ID dotazu: 8201713900
Datum vydání: 18 října 2012
<Příčina 2>
V tonerové kazetě téměř došel toner.
<Řešení>
Vyjměte tonerovou kazetu z tiskárny, pětkrát nebo šestkrát s ní jemně zatřeste, aby se toner rovnoměrně rozložil, a vložte tonerovou kazetu zpět. Podrobné informace o vkládání tonerové kazety naleznete v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 3>
Válec v tonerové kazetě je poškozený.
<Řešení>
Vyměňte tonerovou kazetu za novou. Podrobné informace o výměně tonerové kazety naleznete v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 2>
Byla vyměněna tonerová kazeta nebo tiskárna dlouhou dobu netiskla.
<Řešení>
Proveďte následující postup v ovladači tiskárny.
1. Zobrazte kartu [Finishing/Konečné úpravy].
2. Klepněte na položku [Advanced Settings/Upřesnit nastavení].
3. Nastavte pro položku [Special Print Adjustment B/Speciální nastavení tisku B] možnost [Mode 1/Režim 1].
Jestliže se problém nepodaří vyřešit použitím možnosti [Mode 1/Režim 1], zadejte možnost [Mode 2/Režim 2].
Pokud se problém nepodaří vyřešit použitím možnosti [Mode 2/Režim 2], zadejte možnost [Mode 3/Režim 3].
* K odstranění výskytu svislých pruhů na potištěném papíru může také dojít při výběru možnosti [Off/Vypnuto]. V takovém případě resetujte nastavení na možnost [Off/Vypnuto].
* Při výběru položky [Special Print Adjustment B/Speciální nastavení tisku B] může dojít k poklesu rychlosti tisku.
<Příčina 2>
Je použit vlhký papír.
<Řešení>
Vyměňte papír za nový papír z neotevřeného balíku. Podrobné informace o papíru, kterému je třeba před použitím věnovat pozornost, naleznete v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 3>
Válec v tonerové kazetě je poškozený.
<Řešení>
Vyměňte tonerovou kazetu za novou. Podrobné informace o výměně tonerové kazety naleznete v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 2>
Válec v tonerové kazetě je poškozený.
<Řešení>
Vyměňte tonerovou kazetu za novou. Podrobné informace o výměně tonerové kazety naleznete v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 2>
Tiskárna je vystavena přímému slunečnímu světlu nebo silnému světlu.
<Řešení>
Přesuňte tiskárnu.
<Příčina 2>
Není používán vhodný papír.
<Řešení>
Nahraďte papír takovým papírem, který je možné používat v této tiskárně. [Použitelný papír]
<Příčina 3>
Uvnitř tiskárny došlo k problému.
<Řešení>
Pokud svítí indikátor (Alarm), vyhledejte informace v příručce „e-Manual“ (příručka ve formátu HTML) na disku CD-ROM dodaném spolu s tiskárnou.
<Příčina 2>
V závislosti na typu papíru (zejména u těžkého papíru) nebo provozním prostředí (především v prostředí s nízkou vlhkostí) se mohou objevit šmouhy nebo rozsypaný toner.
<Řešení>
Proveďte následující postup v ovladači tiskárny.
1. Zobrazte kartu [Finishing/Konečné úpravy].
2. Klepněte na položku [Advanced Settings/Upřesnit nastavení].
3. Nastavte položku [Special Print Mode/Speciální režim tisku] na možnost [Special Settings A5/Speciální nastavení A5].
* Obvykle se tiskárna používá s nastavením položky [Special Print Mode/Speciální režim tisku] na možnost [Off/Vypnuto]. Možnost [Special Settings A5/Speciální nastavení A5] používejte jen v případě, že dojde k popisovaným problémům.
* Při výběru možnosti [Special Settings A5/Speciální nastavení A5] může dojít v závislosti na typu papíru (zejména u tenkého papíru) nebo provozním prostředí (především v prostředí s vysokou vlhkostí) ke snížení kvality tisku. V takovém případě možnost [Special Settings A5/Speciální nastavení A5] nepoužívejte.