Návod k provedení: Pořizování akčních fotografií

Různé rychlosti závěrky poskytují různé efekty

Snímky se zmrazenými objekty mohou také zachytit rychlost a akci. Toto video ukazuje účinek různých rychlostí závěrky.

Toto video předvádí účinek různých rychlostí závěrky

Vstupte do galerie
Dozvěděli jste se, jak můžete zachytit akci do svých fotografií, a nyní učiňte další krok a sami si to vyzkoušejte. Prohlédněte si fotografie, které pořídíte, a poté zašlete nejlepší snímky do galerie služby You Connect. Váš snímek by mohl být příští měsíc vystaven.

Objevte systém EOS
Nový objektiv vám umožní podívat se na svět z jiného úhlu. Bude pro vás inspirací a nabídne řadu nových příležitostí k fotografování. Právě tento objektiv by vám v tom mohl pomoci.

EF 70–200 mm f/4L USM*
Model EF 70–200 mm f/4L USM je vynikající a cenově dostupný objektiv, který vás přiblíží k akci. Vysoce výkonný teleobjektiv se zoomem řady L od společnosti Canon kombinuje nízkou hmotnost a kompaktnost se světelností f/4, která je bezvadná pro fotografování sportu, divoké zvěře a na cestách.

Picture_Tutorial_p3_02

Další možností je objektiv EF 70–200 mm f/4L IS USM, který je vybaven stabilizátorem obrazu (IS) s rozsahem 4 EV, jehož zásluhou je ideální pro práci z ruky.

*Vyžaduje upevňovací adaptér EF-EOS M pro fotoaparát EOS M

1  2  3