Na této stránce naleznete důležité aktualizace ohledně produktů Canon
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
K problému došlo z toho důvodu, že se postihnuté tiskárny snažily po zapnutí připojit k serveru třetí strany prostřednictvím internetu. Od 30. května došlo ke zvýšení objemu dat vracených z tohoto serveru třetí strany.
Kvůli tomu tiskárna nemohla tato data zpracovat a ihned po zapnutí se vypnula. V závislosti na modelu se tiskárna opakovaně vypnula a hned zase zapnula.
Dne 7. června 2022 se objem dat vracených serverem třetí strany snížil na takové množství, které dotčené tiskárny zvládnou zpracovat. V důsledku toho se dotčené tiskárny zapnou a fungují správně.
Firmware s opraveným řízením zpracování dat byl vydán v rámci přípravy na budoucí změny internetového prostředí.
Doporučujeme aktualizovat firmware tiskárny na nejnovější verzi.
Firmware tiskárny můžete aktualizovat prostřednictvím sítě pomocí samotného zařízení nebo nástroje Updater, který lze stáhnout z karty firmwaru pro váš produkt. Níže vyberte jednu z metod aktualizace firmwaru pro váš produkt.
Potíže s kvalitou | Postižené produkty |
Péče o baterii fototiskárny Zoemini C a údržba | Zoemini C |
Problém se šroubem jednotky rukojeti kamery EOS C70 | EOS C70 |
Problémy s únikem inkoustové náplně | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav