Přednostní podpora programu CPS
Vyhrazená přímá telefonní linka a emailová technická podpora. Naši odborníci rychle zjistí, kde je problém, a nabídnou vám technickou podporu, pomoc týkající se členství a rady k produktům.
Pokud si zdarma zaregistrujete svoji výbavu do služby CPS (Canon Professional Services), můžete vyprávět příběhy, pro které jste byli stvořeni – a navíc získat prioritní podporu, možnost rychlé opravy, účast na exkluzivních událostech a speciální nabídky.
ZAREGISTRUJTE SE ZDARMA PŘIHLÁŠENÍVíme, že rozdíl mezi dobrým a katastrofálním snímkem by se dal počítat na milisekundy a že rozhodující úlohu zde může hrát stav vašeho fotoaparátu. Zaregistrujte si proto svou sadu, abychom vám mohli pomoci, když narazíte na potíže, a inspirovali vás k překračování vašich limitů.
Vyhrazená přímá telefonní linka a emailová technická podpora. Naši odborníci rychle zjistí, kde je problém, a nabídnou vám technickou podporu, pomoc týkající se členství a rady k produktům.
Opravu nebo servis vašeho produktu provedeme do dvou dnů v jednom z našich specializovaných servisních center CPS a v případě potřeby vám zdarma zapůjčíme jiné zařízení.
O pomoc můžete požádat i v zahraničí prostřednictvím místních středisek služeb napříč Evropou, Středním východem a Afrikou. Rychlá a specializovaná podpora akreditovaným fotografům na významných sportovních a zábavních akcích po celém světě.
Exkluzivní pozvánky na události, workshopy a akce pořádané společností Canon a speciální nabídky, které vás nenechají v klidu.
O důvod víc, proč se zaregistrovat
Udržujte svoji sadu ve skvělém stavu díky slevám na údržbu v rámci služby CPS společnosti Canon v servisních centrech a opravnách Canon.
Členům programu CPS vrátíme produkt zaslaný ke zpoplatněným opravám nebo údržbě v servisních centrech a opravnách Canon bez dalších poplatků za dopravu.
Účastníme se většiny hlavních diváckých událostí po celém světě a podporujeme naše fotografy akreditované u společnosti Canon. Naše odborná podpora se liší podle událostí a zahrnuje: bezplatné zápůjčky zařízení, technickou podporu, bezplatné čištění a kontrolu, drobné opravy a prioritní zařazení do fronty pro členy programu CPS, takže si užijete každou akci naplno.
Registrací zdarma získáte přístup k informacím o úrovni vašeho členství a můžete navíc na jednom místě spravovat svoji sadu produktů, body i speciální nabídky.
Rádi bychom vás co nejsrdečněji přivítali, a proto vám posíláme uvítací balíček. Podívejte se na svou členskou kartu, která vám poskytuje rychlý přístup ke službám CPS a podpoře v našich servisních centrech a na událostech.
PODPORA, KTEROU SLUŽBA CPS POSKYTUJE PROFESIONÁLŮM, NEMÁ KONKURENCI
Zaregistrujte všechny své produkty Canon a zjistěte, kolik máte bodů. Na základě počtů bodů vám bude přiřazena odpovídající úroveň členství a výhody. (Výhody se mohou v jednotlivých zemích lišit)
0
Body
500
Body
1 000
Body
1 600
Body
Prioritní technická podpora
Rychlý servis1
Zápůjčky zařízení zdarma 2
Slevy na údržbu 3
Podpora při událostech po celém světě4
Některé výhody platí pouze pro zúčastněné země. Na seznam těchto zemí se podívejte níže nebo si zobrazte úplné podmínky použití.
Bezplatná doprava při vrácení5
Exkluzivní přístup k událostem a akcím pořádaným společností Canon6
Exkluzivní speciální nabídky a slevy (podrobnosti níže)
Uvítací balíček a členská karta
Členský poplatek
Příklad sady Canon, která vás opravňuje k členství platinové úrovně.
Vyžaduje 0 bodů.
Příklad sady Canon, která vás opravňuje k členství stříbrné úrovně.
Vyžaduje 500 bodů.
Příklad sady Canon, která vás opravňuje k členství zlaté úrovně.
Vyžaduje 1000 bodů.
Příklad sady Canon, která vás opravňuje k členství platinové úrovně.
Vyžaduje 1600 bodů.
Mezi země z oblasti Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), které v současné době nabízejí úplný program CPS, patří:
Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Jižní Afrika, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.
Služba CPS a zápůjčky zařízení nejsou k dispozici v následujících zemích nebo oblastech, služby však mohou být v uvedených zemích dohodnuty:
Âlandy (Švédsko), Andorra (Španělsko), Kanárské ostrovy (Španělsko), Ceuta a Melilla (Španělsko), Gibraltar (Španělsko), Grónsko (Dánsko), Guernsey (VB), Ostrov Man (VB), Jersey (VB), Lichtenštejnsko (Švýcarsko), Monako (Francie), San Marino (Itálie) a Vatikán (Itálie). Mohou být účtovány dodatečné poplatky za přepravu, daň a celní poplatky. Nejdříve kontaktujte příslušené servisní centrum.
V následujících zemích, které nabízejí službu CPS, je doba rychlé opravy 5 dní a nejsou nabízeny žádné zápůjčky zařízení:
Estonsko, Island, Kazachstán, Litva, Lotyšsko, Spojené arabské emiráty, Turecko a Ukrajina.
Profesionální fotografové a kameramani se mohou také zaregistrovat do programu CPS v následujících zemích:
Alžírsko, Arménie, Ázerbájdžán, Bahrajn, Bělorusko, Bulharsko, Egypt, Gruzie, Írán, Izrael, Jordánsko, Katar, Kuvajt, Kypr, Libanon, Malta, Nigérie, Omán, Saudská Arábie, Severní Makedonie, Srbsko, Slovensko a Uzbekistán. Přestože nejsou služby CPS a zápůjčky zařízení v těchto zemích k dispozici, členové programu CPS z těchto zemí mohou nadále využívat příslušnou úroveň služby CPS při cestování do zemí, které tyto služby nabízejí.
Další výhody, jako jsou nabídky, události, akce, slevy na služby, se v jednotlivých zemí liší a nemusí být ve vaší domovské zemi nebo území k dispozici.
Členové programu CPS mohou nyní využít těchto skvělých nabídek od našich partnerů. Více informací o způsobu využití této nabídky naleznou členové na své domovské stránce programu CPS.
Profesionální služby společnosti Canon (CPS) jsou specializované služby pro profesionální a poloprofesionální fotografické nadšence a kameramany, kteří používají produkty společnosti Canon. Rychlé služby a opravy produktů, inspirativní události a akce a exkluzivní speciální nabídky jsou některé z mnoha výhod, které nabízíme našim členům programu CPS v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA).
Většina produktů společnosti Canon souvisejících s fotografováním nebo natáčením je ohodnocena body. Při registraci si jednoduše vyberete svůj produkt a zjistíte, kolika body je ohodnocen. Jakmile vyplníte všechny podrobnosti o produktu, budou vám tyto body připsány na účet. Na základě celkového počtů bodů, které jste získali při registraci svých produktů, je vám poté přiřazena odpovídající úroveň členství. Hodnota bodů produktu se může časem snížit a tyto body nelze vyměnit za peníze.
Modrá tečka značí, že daný produkt vyžaduje akci. Klikněte na ni a zjistěte, o co se jedná. Body jsou zašedlé, pokud chybí informace a produkt není plně registrován. Upravte registraci produktu a vyplňte veškeré informace (sériové číslo, zemi nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili). Body budou poté potvrzeny a přičteny k vaší úrovni členství.
Jednoduše se zaregistrujte a začněte přidávat své produkty, abyste zjistili, kolik bodů můžete za svou sadu produktů získat. Pokud chcete zjistit, kolik body je ohodnoceno vaše zařízení, nemusíte dokončovat registraci. Můžete ji dokončit později, a získat tak příslušné body.
Registrace do služby CPS je rychlá a snadná. Stačí se zaregistrovat pomocí kontaktních údajů. Pokud chcete začít shromažďovat body pro dosažení určité úrovně členství, musíte zaregistrovat své produkty. Nemějte obavy, je to velmi jednoduché a údaje můžete zadat kdykoli. Budete potřebovat sériové číslo, název prodejce a zemi a datum nákupu. Po ověření těchto informací se na vašem účtu zobrazí body. Zkontrolujte, že jste o produktech zadali správné informace a máte ke všem produktům doklady o koupi, protože o ně můžeme požádat v případě reklamace, nebo když bude chtít využít své výhody.
Máme k dispozici více než 3 000 produktů Canon, které je možné zaregistrovat – včetně většiny našich fotoaparátů, objektivů, tiskáren, a dokonce i příslušenství. Nezapomeňte, že body můžete získat přidáním všech svých starých i nových zařízení, a dokonce i produktů Canon zakoupených mimo vaši domovskou zemi. 120 z našich produktů Canon pro profesionály splňuje podmínky pro rychlou opravu – což znamená, že mohou být opraveny do dvou dnů (podle úrovně vašeho členství).
120 z našich produktů Canon splňuje podmínky pro rychlou dobu opravy v našich oficiálních servisních centrech Canon. Zjistěte, zda některý z vašich produktů nevyhovuje požadavkům na rychlou opravu tím, že zkontrolujete sadu produktů a vyberete jednotlivé produkty. Zobrazí se také doba opravy vašeho produktu, která závisí na vaší úrovni členství a úrovni služby CPS v dané zemi.
Služba Rychlá oprava platí pro opravy ve všech servisních centech Canon a autorizovaných partnerských střediscích CPS. V případě údržby a aktualizace je služba Rychlá oprava dostupná pouze v servisních centrech Canon. Služba Rychlá oprava se vztahuje pouze na produkty, které byly plně registrovány, jsou u nich vyplněny všechny informace (sériové číslo, země nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili) a body za produkt jsou potvrzeny.
Doba opravy produktu platí maximálně pro 3 současně opravované produkty jednoho člena a nezahrnuje dobu přepravy. Pro porovnání: běžná doba opravy bez služeb CPS trvá přibližně 10 dní.
Cílové doby nelze zaručit a nemusejí být splněny z různých důvodů, jako je například dostupnost náhradních součástek. Společnost Canon i opravny oprávněné k poskytování služeb CPS se budou snažit uvedené cílové doby splnit. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme dodržet dobu opravy produktu, budete mít nárok na zapůjčení jiného zařízení (platí pro zlaté a platinové členy).
Přečtěte si Podmínky použití, kde najdete další informace o tom, jak se cílové doby počítají.
Slevy na údržbu v rámci služby CPS a bezplatná doprava při vrácení zpoplatněných oprav produktů jsou dostupné pouze v servisních střediscích Canon (jejich seznam naleznete v často kladených dotazech uvedených níže).
Autorizovaná partnerská střediska služby CPS v současné době tyto výhody nenabízejí, ale mohou nabízet své vlastní výhody. Pokud chcete získat další informace, doporučujeme vám vybrané autorizované partnerské středisko služby CPS kontaktovat.
Všechna servisní střediska společnosti Canon poskytující servis zařízení v rámci služby CPS je možné vyhledat pomocí vyhledávače na této stránce a výběrem filtru „Canon Professional Services“.
Canon Professional Service Centers jsou velké regionální dílny společnosti Canon nabízející špičkový servis a opravy široké škály výrobků společnosti Canon.
V rámci regionu EMEA je k dispozici 7 takových středisek:
Francie
Německo
Itálie
Rusko
Španělsko
Švédsko
Velká Británie
Vaše členství ve službě CPS vás opravňuje k podpoře a výhodám ve všech zúčastněných zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe, když jste na cestách. Výhody se mohou v jednotlivých zemích lišit. Projděte si proto seznam zúčastněných zemí, kde naleznete další informace.
Pokud jste členem služby Canon EMEA, můžete využít prioritní služby Canon mimo Evropu, Střední východ a Afriku s platnou členskou kartou CPS. Nabízené výhody se však mohou lišit od výhod ve vašem domovském regionu.
Jste součástí větší skupiny nebo organizace, která používá produkty Canon? Zvolte úroveň členství pro celou skupinu pomocí služby CPS pro firmy a sledujte všechny sady produktů Canon a fotografy z centrálního účtu.
Díky stovkám partnerských prodejců profesionálních produktů, kteří jsou k dispozici pro naše uživatele, vám dokážeme okamžitě poskytnout odbornou radu. Vždy pro vás máme k dispozici profesionální zařízení pro prodej nebo k pronájmu ve vybraných obchodech a zkušený personál.
Vaše výbava pro vás pilně pracuje každý den. Chceme vám zajistit, že to tak zůstane, proto vám nabízíme speciální členské slevy na údržbu a rychlou dobu opravy produktů.
Rozhovory s nejlepšími světovými fotografy a filmaři, tipy a triky pro fotografování, nejnovější zprávy a speciální nabídky od společnosti Canon a připomenutí událostí společnosti Canon – to vše přímo do vaší schránky.
Založte si účet u společnosti Canon a my se budeme věnovat informacím o vašem produktu online. Plus užitečné rady, tipy a aplikace – to vše na jednom místě.
*Stávající předplatitelé softwaru Adobe mohou kód splacení kdykoli uplatnit na stejný produkt prostřednictvím svého účtu ve službě Adobe ID. Toto časově omezené předplatné bude přidáno ke stávající hodnotě placeného předplatného. Stávající předplatitelé služeb Adobe v následujících zemích mohou kód uplatnit pouze po uplynutí min. 30 dnů od konce placeného předplatného: Alžírsko, Arménie, Ázerbájdžán, Bahrajn, Bělorusko, Egypt, Gruzie, Gibraltar, Izrael, Jordánsko, Kazachstán, Kuvajt, Libanon, Omán, Katar, Saudská Arábie, Turecko, Ukrajina, Spojené arabské emiráty a Uzbekistán.