Rozšířená záruka

Výrobky a řešení společnosti Canon jsou navrženy tak, aby zákazníkům přinášely co největší užitek. Kromě standardní podpory společnost Canon nabízí svým zákazníkům možnost využít také extra služby a rozšířit si záruku.

Standardní podpora produktů Canon
Standardní podpora  zahrnuje jak podporu spotřebních výrobků (zahrnující produktové skupiny Foto-Video a malou kancelářskou techniku), tak i podporu a služby spojené s kancelářskou technikou. Na stránkách www.canon.cz/support je k dispozici seznam servisních středisek, kontakt na telefonickou podporu , odpovědi na nejčastěji kladené otázky a další důležité informace, které poskytují  nápovědu při používání výrobku Canon.

Možnosti rozšířené záruky
On-Site servis
On-Site servis je bezplatný záruční servis u zákazníka (v místě instalace produktu). Je poskytován na vybrané produkty i-SENSYS, MAXIFY a imageRUNNER po dobu jednoho roku od jejich zakoupení. Přehled produktů, pravidla a podmínky vztahující se k  On-Site záruce naleznete zde.

Easy Service Plan
Program Easy Service Plan (ESP) zahrnuje řadu služeb, počínaje instalačními službami, okamžitou servisní podporou až po školicí služby. Jednotlivé balíčky ESP si lze zakoupit spolu s hardwarem, nejpozději však do 90 dnů. Údržbu jakýchkoliv zařízení zajišťuje v rámci tohoto programu společnost Canon a autorizovaní partneři.  Další informace k Easy Service Plan naleznete na:
- i-SENSYS
- imageRUNNER
- imageFORMULA
- imagePROGRAF

spacer
					image
Managed Print Services