotografii bez problémů umístit pod držák fotografie v rámu. Fotografie tak nebude přiléhat ke sklu, což prodlouží její životnost.