boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Často kladené dotazy

Kde mohu zakoupit spotřební produkty společnosti Canon?

Spotřební výrobky od společnosti Canon lze zakoupit u důvěryhodných prodejců po celé zemi.

Kdy dostanu peníze zpět?

Společnost Canon se bude snažit zadat bankovní převod do 28 dní od přijetí platné žádosti o vrácení peněz, NIKOLI do 28 dní od data nákupu. Pokud v žádosti o vrácení peněz budou chybějící nebo nepřesné údaje, dojde ke zdržení procesu, protože bankovní převod proběhne do 28 dní od přijetí správných informací. Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za prodejce, kteří zákazníkům nesprávně tvrdí, že platbu obdrží do 28 dní od data nákupu.

Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Po úspěšné online registraci do propagační akce vrácení peněz společnosti Canon obdržíte e-mailové potvrzení přijetí vaší žádosti, v němž bude uvedeno vaše referenční číslo a osobní přihlašovací údaje k webové stránce, kde můžete zkontrolovat stav žádosti a průběh zpracování platby.

Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se k účtu.

Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF. Soubor nesmí být větší než 4 MB.

Jak zjistím, kdy bude provedena platba?

Po úspěšném potvrzení vaší žádosti zahájíme proces vyřízení platby a pošleme vám e-mail s informací o očekávaném datu převedení platby na bankovní účet, jehož podrobnosti jste zadali.

Jak se platba objeví na mém bankovním účtu?

Upozorňujeme, že platby v rámci propagační akce vrácení peněz budou provedeny jménem oddělení Sales Promotions, takže v bankovních údajích bude pravděpodobně uvedeno toto jméno, nikoli společnost Canon.

Produkt byl zaplacen kreditní kartou. Je možné refundaci vrátit na stejnou kreditní kartu?

Společnost Canon v tuto chvíli provádí platby v rámci propagační akce vrácení peněz výhradně převodem ze své banky na váš osobní bankovní účet, který jste zadali při registraci.

Co mám dělat, když se od okamžiku mé registrace do propagační akce vrácení peněz změnily některé údaje a chci je upravit?

Bankovní údaje můžete kdykoli změnit prostřednictvím online systému pro zákazníky s využitím poskytnutých přihlašovacích údajů. Tento způsob aktualizace údajů poskytuje největší zabezpečení. Pokud se blíží termín zaslání platby, měli byste nás také kontaktovat telefonicky a upozornit nás na změnu údajů, aby platba nebyla provedena s využitím původních údajů o bankovním účtu, které máme k dispozici.

Otázka: Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala tato propagační akce, doručen však bude až po jejím skončení. Mohu přesto zažádat o vrácení peněz v rámci této propagační akce?

Uschovejte si potvrzení objednávky, které obdržíte (a bude z období konání propagační akce), a zašlete je společně s fakturou, až vyplníte přihlášku. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce 90 dní, abyste mohli dodat příslušné dokumenty.

Co je považováno za přípustný doklad o nákupu?

V případě nákupu v prodejně vyžaduje společnost Canon kopii účtenky s platbou a potřebným sériovým číslem produktu.

V případě online nákupů vyžaduje společnost Canon kopii potvrzení objednávky a potřebné sériové číslo a informace o obchodu a produktu.

Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným v online formuláři žádosti?

To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Kde najdu sériové číslo produktu?

Sériové číslo se nachází na těle produktu společnosti Canon. Pomoci s nalezením sériového čísla vám zprostředkuje náš Průvodce sériovým číslem. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti.

faqs_barcode

Proč není moje e-mailová adresa rozpoznána, když jsem registroval(a) objektiv pro vrácení peněz?

Při registraci fotoaparátu a zakoupených objektivů z akčního seznamu je nutné použít stejnou e-mailovou adresu.

Tak bude nákup rozpoznán a spojen s nákupem objektivu.

Musím zaplatit daně, nebo mohu požádat při vrácení peněz o vrácení DPH?

Účastníci nesou výhradní odpovědnost za uhrazení veškerých daní vyžadovaných zákonem. Společnost Canon nenese odpovědnost ani neručí účastníkům za žádné škody, ztráty nebo výdaje vzniklé v důsledku neuhrazení nebo pozdního uhrazení takových daní.

Stejně tak společnost Canon neposkytuje informace o postupech vracení daní. Obraťte se na místní daňové úřady.

Proč mi banka účtuje poplatek za převedení vracených peněz?

Společnost Canon převede přesnou částku vracených peněz v místní měně, jak inzeruje, nemůže však nést odpovědnost za vzniklé bankovní poplatky. Pokud si banka příjemce účtuje zvláštní poplatky nebo provize, musí je uhradit spotřebitel.

Proč se na webovou stránku nemohu přihlásit pomocí svého sledovacího kódu?

Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte správně (s velkými a malými písmeny). Tyto detaily naleznete v e-mailových zprávách odeslaných společností Canon potom, co jste odeslali požadavek.

Související produkty

EOS RP