Ot.: Jak poznám, že je moje žádost pozdržena z důvodu nesprávných nebo chybějících informací?

Odp.: Po úspěšné registraci online do propagační akce společnosti Canon vám bude elektronickou poštou zasláno potvrzení vaší přihlášky, obsahující vaše referenční číslo i osobní přihlašovací údaje pro web, na kterém můžete zkontrolovat stav žádosti. Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, projeví se to na této stránce a také obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se na tuto stránku a aktualizovat své údaje.


Ot.: Jaké formáty lze použít pro odeslání dokumentů, které jsou součástí registračního procesu, a existují nějaká omezení velikosti?

Odp.: Vezměte prosím na vědomí: Soubor nesmí být větší než 4 MB. Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF.

Ot.: Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala propagační akce, ale bude mi doručen / prodejce mi ho dodá až po uplynutí její platnosti. Vztahuje se na mne přesto tato propagační akce?

Odp.: Uschovejte si potvrzení objednávky, které obdržíte (a bude z období konání propagační akce), a zašlete je společně s fakturou, když vyplníte přihlášku. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce jednoho měsíce, abyste mohli dodat příslušné dokumenty.


Ot.: O této propagační akci jsem nevěděl(a) a zakoupil(a) jsem produkt několik týdnů před obdobím / po období jejího trvání. Může společnost Canon učinit výjimku a schválit propagační dárek pro můj nákup?

Odp.: Je nám líto, že se vám něco takového stalo, ale do této propagační akce se můžete přihlásit, pouze pokud jste produkt zakoupili v období stanoveném v podmínkách a ustanoveních.


Ot.: Jaké transakce a produkty jsou z této propagační akce vyloučeny?

Odp.: Vyloučené položky jsou podrobně uvedeny v podmínkách a ustanoveních. Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce – ZDE naleznete úplný seznam produktů, na které se propagační akce vztahuje
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Produkty z druhé ruky, renovované či repasované produkty nebo produkty, které jsou padělané a jakkoli porušují práva na duševní vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu)


Ot.: Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným ve formuláři žádosti online?

Odp.: To znamená způsob, jakým jste původně zakoupili produkt.



Ot.: Kde se nachází sériové číslo produktu?

Odp.: Chcete-li najít sériové číslo, NAVŠTIVTE ODKAZ Kde naleznete sériové číslo ZDE s informacemi o tom, kde se nachází sériové číslo vašeho produktu. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti. Sériové číslo se nachází na těle vlastního produktu. Pokud potřebujete pomoci s nalezením sériového čísla, prostudujte si zde uvedenou příručku.




Ot.: Proč se nemohu přihlásit na web pomocí svého sledovacího kódu?

Odp.: Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte přesně (s velkými a malými písmeny).

Další problémy, k nimž může dojít při snaze o registraci online:
– Snažím se již nějakou dobu zaregistrovat, ale nedaří se mi to.
– Stále dostávám zprávu, že nemám oprávnění.
– Snažím se opakovaně odeslat formulář, ale nedaří se mi to.
Ve VĚTŠINĚ případů spočívá problém v zařízení, z něhož se snažíte získat přístup k webu, jako je mobilní telefon, smartphone, Apple Mac či jiné zařízení. Nejedná se o chybu na webu. V takových případech bude potřebné obrátit se na výrobce používaného produktu. Pokud výše uvedené nejčastější dotazy neposkytly odpověď na vaši otázku, můžete nám poslat e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě, že je váš dotaz naléhavý, můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 296 335 619 nebo můžete navštívit stránku podpory společnosti Canon.



Ot.: Jak mám postupovat, pokud nemohu zaregistrovat svou žádost online?

Odp.: Pokud nemůžete použít registraci online a formulář online, obraťte se na zákaznickou podporu společnosti Canon na telefonním čísle +420 296 335 619 a objednejte si papírovou verzi registračního formuláře.



Ot.: Kteří prodejci se účastní této propagační akce? Kde si mohu zakoupit produkty, na které se vztahuje propagační akce?

Odp.: Zkontrolujte místní obchod na adrese: http://www.canon.cz/where_to_buy/for_work/.



Ot.: Jaké jsou různé úrovně záručních služeb?

Odp.:
Předání do servisního střediska:
Pokud se u produktu v průběhu záruční doby projeví výrobní chyba, je třeba vrátit jej do schváleného servisního střediska společnosti Canon, ve kterém bude produkt bezplatně opraven autorizovanými techniky společnosti Canon. Po dokončení opravy vám bude produkt opět navrácen.

U uživatele:
Pokud se u oprávněného produktu projeví během záruční doby výrobní závada, pak bude poskytnuta služba záruky u uživatele jedním z následujících způsobů:


  • Oprava u uživatele (provede technik)
  • Výměna u uživatele (provede kurýr)

Chcete-li získat další informace týkající se různých záručních služeb a úplné záruční podmínky a ustanovení, klepněte sem.


Ot.: Jak si vyžádám záruční služby nabízené v rámci propagační akce?

Odp.: Pokud budete po ověření své žádosti potřebovat získat prodloužené nebo vylepšené záruční služby poskytované prostřednictvím této propagační akce, obraťte se na místní centrum technické podpory společnosti Canon a buďte připraveni:


a.    poskytnout úplný název modelu a sériové číslo* zařízení nebo tiskárny,
b.    v případě potřeby potvrdit operační systém, který je nainstalován ve vašem počítači,
c.    potvrdit vaše kontaktní údaje, adresu zařízení nebo tiskárny a vaši e-mailovou adresu,
d.    poskytnout doklad o zakoupení produktu a aktivované záruce poskytované v rámci propagační akce, podle potvrzení, které jste obdrželi elektronickou poštou po registraci online pro záruku,
.    poskytnout srozumitelný popis závady a provést na požádání jakoukoli diagnostiku,
f.    splnit veškeré opodstatněné pokyny od centra technické podpory, které vám umožní získat záruční službu.

* Potřebujete-li pomoci s nalezením sériového čísla, klepněte sem.



PROPAGAČNÍ TŘÍLETÁ ZÁRUKA

PODMÍNKY

        Promo akce a její organizátor

1.Akci organizuje společnost Canon Europa N.V., se sídlem na adrese Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nizozemsko (dále jen „Canon“).

2.K vybraným produktům značky Canon („Promované produkty“) uvedeným níže, nabízí tato promo akce 3leté záruky („Propagační záruka“) buď:

        o    Dvouleté prodloužení příslušné roční komerční záruky společnosti Canon – Evropský záruční systém („EWS“); nebo

        o    upgrade služeb a dvouleté prodloužení příslušné EWS.

3.Vyjma případů zde výslovně doplněných (prodloužením a/nebo upgradem) se budou příslušné podmínky systému EWS vztahovat na záruční služby poskytované na základě této propagační záruky. V případě jakéhokoli rozporu mezi podmínkami služeb poskytovaných na základě této propagační záruky a podmínkami systému EWS budou určujícími podmínky této propagační záruky.

        Propagační období

4.    Promované produkty musí být zakoupeny v rámci propagačního území (definovaného níže) v období od 1. března 2016 do 31. března 2017. Datum nákupu produktu musí být potvrzeno platným nákupním dokladem. Upozorňujeme, že produkty musí být zaregistrovány do 30 dnů od nákupu.

        Území promo akce

5.    Promované produkty musí být zakoupeny a registrovány na jednom z níže uvedených územích promo akce: Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Slovensko, Španělsko, Švédsko a Švýcarsko.

        Promované produkty

6.    Vybranými produkty značky Canon způsobilými dle této nabídky k propagační záruce („Promované produkty“) jsou:

Produktová skupina
Zařízení / tiskárna
Promo nabídka
Služba propagační záruky
MAXIFY
MB2050
Upgrade and Prodloužení
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB2150
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB2155
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB2350
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB2750
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB2755
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5050
Prodloužení
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5150
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5155
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5350
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5450
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MB5455
On-site Exchange (výměna kurýrem)
iB4050
On-site Exchange (výměna kurýrem)
iB4150
On-site Exchange (výměna kurýrem)
i-SENSYS
LBP6230dw
Upgrade and Prodloužení
On-site Exchange (výměna kurýrem)
LBP7100Cn
On-site Exchange (výměna kurýrem)
LBP7110Cw
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF211
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF212w
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF216n
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF217w
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF226dn
On-site Exchange (výměna kurýrem)
MF229dw
On-site Exchange (výměna kurýrem)
LBP7210Cdn
Prodloužení
On-site Repair (oprava v místě instalace)
LBP7660Cdn
On-site Repair (oprava v místě instalace)
LBP252dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
LBP251dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
LBP151dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF6140dn
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF6180dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF416dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF411dw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF623Cn
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF628Cw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF724Cdw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF728Cdw
On-site Repair (oprava v místě instalace)
MF729Cx
On-site Repair (oprava v místě instalace)
imageFORMULA
P-208II
Prodloužení
Return to Base
P215II
Return to Base
DR-F120
Return to Base
imageRUNNER
iR C1225iF
Prodloužení
On-site Repair (oprava v místě instalace)

Společnost Canon může zahrnout do této promo akce nové modely produktů uvedených v tomto článku až budou uvedeny na trh v průběhu akce. Ukončení akce pro nově přidané produkty zůstává takové, jak je ustanoveno ve článku 4 podmínek této promo akce.

7.    Promovanými produkty musí být nové a originální produkty značky Canon, jež maloobchodním prodejcům dodávají a distribuují společnosti skupiny Canon se sídlem v Evropském hospodářském prostoru nebo ve Švýcarsku (EHP). Abyste předešli případnému nedorozumění, ověřte si u svého prodejce, že tuto podmínku splňuje. Tato promo akce se nevztahuje na produkty zakoupené z druhé ruky, produkty renovované nebo repasované nebo produkty, které jsou padělané nebo jakkoliv porušují práva na duševní vlastnictví společností skupiny Canon (například produkty „šedé zóny“ neboli paralelního dovozu). Více informací o produktech paralelního dovozu získáte kliknutím sem.

8.    Aby byly promované produkty pro tuto promo akci způsobilé, musí být zaregistrovány do 30 dnů od nákupu. Produkt zaregistrujete, jestliže odešlete svou žádost dle níže uvedených pokynů.

9.    Tato nabídka platí pouze pro konečné uživatele. Tato propagační akce se nevztahuje na nároky firem nebo jednotlivců, kteří nakupují hromadně (více než 10 promovaných produktů zakoupených v období promo akce).

Distributoři a prodejci se akce nemohou zúčastnit, a to ani jménem svých zákazníků.

10.    10. U všech účastníků se předpokládá, že souhlasí s dodržováním těchto podmínek.

        Jak zaregistrovat produkt a zažádat o propagační záruku

11.    Všichni žadatelé musí být starší 18 let. Podáním žádosti na základě této promo akce a registrací produktu souhlasíte s dodržováním těchto podmínek. Pokud jste dosud 18 let nedosáhli a/nebo se nehodláte řídit podmínkami této promo akce, o propagační záruku nežádejte.

12.    O propagační záruku zažádáte, jestliže správně vyplníte a odešlete online formulář žádosti, jíž zaregistrujete svůj produkt (včetně konkrétního platného sériového čísla/čísel produktu/ů*) zde a to do třiceti dnů od nákupu produktu. Společnost Canon nepřijme žádosti, které obdrží později než 30 dní od nákupu produktu. Žadatelé musí k online formuláři žádosti naskenovat, stáhnout nebo připojit platný doklad o nákupu (např. kopii pokladní účtenky, online objednávku či potvrzení platby). Upozorňujeme, že doklad o odeslání nebude akceptován jako platný doklad o nákupu.

* Pro nápovědu, kde nalézt vaše sériové číslo, prosím klikněte zde.

13.    Po schválení nároku obdrží žadatelé e-mailem potvrzení, že jejich žádost byla přijata a jejich produkt zaregistrován. Pokud takový potvrzovací e-mail neobdržíte do 8 pracovních dnů od odeslání žádosti nebo nemáte přístup k počítači, obraťte se na naši telefonní podporu pro žádosti na čísle +420 296 335 619. Potvrzovací e-mail si bezpečně uložte, neboť může být vyžadován jako doklad o platném nároku na záruční služby, budete-li je potřebovat.

14.   Společnost Canon si vyhrazuje právo zneplatnit jakoukoli neúplnou, nesprávnou nebo nepodloženou žádost.

        Prohlášení vyloučení odpovědnosti

15.    V maximální možné míře dovolené zákonem nenese společnost Canon odpovědnost za jakoukoliv ztrátu, škodu nebo zranění jakékoliv povahy, které utrpěl žadatel v rámci této promo akce. Tato pravidla však nevylučují ani neomezují odpovědnost společnosti Canon za osobní zranění nebo smrt způsobené prokázaným zanedbáním ze strany zaměstnanců nebo jednatelů společnosti Canon.

16.    Společnost Canon si vyhrazuje právo prověřovat jakékoliv nároky pro zajištění dodržování těchto podmínek a vyžádat si další informace a podpůrné dokumenty. Společnost Canon si vyhrazuje právo vyloučit nároky a/nebo žadatele, pokud má podezření, že je promo akce nějak zneužívána. Rozhodnutí společnosti Canon týkající se promo akce jsou konečná a na žádné písemné připomínky nebude brán zřetel.

17.    Promované produkty jsou k dispozici do vyprodání zásob. Společnost Canon není zodpovědná za selhání prodejců dodat během propagačního období objednávky promovaných produktů.

18.    Společnost Canon si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit platnost, upravit a/nebo změnit tuto promo akci bez vzniku jakýchkoliv závazků, ale vždy se bude snažit minimalizovat účinky na žadatele, aby nedošlo k nepatřičnému nedorozumění.

        Ochrana osobních údajů

19.    Společnosti Canon Europa N.V. a Canon Europe Limited zaregistrované ve Spojeném království pod číslem 4093977 a se sídlem na adrese 3 The Square, Stockley Park, Uxbridge UB11 1ET, Spojené království, jsou kontrolory údajů pro účely příslušných zákonů a předpisů platných v oblasti ochrany osobních údajů, pokud jde o osobní údaje dodané jakýmikoli žadateli v souvislosti s touto promo akcí. Kontrola a zpracování osobních údajů společností Canon nebo jakoukoli z jejích oprávněných třetích stran probíhá striktně v souladu s nezbytnými zákony a směrnicemi týkajícími se ochrany soukromých údajů. Není-li dojednáno jinak, osobní údaje budou uchovávány a zpracovávány pouze společností Canon nebo jejími oprávněnými třetími stranami pro účely správy této promo akce a služeb v rámci propagační záruky. Pokud si žadatelé nepřejí, aby jejich kontaktní informace byly použity pro marketingové účely nebo aby je společnost Canon v budoucnu kontaktovala v souvislosti s podobnými promo akcemi, NEZAŠKRTÁVAJÍ příslušné políčko při vyplňování formuláře.

        Jak zažádat o propagační záruční služby

20.    Pokud budete po schválení nároku potřebovat prodloužení záruky a/nebo rozšířené záruční služby poskytované na základě této promo akce, obraťte se na místní kontaktní centrum podpory Canon a buďte připraveni:

    a.    poskytnout celý název modelu zařízení/tiskárny a sériové číslo*;
    b.    případně potvrdit operační systém instalovaný na vašem počítači;
    c.    potvrdit své kontaktní údaje, adresu zařízení/tiskárny a svou e-mailovou adresu;
    d.    poskytnout doklad o nákupu produktu a aktivované propagační záruce prostřednictvím e-mailového potvrzení, které vám bylo zasláno po registraci záruk/y online;
    e.    poskytnout srozumitelný popis závady a podle instrukcí provést jakoukoli diagnostiku;
    f.    vyhovět veškerým přiměřeným pokynům kontaktního centra, abyste mohli záruční službu získat.

        Právo a jurisdikce

21.    Tyto podmínky nijak neomezují žádná vaše práva na pozici spotřebitele.

22.    V míře dovolené zákonem se tato promo akce, tyto podmínky a případné spory vyplývající z těchto podmínek nebo s nimi související, budou řídit a interpretovat v souladu se zákony Anglie a Walesu a budou podléhat nevýhradní jurisdikci soudů Anglie a Walesu.

23.    Jako spotřebitelé můžete mít nárok vést soudní řízení ve vlastním jazyce a u místních soudů. Místní spotřebitelské organizace vám mohou sdělit, jaká máte práva. Tyto podmínky neomezují vaše zákonná práva, jež mohou být uplatněna.