RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

UŽIJTE SI ODMĚNU ZA NÁKUP KOMPATIBILNÍCH OBJEKTIVŮ*

Kupte si kterýkoli z vybraných fotoaparátů a doplňte jej objektivem, který potřebujete pro zachycení rozhodujícího okamžiku.

Zaregistrujte vybraný fotoaparát společně s kompatibilním objektivem během propagační akce a získejte odměnu až 27.000 Kč.

Sledujte svou žádost

*Na nabídku se vztahují podmínky

Řiďte se následujícími 4 kroky

Step 02 Step 02

Krok 2

V rámci oprávněného období od nákupu si pořiďte vybraný objektiv (3 měsíce pro objektivy typu EF a 12 měsíců pro objektivy typu RF).

Step 02 Step 02

Krok 3

Maximálně do 30 dnů po ukončení oprávněného období od nákupu podejte online žádost obsahující doklad o nákupu.

Step 04 Step 04

Krok 4

Vrácené peníze vám přijdou do 28 dnů od potvrzení vaší žádosti!

Vybrané fotoaparáty EOS

Vybrané objektivy typu EF



3měsíční oprávněné období od nákupu

Vybrané objektivy typu RF



Oprávněné období od nákupu prodloužené na 12 měsíců

Nejčastější dotazy (FAQ)

PLATBA:

Otázka: Kdy dostanu peníze zpět?

Naším cílem je zadat bankovní převod do 28 dní od přijetí platné žádosti o vrácení peněz s doprovodnými účtenkami. Po schválení žádosti obdržíte e-mail s potvrzením, že již nejsou požadovány žádné další dokumenty, a vaše žádost bude vyřízena do 28 dní. Žádost si můžete kdykoli zkontrolovat zde pomocí naší aplikace sledování reklamací, stačí jen zadat referenční číslo žádosti (to se v potvrzujícím e-mailu, který vám byl zaslán a měli jste jej obdržet po zadání žádosti, nachází vpravo nahoře).

Ot.: Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Máte na výběr ze 2 možností: 
  1. Stav žádosti můžete rychle zkontrolovat zde a zadat referenční číslo své žádosti (to se v potvrzujícím e-mailu, který vám byl zaslán a měli jste jej obdržet po zadání žádosti, nachází vpravo nahoře).
  2. Chcete-li získat podrobnější informace nebo máte-li potíže se svou žádostí, klikněte sem a použijte své osobní přihlašovací údaje, které jsme vám zaslali, když jsme obdrželi vaši žádost. 

Otázka: Jak se platba objeví na mém bankovním účtu?

Výplaty vrácených peněz provádí poskytovatel plnění a platby jsou vždy označeny jako „Canon“. Zkontrolujte si toto označení na svém bankovním účtu.

Ot.:Proč mi banka účtuje poplatky za převod?

Přesnou částku vrácených peněz převádíme v místní měně, jak jsme o tom informovali, a tam, kde je to možné, se snažíme využít místní banky, abychom se vyhnuli poplatkům příjemci. Společnost Canon však nemůže nést odpovědnost za dodatečné poplatky účtované vaší bankou, a pokud tato situace nastane, budete se muset obrátit na ní.

Otázka: Jak zjistím, kdy bude provedena platba?

Po úspěšném potvrzení vaší žádosti se postaráme o proces vyřízení platby. Poté obdržíte e-mail s informací, že finanční prostředky jsou na vašem účtu. Stav žádosti můžete po zadání referenčního čísla své žádosti rychle zkontrolovat zde.

Otázka: Zaplatil(a) jsem produkt kreditní kartou. Proč nelze peníze jednoduše vrátit na stejnou kartu?

Společnost Canon provádí platby vrácení peněz výhradně převodem ze své banky na váš osobní bankovní účet, který jste zadali při registraci.

Otázka: Musím zaplatit daně, nebo mohu požádat při vrácení peněz o vrácení DPH?

Výhradní odpovědnost za uhrazení veškerých daní vyžadovaných zákonem nesete vy. Společnost Canon neposkytuje informace o postupech vracení daní. Obraťte se na místní daňové úřady.


POSTUP VRÁCENÍ PENĚZ:

Ot.: Jaké formáty je možné použít při odesílání dokladu o nákupu, když předkládám svou žádost o vrácení peněz, a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Můžete odeslat pouze soubory JPG, TIF a PDF, přičemž by soubor neměl být větší než 4 MB.
Další informace o tom, jak to provést, naleznete v našem videu „Odesílání dokumentů“, které najdete v registračním formuláři propagační akce.
Nemůžete zažádat o vrácení peněz poštou, tato propagační akce je dostupná pouze online.

Ot.: Jak mám postupovat, pokud se od mé původní registrace v rámci propagační akce zaregistrované údaje mého účtu změnily a chci je aktualizovat?

Bankovní údaje můžete kdykoli změnit zde s využitím přihlašovacích údajů, které vám byly poskytnuty e-mailem.
Pokud se blíží termín zaslání platby, měli byste neprodleně kontaktovat oddělení Sales Promotion e-mailem: cashback@claim-lookup.com nebo telefonicky: +420 296 335 619, a informovat nás.

Ot.: Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala propagační akce, ale bude mi doručen / prodejce mi ho dodá až po uplynutí její platnosti. Vztahuje se na mne přesto tato propagační akce?

Ano, uschovejte si potvrzení objednávky, které obdržíte (a bude z období konání propagační akce), a zašlete je společně s fakturou, až vyplníte žádost o vrácení peněz. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce jednoho měsíce, abyste mohli předložit příslušné dokumenty.

Ot.: O této propagační akci jsem nevěděl(a) a zakoupil(a) jsem produkt několik týdnů před obdobím / po období jejího trvání. Může společnost Canon udělat výjimku a schválit vrácení peněz za můj nákup?

Do této propagační akce se bohužel můžete přihlásit, pouze pokud jste produkt zakoupili v období stanoveném v podmínkách a ustanoveních.

Ot.: Co je považováno za přípustný doklad o nákupu?

V případě nákupu v prodejně vyžaduje společnost Canon kopii účtenky s datem nákupu, názvem produktu a prodejcem. V případě nákupu online vyžaduje společnost Canon kopii prodejního dokladu (nikoliv potvrzení objednávky nebo oznámení o odeslání). Účtenka musí uvádět datum nákupu, název produktu a prodejce.

Otázka: Na jaké transakce/produkty se vrácení peněz nevztahuje?

Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce (úplný seznam produktů zařazených do propagační akce naleznete zde)
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Použité, renovované nebo repasované produkty či produkty, které jsou padělané nebo jakkoli porušují práva k duševnímu vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné, například nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu, což jsou originální produkty společnosti Canon, které jsou prodávány mimo zamýšlený trh za zvýhodněnou cenu) Další informace naleznete zde.
4. Produkty zakoupené mimo EU.
5. Produkty zakoupené od prodejců třetích stran společnosti Amazon nebo eBay.
Úplný přehled vyloučených položek je podrobně uveden v podmínkách a ustanoveních.

Ot.: Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným ve formuláři žádosti online?

To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Ot.: Kde se nachází sériové číslo produktu?

Chcete-li najít sériové číslo, použijte odkaz zde. Zde se dozvíte, kde jej na produktu/produktech vyhledat. Dejte pozor, abyste sériové číslo nezaměnili s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Sériové číslo se nachází na těle samotného produktu.


ODSTRAŇOVÁNÍ POTÍŽÍ:

Ot.: Proč se nemohu přihlásit na zákaznický portál a sledovat svou žádost?

Může to být jeden z několika důvodů: 

  • Použijte přihlašovací údaje, které jsme vám zaslali e-mailem v době, kdy jste zadali svou žádost. Pokud jste e-mail neobdrželi, zkontrolujte svou nevyžádanou poštu (složku spam). 
  • U přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte správně (s velkými a malými písmeny). 
  • Pokud jste zapomněli své heslo, můžete jej znovu nastavit zde

Ot.: Kteří prodejci se účastní této propagační akce? Kde si mohu fotoaparát koupit?

Navštivte sekci Kde koupit zde