Jak harmonizovat různé marketingové kanály? Odpoví odborníci na Future Promotion Forum 2021

PRAHA, 9. září 2021 ¬– Dnešní svět umožňuje značkám komunikovat se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a bývá složité naplnit jejich očekávání ve správný čas. O tom, jak harmonizovat všechny marketingové kanály a jaké jsou možnosti při snaze zajistit zákazníkovi co nejlepší uživatelský zážitek (UX), budou debatovat zkušení odborníci na konferenci Future Promotion Forum 2021, kterou pořádá společnost Canon. Ta se koná 5. října od 14:00 do 16:30 v online prostředí, a to zcela zdarma.

Organizátoři konference Future Promotion Forum 2021 si kladou za cíl zopakovat úspěch loňského formátu. Aby se jí mohlo zúčastnit co nejvíce zájemců, bude se akce opět konat online. 


Letošní ročník Future Promotion Forum, které je platformou pro výměnu odborných informací o komunikaci se zákazníky a zvyšování jejich loajality, se zaměří na to, jak maximalizovat zapojení zákazníků pomocí synchronizace všech dostupných kanálů. Po minulém roce, kdy mohly značky interagovat v podstatě pouze online, chtějí zákazníci stále víc a jsou emocionálnější – proto by marketingová sdělení měla být relevantní a šitá na míru konkrétnímu příjemci. Odborníci se budou během konference také věnovat měření kanálů a úspěšné implementaci dat pro vytváření inteligentních uživatelských cest, včetně programatického tisku. Nedílnou součástí konference bude diskuse s posluchači a prostor pro dotazy.


Hlavní řečnicí bude Nicole Ramirezová, která se zabývá marketingovými technologiemi, procesy a strategiemi založených na datech. Zatímco se všichni sžívají s „novým normálem“, Nicole nastíní, co bude pro značky a marketing „příštím normálem“, který přináší změny v chování spotřebitelů po pandemii. Bude hovořit o třech klíčových faktorech úspěchu značek – autenticitě, pevných základech a datech – a nabídne rady ohledně převádění marketingových strategií po pandemii či měření úspěchu.


Ramirezová je majitelkou společnosti NR Digital Consulting a pracovala v několika různých odvětvích v oblasti automatizace marketingu a zákaznických cest, optimalizace webových stránek a strategie výkonnosti. V současné době je členkou poradního sboru pro studium Digital Marketing Mini-MBA na Houstonské univerzitě. Je bývalou přispěvatelkou časopisu Forbes a její přednáška na TEDx o personalizaci a paradoxu soukromí byla několika publikacemi označena za jednu z nejlepších přednášek TED Talks v oblasti digitálního marketingu.


Mezi dalšími hosty je Ludovic Martin, nezávislý konzultant v oblasti strategie eCommerce a projektů web-to-print, jenž byl dříve ředitelem marketingu a strategie online tiskárny Exaprint. Ludovic je zastánce myšlenky, že neustálé zvyšování ceny za proklik (CPC), snižování míry prokliku (CTR) a únava z reklamy, kterou aktuálně pociťuje mnoho online zákazníků, poukazuje na to, že tisk je dnes klíčovou součástí marketingového mixu hráčů v oblasti elektronického obchodu.


Výkonná ředitelka britské direct marketingové agentury Dragonfly Isla Munroová za svou dosavadní kariéru pomohla vytvořit a realizovat více než 2,5 miliardy direct mailových zásilek. Munroová je členkou rady Royal Mail Strategic Mailing Partnership a podělí se o své zkušeností s tím, jak integrovat tištěný direct mail tak, aby firmy zvýšily výkonnost svých digitálních kanálů. Poskytne také poznatky o možnosti využití nejnovějšího vývoje digitálních tiskových technologií pro direct marketingové kampaně.


Manažerka strategického obchodního rozvoje společnosti Canon Europe Cathy Bittnerová a šéfredaktor a zakladatel časopisu The Drum Gordon Young budou hovořit o tom, jak se obě organizace spojily, aby daly studentům umění, kteří neuspěli při své závěrečné ročníkové práci (což je obvykle životně důležitý okamžik, který je připraví na budoucnost v kreativním průmyslu) druhou šanci získat uznání, které si zaslouží. Projekt také nabízí pohled na budoucnost tiskových inovací při současném povznesení dalších digitálních kanálů.


„Z letošního ročníku Future Promotion Forum jsem nadšená. Máme skvělou sestavu řečníků, kteří dokážou nabídnout cenné nápady, jak dosáhnout co nejlepší synergie mezi komunikačními kanály. A díky tomu, že jsme se rozhodli zopakovat loňský online formát, můžeme do panelových diskusí zahrnout více otázek od sledujících. To dodá konferenci interaktivnější nádech než kdykoli předtím. A na závěr se velmi těším, až se připojím ke Gordonu Youngovi, zakladateli předního světového vydavatelství pro marketing a mediální průmysl The Drum a vysvětlím, jaký společný projekt na podporu studentů uměleckých oborů jsme rozjeli. Zahrnuli jsme do něj i programatický tisk,“ říká Bittnerová.


Více informací o konferenci Future Promotion Forum 2021 najdete na tomto odkazu, kde je možné se zaregistrovat jako účastník. Veškerý program bude probíhat v anglickém, německém, francouzském, španělském, italském a ruském jazyce.