Abstract image of a Canon DSLR showing the intricate ergonomics and design
Obrázek bílého loga programu Canon Professional Services na černém pozadí s červenou tečkou

Připojte se ke službě CPS

Pokud si zdarma zaregistrujete svoji výbavu do služby CPS (Canon Professional Services), můžete vyprávět příběhy, pro které jste byli stvořeni – a navíc získat prioritní podporu, možnost rychlé opravy, účast na exkluzivních událostech a speciální nabídky.

ZAREGISTRUJTE SE ZDARMA PŘIHLÁŠENÍ

Co pro vás můžeme udělat

Víme, že rozdíl mezi dobrým a katastrofálním snímkem by se dal počítat na milisekundy a že rozhodující úlohu zde může hrát stav vašeho fotoaparátu. Zaregistrujte si proto svou sadu, abychom vám mohli pomoci, když narazíte na potíže, a inspirovali vás k překračování vašich limitů.

Image of an icon representing support Image of an icon representing support

Přednostní podpora programu CPS

Vyhrazená přímá telefonní linka a emailová technická podpora. Naši odborníci rychle zjistí, kde je problém, a nabídnou vám technickou podporu, pomoc týkající se členství a rady k produktům.

Image of an icon representing repair and loans Image of an icon representing repair and loans

Rychlé opravy a zápůjčky zařízení

Opravu nebo servis vašeho produktu provedeme do dvou dnů v jednom z našich specializovaných servisních center CPS a v případě potřeby vám zdarma zapůjčíme jiné zařízení.

Image of an icon representing support and positivity Image of an icon representing support and positivity

Mezinárodní podpora

O pomoc můžete požádat i v zahraničí prostřednictvím místních středisek služeb napříč Evropou, Středním východem a Afrikou. Rychlá a specializovaná podpora akreditovaným fotografům na významných sportovních a zábavních akcích po celém světě.

Image of an icon representing a bright idea Image of an icon representing a bright idea

Exkluzivní události a akce

Exkluzivní pozvánky na události, workshopy a akce pořádané společností Canon a speciální nabídky, které vás nenechají v klidu.

O důvod víc, proč se zaregistrovat

O důvod víc, proč se zaregistrovat

Slevy na údržbu

Udržujte svoji sadu ve skvělém stavu díky slevám na údržbu v rámci služby CPS společnosti Canon v servisních centrech a opravnách Canon.

Bezplatná doprava při vrácení

Členům programu CPS vrátíme produkt zaslaný ke zpoplatněným opravám nebo údržbě v servisních centrech a opravnách Canon bez dalších poplatků za dopravu.

Prioritní podpora při důležitých událostech

Účastníme se většiny hlavních diváckých událostí po celém světě a podporujeme naše fotografy akreditované u společnosti Canon. Naše odborná podpora se liší podle událostí a zahrnuje: bezplatné zápůjčky zařízení, technickou podporu, bezplatné čištění a kontrolu, drobné opravy a prioritní zařazení do fronty pro členy programu CPS, takže si užijete každou akci naplno.

Bezplatné členství

Registrací zdarma získáte přístup k informacím o úrovni vašeho členství a můžete navíc na jednom místě spravovat svoji sadu produktů, body i speciální nabídky.

Uvítací balíček

Rádi bychom vás co nejsrdečněji přivítali, a proto vám posíláme uvítací balíček. Podívejte se na svou členskou kartu, která vám poskytuje rychlý přístup ke službám CPS a podpoře v našich servisních centrech a na událostech.


PRO SPOLEČNOST VYRÁBĚJÍCÍ FOTOAPARÁTY JE POMOC NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM V DOBĚ, KDY JSOU V NESNÁZÍCH, VÝZVOU.

Stephanie Sinclairová
Členka programu CPS

Co je součástí sady produktů?

Zaregistrujte všechny své produkty Canon a zjistěte, kolik máte bodů. Na základě počtů bodů vám bude přiřazena odpovídající úroveň členství a výhody. (Výhody se mohou v jednotlivých zemích lišit)

Červené

0

bodů

Stříbrná

500

bodů

Gold

1 000

bodů

Platinum

1 600

bodů

Hlavní výhody

Prioritní technická podpora

Rychlý servis1

5 dní
3 dny
2 dny

Zápůjčky zařízení zdarma 2

Slevy na údržbu 3

10 %
10 %
10 %

Podpora při událostech po celém světě4

  1. Rychlá oprava produktů (pouze v zúčastněných zemích). Platí pro opravy v servisních centrech a opravnách společnosti Canon a autorizovaných servisních partnerů CPS a služby údržby a aktualizace v servisních centrech a opravnách Canon. Nejrychlejší možná doba opravy videokamer (řad Cinema EOS a X) je 5 dní
  2. Pokud nelze rychlou opravu provést do stanoveného termínu
  3. Sleva se vztahuje pouze na plnou cenu údržbových služeb v servisních centrech a opravnách Canon. Nezahrnuje cenu za dopravu a DPH
  4. Pro akreditované fotografy
  5. Vztahuje se pouze na zpoplatněné služby opravy a údržby pouze v servisních centrech a opravnách Canon. Běžný způsob dopravy. Rozšířené dopravní metody jsou zpoplatněny.
  6. Typ událostí a přístup je závislý na dosažené úrovni. Není zahrnuta cena vstupenek
  7. Některé výhody platí pouze pro zúčastněné země. Na seznam těchto zemí se podívejte níže nebo si zobrazte úplné podmínky použití.

Další výhody

Bezplatná doprava při vrácení5

Exkluzivní přístup k událostem a akcím pořádaným společností Canon6

Exkluzivní speciální nabídky a slevy (podrobnosti níže)

Uvítací balíček a členská karta

Členský poplatek

ZDARMA
ZDARMA
ZDARMA
ZDARMA

Vzorová sada produktů: červená úroveň

Příklad sady Canon, která vás opravňuje k členství červené úrovně.
Vyžaduje 0 bodů.

Zúčastněné země a výhody

Mezi země z oblasti Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA), které v současné době nabízejí úplný program CPS, patří: 

Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Jižní Afrika, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.

Služba CPS a zápůjčky zařízení nejsou k dispozici v následujících zemích nebo oblastech, služby však mohou být v uvedených zemích dohodnuty: 

Âlandy (Švédsko), Andorra (Španělsko), Kanárské ostrovy (Španělsko), Ceuta a Melilla (Španělsko), Gibraltar (Španělsko), Grónsko (Dánsko), Guernsey (VB), Ostrov Man (VB), Jersey (VB), Lichtenštejnsko (Švýcarsko), Monako (Francie), San Marino (Itálie) a Vatikán (Itálie). Mohou být účtovány dodatečné poplatky za přepravu, daň a celní poplatky. Nejdříve kontaktujte příslušené servisní centrum.

V následujících zemích, které nabízejí službu CPS, je doba rychlé opravy 5 dní a nejsou nabízeny žádné zápůjčky zařízení: 

Estonsko, Chorvatsko, Kazachstán, Litva, Lotyšsko, Slovinsko, Spojené arabské emiráty, Turecko a Ukrajina.

Profesionální fotografové a kameramani se mohou také zaregistrovat do programu CPS v následujících zemích: 

Alžírsko, Arménie, Ázerbájdžán, Bahrajn, Bělorusko, Bulharsko, Egypt, Gruzie, Island, Írán, Izrael, Jordánsko, Katar, Kuvajt, Kypr, Libanon, Makedonie, Malta, Nigérie, Omán, Řecko, Saudská Arábie, Srbsko, Slovensko a Uzbekistán. Přestože nejsou služby CPS a zápůjčky zařízení v těchto zemích k dispozici, členové programu CPS z těchto zemí mohou nadále využívat příslušnou úroveň služby CPS při cestování do zemí, které tyto služby nabízejí.

Další výhody, jako jsou nabídky, události, akce, slevy na služby, se v jednotlivých zemí liší a nemusí být ve vaší domovské zemi nebo území k dispozici.


Partnerské nabídky programu CPS



Členové programu CPS mohou nyní využít těchto skvělých nabídek od našich partnerů. Více informací o způsobu využití této nabídky naleznou členové na své domovské stránce programu CPS.

Zaregistrujte se zdarma k účtu CPS

Zaregistrujte se v okamžiku

Image of an icon representing a camera body Image of an icon representing a camera body

Zaregistrujte své produkty Canon a získejte body

Image of an icon representing level of membership Image of an icon representing level of membership

Zjistěte úroveň svého členství

Image of an icon representing a winning cup Image of an icon representing a winning cup

Užijte si výhody a uvítací balíček

Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands

Přidávejte další produkty a získávejte nové výhody!

Často kladené dotazy

Co je služba CPS?

Profesionální služby společnosti Canon (CPS) jsou specializované služby pro profesionální a poloprofesionální fotografické nadšence a kameramany, kteří používají produkty společnosti Canon. Rychlé služby a opravy produktů, inspirativní události a akce a exkluzivní speciální nabídky jsou některé z mnoha výhod, které nabízíme našim členům programu CPS v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA).

Co jsou to body společnosti Canon a jak fungují?

Většina produktů společnosti Canon souvisejících s fotografováním nebo natáčením je ohodnocena body. Při registraci si jednoduše vyberete svůj produkt a zjistíte, kolika body je ohodnocen. Jakmile vyplníte všechny podrobnosti o produktu, budou vám tyto body připsány na účet. Na základě celkového počtů bodů, které jste získali při registraci svých produktů, je vám poté přiřazena odpovídající úroveň členství. Hodnota bodů produktu se může časem snížit a tyto body nelze vyměnit za peníze.

Moje body za produkt jsou zašedlé a zobrazuje se u nich modrá tečka. Co to znamená?

Modrá tečka značí, že daný produkt vyžaduje akci. Klikněte na ni a zjistěte, o co se jedná. Body jsou zašedlé, pokud chybí informace a produkt není plně registrován. Upravte registraci produktu a vyplňte veškeré informace (sériové číslo, zemi nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili). Body budou poté potvrzeny a přičteny k vaší úrovni členství.

Kolik bodů získám za svou sadu produktů?

Jednoduše se zaregistrujte a začněte přidávat své produkty, abyste zjistili, kolik bodů můžete za svou sadu produktů získat. Pokud chcete zjistit, kolik body je ohodnoceno vaše zařízení, nemusíte dokončovat registraci. Můžete ji dokončit později, a získat tak příslušné body.

Jaké informace jsou nutné při registraci?

Registrace do služby CPS je rychlá a snadná. Stačí se zaregistrovat pomocí kontaktních údajů. Pokud chcete začít shromažďovat body pro dosažení určité úrovně členství, musíte zaregistrovat své produkty. Nemějte obavy, je to velmi jednoduché a údaje můžete zadat kdykoli. Budete potřebovat sériové číslo, název prodejce a zemi a datum nákupu. Po ověření těchto informací se na vašem účtu zobrazí body. Zkontrolujte, že jste o produktech zadali správné informace a máte ke všem produktům doklady o koupi, protože o ně můžeme požádat v případě reklamace, nebo když bude chtít využít své výhody.

Které produkty Canon můžu zaregistrovat?

Máme k dispozici více než 3 000 produktů Canon, které je možné zaregistrovat – včetně většiny našich fotoaparátů, objektivů, tiskáren, a dokonce i příslušenství. Nezapomeňte, že body můžete získat přidáním všech svých starých i nových zařízení, a dokonce i produktů Canon zakoupených mimo vaši domovskou zemi. 120 z našich produktů Canon pro profesionály splňuje podmínky pro rychlou opravu – což znamená, že mohou být opraveny do dvou dnů (podle úrovně vašeho členství).

Co je rychlá oprava?

120 z našich produktů Canon splňuje podmínky pro rychlou dobu opravy v našich oficiálních servisních centrech Canon. Zjistěte, zda některý z vašich produktů nevyhovuje požadavkům na rychlou opravu tím, že zkontrolujete sadu produktů a vyberete jednotlivé produkty. Zobrazí se také doba opravy vašeho produktu, která závisí na vaší úrovni členství a úrovni služby CPS v dané zemi. Služba Rychlá oprava platí pro opravy ve všech servisních centech Canon a autorizovaných partnerských střediscích CPS. V případě údržby a aktualizace je služba Rychlá oprava dostupná pouze v servisních centrech Canon. Služba Rychlá oprava se vztahuje pouze na produkty, které byly plně registrovány, jsou u nich vyplněny všechny informace (sériové číslo, země nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili) a body za produkt jsou potvrzeny. Doba opravy produktu platí maximálně pro 3 současně opravované produkty jednoho člena a nezahrnuje dobu přepravy. Pro porovnání: běžná doba opravy bez služeb CPS trvá přibližně 10 dní. Dobu opravy produktu nelze zaručit, ale společnost Canon vynaloží veškeré úsilí, aby tuto dobu opravy dodržela. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme dodržet dobu opravy produktu, budete mít nárok na zapůjčení jiného zařízení (platí pro zlaté a platinové členy). Další informace naleznete v podmínkách použití.

Je sleva na údržbu v rámci služby CPS a bezplatná doprava při vrácení produktů dostupná u všech servisních středisek společnosti Canon?

Slevy na údržbu v rámci služby CPS a bezplatná doprava při vrácení zpoplatněných oprav produktů jsou dostupné pouze v servisních střediscích Canon (jejich seznam naleznete v často kladených dotazech uvedených níže).

Autorizovaná partnerská střediska služby CPS v současné době tyto výhody nenabízejí, ale mohou nabízet své vlastní výhody. Pokud chcete získat další informace, doporučujeme vám vybrané autorizované partnerské středisko služby CPS kontaktovat. Všechna servisní střediska společnosti Canon poskytující servis zařízení v rámci služby CPS je možné vyhledat pomocí vyhledávače na této stránce a výběrem filtru „Canon Professional Services“.

Jaký je rozdíl mezi servisními středisky a opravnami Canon a autorizovanými partnerskými středisky služby CPS?

Servisní střediska a opravny Canon jsou velké regionální dílny společnosti Canon nabízející špičkový servis a opravy široké škály výrobků společnosti Canon.
V rámci regionu EMEA je k dispozici 6 takových středisek:

Autorizovaná servisní partnerská střediska služby CPS jsou nezávislé dílny, kterým společnost Canon udělila oprávnění poskytovat služby a provádět opravy některých produktů zákazníkům služby CPS, aby se zajistilo rychlé vyřízení. Pracovníci mají k dispozici nezbytné nástroje a byli řádným způsobem proškoleni, aby jimi poskytované služby vyhovovaly vysokým požadavkům na kvalitu společnosti Canon.

Servisní střediska a opravny Canon a autorizovaná servisní partnerská střediska služby CPS se souhrnně nazývají Servisní střediska společnosti Canon.

Všechna servisní střediska společnosti Canon poskytující servis zařízení v rámci služby CPS je možné vyhledat pomocí vyhledávače na této stránce a výběrem filtru „Canon Professional Services“.

Mohu službu CPS používat pouze ve své domovské zemi?

Vaše členství ve službě CPS vás opravňuje k podpoře a výhodám ve všech zúčastněných zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe, když jste na cestách. Výhody se mohou v jednotlivých zemích lišit. Projděte si proto seznam zúčastněných zemí, kde naleznete další informace.

Mohu využívat výhody i v jiných globálních regionech, pokud jsem členem služby CPS EMEA?

Pokud jste členem služby Canon EMEA, můžete využít prioritní služby Canon mimo Evropu, Střední východ a Afriku s platnou členskou kartou CPS. Nabízené výhody se však mohou lišit od výhod ve vašem domovském regionu.


Služba CPS pro firmy

Jste součástí větší skupiny nebo organizace, která používá produkty Canon? Zvolte úroveň členství pro celou skupinu pomocí služby CPS pro firmy a sledujte všechny sady produktů Canon a fotografy z centrálního účtu.

Pokud potřebujete další informace, kontaktujte nás

Image of a sports match with many dslr’s and some amazing lenses
Zaregistrujte si svoji sadu Canon a získejte okamžité výhody

*Stávající předplatitelé softwaru Adobe mohou kód splacení kdykoli uplatnit na stejný produkt prostřednictvím svého účtu ve službě Adobe ID. Toto časově omezené předplatné bude přidáno ke stávající hodnotě placeného předplatného. Stávající předplatitelé služeb Adobe v následujících zemích mohou kód uplatnit pouze po uplynutí min. 30 dnů od konce placeného předplatného: Alžírsko, Arménie, Ázerbájdžán, Bahrajn, Bělorusko, Egypt, Gruzie, Gibraltar, Izrael, Jordánsko, Kazachstán, Kuvajt, Libanon, Omán, Katar, Saudská Arábie, Turecko, Ukrajina, Spojené arabské emiráty a Uzbekistán.