no consumer

Naše propagační tříletá záruka vám ušetří starosti.

Kupte si vybraný produkt z řad tiskáren a skenerů MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER a imageFORMULA v době od 1. března 2016 do 21. května 2017 a díky naší tříleté propagační záruce můžete být bez obav.

Uplatnit nárok nyní >

Produkty propagační akce

Nejčastější dotazy (FAQ)

Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Po úspěšné registraci online pro propagační akci společnosti Canon vám bude e-mailem zasláno potvrzení vaší přihlášky obsahující vaše referenční číslo i osobní přihlašovací údaje pro web, na kterém můžete zkontrolovat stav žádosti. Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, projeví se to na této stránce a také obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se na tuto stránku a aktualizovat své údaje.

Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Vezměte prosím na vědomí: Soubor nesmí být větší než 4 MB. Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF.

Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala propagační akce, ale bude mi doručen / prodejce mi ho dodá až po uplynutí její platnosti. Vztahuje se na mne přesto tato propagační akce?

Uchovejte si prosím potvrzení objednávky (která je v období propagační akce) a pošlete jej společně s fakturou, když vyplňujete žádost. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce jednoho měsíce, abyste mohli dodat příslušné dokumenty.

O této propagační akci jsem nevěděl(a) a zakoupil(a) jsem produkt několik týdnů před/po období trvání propagační akce. Může společnost Canon učinit výjimku a schválit propagační dárek pro můj nákup?

Je nám líto, že se vám něco takového stalo, nicméně této propagační akce se můžete zúčastnit, pouze pokud jste produkt zakoupili v období stanoveném v podmínkách.

Jaké transakce a produkty jsou z této propagační akce vyloučeny?

Vyloučené položky jsou uvedeny v podmínkách. Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce (úplný seznam produktů zařazených do propagační akce naleznete ZDE)
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Produkty z druhé ruky, renovované či repasované produkty nebo produkty, které jsou padělané či jakkoliv porušují práva k duševnímu vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu)

Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným v online formuláři žádosti?

To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Kde najdu sériové číslo produktu?

Chcete-li najít sériové číslo, NAVŠTIVTE ODKAZ Kde naleznete sériové číslo ZDE s informacemi o tom, kde se nachází sériové číslo vašeho produktu. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti. Sériové číslo se nachází na těle vlastního produktu. Pokud potřebujete pomoci s nalezením sériového čísla, prostudujte si zde uvedenou příručku.

Proč se na webovou stránku nemohu přihlásit pomocí svého sledovacího kódu?

Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte přesně (s velkými a malými písmeny).

Další problémy, k nimž může dojít při snaze o registraci online:
– Snažím se již nějakou dobu zaregistrovat, ale nedaří se mi to.
– Stále dostávám zprávu, že nemám oprávnění.
– Snažím se opakovaně odeslat formulář, ale nedaří se mi to.
Ve VĚTŠINĚ případů spočívá problém v zařízení, z něhož se snažíte získat přístup k webu, jako je mobilní telefon, smartphone, Apple Mac či jiné zařízení. Nejedná se o chybu na webu. V takových případech bude potřebné obrátit se na výrobce používaného produktu. Pokud výše uvedené nejčastější dotazy neposkytly odpověď na vaši otázku, můžete nám poslat e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě, že je váš dotaz naléhavý, můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 296 335 619 nebo můžete navštívit stránku podpory společnosti Canon.

Jak mám postupovat, pokud nemohu zaregistrovat svou žádost online?

Pokud nemůžete použít registraci online a formulář online, obraťte se na zákaznickou podporu společnosti Canon na telefonním čísle +420 296 335 619 a objednejte si papírovou verzi registračního formuláře.

Kteří prodejci se účastní této propagační akce? Kde si mohu zakoupit produkty, na které se vztahuje propagační akce?

Najděte nejbližší obchod na adrese: http://www.canon.cz/where_to_buy/for_work/.

Jaké jsou různé úrovně záručních služeb?

Předání do servisního střediska:
Pokud se u produktu v průběhu záruční doby projeví výrobní chyba, je třeba vrátit jej do schváleného servisního střediska společnosti Canon, ve kterém bude produkt bezplatně opraven autorizovanými techniky společnosti Canon. Po dokončení opravy vám bude produkt opět navrácen.


U uživatele:
Pokud se u oprávněného produktu projeví během záruční doby výrobní závada, pak bude poskytnuta služba záruky u uživatele jedním z následujících způsobů:

  • Oprava u uživatele (provede technik)
  • Výměna u uživatele (provede kurýr)

Chcete-li získat další informace týkající se různých záručních služeb a úplné záruční podmínky a ustanovení, klepněte sem.

Jak si vyžádám záruční služby nabízené v rámci propagační akce?

Pokud budete po ověření své žádosti potřebovat získat prodloužené nebo rozšířené záruční služby poskytované prostřednictvím této propagační akce, obraťte se na místní centrum technické podpory společnosti Canon a buďte připraveni:


a.    poskytnout úplný název modelu a sériové číslo* zařízení nebo tiskárny,
b.    v případě potřeby potvrdit operační systém, který je nainstalován ve vašem počítači,
c.    potvrdit vaše kontaktní údaje, adresu zařízení nebo tiskárny a vaši e-mailovou adresu,
d.    poskytnout doklad o zakoupení produktu a aktivované záruce poskytované v rámci propagační akce, podle potvrzení, které jste obdrželi elektronickou poštou po registraci online pro záruku,
.    poskytnout srozumitelný popis závady a provést na požádání jakoukoli diagnostiku,
f. splnit veškeré opodstatněné pokyny od centra technické podpory, které vám umožní získat záruční službu.

* Potřebujete-li pomoci s nalezením sériového čísla, klikněte sem.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion