Chcete-li získat přístup k obsahu uvedenému níže, jako jsou aplikace, firmware, často kladené dotazy a chybové kódy, níže vyhledejte svůj produkt nebo vyberte jednu z našich oblíbených skupin produktů.
K pohybu mezi různými typy obsahu na stránce produktu použijte karty.
Další informace vám nabídnou také stránky Podpory pro firmy.
V součastné situaci je ochrana a starostlivost o naše zákazníky a zaměstnance naší nejvyšší prioritou. Naší práci tomu musíme přizpůsobit a děláme vše, co je v našich silách, abychom danou situaci zvládli co nejlépe a bez komplikací.
Na základě těchto skutečností pracují servisní a opravárenská střediska společnosti Canon s menším počtem zaměstnanců a něktěří pracují z domova, aby omezili riziko infekce. V současné době by se do našich servisních a opravárenských center společnosti Canon mělo vše přednostně posílat doručovací přepravní službou a nebo poštou. Abychom v případě potřeby mohli našim zákazníkům nabídnout přiměřenou podporu, můžeme produkty přijmout i osobně, a to v souladu s nařízením vlády o odstupu. Doba oprav se momentálně může o něco prodloužit. Aktuálně nevíme, kdy se vrátíme k běžnému provozu.
Naši autorizovaní servisní partneři jsou vystaveni stejným komplikacím. Proto Vám doporučujeme než odešlete produkt na opravu do servisního střediska, spojte se se servisním partnerem pro bližší informace.
V této souvislosti zvažte, zda je oprava nutná, protože i některé přepravní společnostiy mohou pracovat omezeně. Pokud potřebujete podporu, kontaktujte náš helpdesk a vaše dotazy budou zpracovány jako vždy. O dalším vývoji Vás budeme průběžně informovat. Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení a podporu v těchto nelechkých dnech.
Proměňte svůj fotoaparát Canon na vysoce kvalitní webovou kameru pomocí instalace našeho softwaru EOS Webcam Utility.
Obraťte se na naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon ID
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav