Často kladené dotazy

Služby CPS (Canon Professional Services)

Informace o službách CPS (Canon Professional Services)

Co je služba CPS?

Profesionální služby společnosti Canon (CPS) jsou specializované služby pro profesionální a poloprofesionální fotografické nadšence a kameramany, kteří používají produkty společnosti Canon. Rychlé služby a opravy produktů, inspirativní události a akce a exkluzivní speciální nabídky jsou některé z mnoha výhod, které nabízíme našim členům programu CPS v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA).


Vybavení opravňující ke členství, body a úrovně členství

Může se ke službě CPS zaregistrovat každý?

Služby CPS jsou určeny pro profesionální a poloprofesionální fotografy a filmaře. Registrace ke službě je zcela zdarma.

Co jsou to body společnosti Canon a jak fungují?

Většina produktů společnosti Canon souvisejících s fotografováním nebo natáčením je ohodnocena body. Při registraci si jednoduše vyberete svůj produkt a zjistíte, kolika body je ohodnocen. Jakmile vyplníte všechny podrobnosti o produktu, budou vám tyto body připsány na účet. Na základě celkového počtů bodů, které jste získali při registraci svých produktů, je vám poté přiřazena odpovídající úroveň členství. Hodnota bodů u produktu se může časem snížit a tyto body nelze vyměnit za peníze.

Mohu se ke službě CPS připojit, když vlastním jen málo zařízení nebo nemám žádnou sadu produktů?

I přesto, že nevlastníte žádný produkt, můžete se ke službě CPS připojit jako tzv. červený člen. Po provedení registrace produktů začnete sbírat body a postoupíte na další úroveň členství, stříbrné, čímž získáte přístup k většímu množství výhod.

Kolik bodů získám za svou sadu produktů?

Jednoduše se zaregistrujte a začněte přidávat své produkty, abyste zjistili, kolik bodů můžete za svou sadu produktů získat. Pokud chcete zjistit, kolik body je ohodnoceno vaše zařízení, nemusíte dokončovat registraci. Můžete ji dokončit později, a získat tak příslušné body.

Proč se počet mých bodů snížil?

Pokud se váš celkový počet bodů snížil, je to proto, že byl produkt odstraněn ze seznamu vybavení, byl nahrazen nebo se již nedá opravit. Dokonce i v případě, že počet bodů u vašich straších produktů klesne, budou vždy přispívat určitým dílem k celkovému počtu vašich bodů.

Moje nová úroveň členství není stejná jako u mého starého účtu CPS?

Provedli jsme spoustu nových a zajímavých vylepšení našeho nového systému členství ve službě CPS. Aby byla kvalifikace pro členství spravedlivější pro všechny naše profesionální zákazníky, zavedli jsme body a rozšířili seznam produktů, opravňující ke členství. Znamená to, že nyní můžeme odměňovat naše stálé zákazníky tím, že přiřadíme body i ke starším modelům produktů a poskytneme podporu našim členům, kteří nevlastní „typickou“ sestavu produktů. Nezapomeňte zaregistrovat všechny své produkty Canon a udržujte svoji sadu produktů aktuální, abyste maximalizovali počet bodů a získali výhody vyplývající ze členství.

Co se stalo s mým statusem videa CPS?

Jsme si vědomi skutečnosti, že většina profesionálů dnes už není pouze fotografy nebo kameramany, takže jsme se rozhodli, že již nemá smysl zřizovat samostatnou členskou úroveň. Díky novému členství ve službě CPS budete v rámci jednoho účtu získávat body za videozařízení i fotografická zařízení, čímž se bude zvyšovat celková úroveň vašeho členství.

Postup registrace

Jaké informace jsou nutné při registraci?

Registrace do služby CPS je rychlá a snadná. Stačí se zaregistrovat pomocí kontaktních údajů. Pokud chcete začít shromažďovat body pro dosažení určité úrovně členství, musíte zaregistrovat své produkty. Nemějte obavy, je to velmi jednoduché a údaje můžete zadat kdykoli. Budete potřebovat sériové číslo, název prodejce a zemi a datum nákupu. Po ověření těchto informací se na vašem účtu zobrazí body. Zkontrolujte, že jste o produktech zadali správné informace a máte ke všem produktům doklady o koupi, protože o ně můžeme požádat v případě reklamace, nebo když bude chtít využít své výhody.

Které produkty Canon můžu zaregistrovat?

Máme k dispozici více než 3 000 produktů Canon, které je možné zaregistrovat – včetně většiny našich fotoaparátů, objektivů, tiskáren, a dokonce i příslušenství. Nezapomeňte, že body můžete získat přidáním všech svých starých i nových zařízení, a dokonce i produktů Canon zakoupených mimo vaši domovskou zemi. 120 z našich produktů Canon pro profesionály splňuje podmínky pro rychlou opravu – což znamená, že mohou být opraveny do dvou dnů (podle úrovně vašeho členství).

Kde najdu sériové číslo produktu?

Sériové číslo vaší digitální zrcadlovky najdete na spodní straně těla fotoaparátu, vytištěné na štítku na základní desce. Sériová čísla objektivů se nacházejí na několika místech v závislosti na modelu objektivu. Zjistěte více o umístění sériových čísel na produktech Canon.

Mohu zaregistrovat zařízení z druhé ruky?

Samozřejmě. Jednoduše zaregistrujte zařízení z druhé ruky stejným způsobem, jako jiné produkty, které vlastníte. Pokud narazíte na jakýkoli problém, kontaktujte nás, uveďte model a sériové číslo a problém, který vás trápí.

Mohu si zaregistrovat produkty, které jsem zakoupil(a) mimo Evropu, Střední Východ a Afriku?

Ano, můžete. Víme, že profesionální fotografové a kameramani často cestují a kupují si produkty mimo oblast bydliště. Proto si tyto produkty můžete zaregistrovat do svého účtu CPS stejně jako ostatní produkty a stále využívat výhod služby CPS. Některé produkty, které nebyly zakoupeny u autorizovaného prodejce společnosti Canon, mohly být dovezeny za účelem prodeje za nižší cenu, proto si prosím uvědomte omezení vyplývající z nákupu takovýchto produktů. Navíc v případě záručních oprav bude vyžadován doklad o koupi a na tyto produkty se nebude vztahovat nárok na místní záruční podporu od společnosti Canon.


Členství

Je služba CPS zdarma?

Ano, registrace ke službě je naprosto zdarma. Úroveň vašeho členství se odvíjí od zařízení Canon, která už vlastníte a která si u nás zaregistrujete.

Kdy dostanu členskou kartu?

Uvítací balíček služby CPS obsahuje členskou kartu pro stříbrné, zlaté a platinové členy. Stačí když si do svého účtu přidáte svoji poštovní adresu a poté na stránce svého profilu požádáte uvítací balíček. Kontaktujte nás, pokud jste novou kartu neobdržíte do 4 týdnů od vašeho požadavku.


Servis produktů

Co je rychlá oprava?

120 z našich produktů Canon splňuje podmínky pro rychlou dobu opravy v našich oficiálních servisních centrech Canon. Zjistěte, zda některý z vašich produktů nevyhovuje požadavkům na rychlou opravu tím, že zkontrolujete sadu produktů a vyberete jednotlivé produkty. Zobrazí se také doba opravy vašeho produktu, která závisí na vaší úrovni členství a úrovni služby CPS v dané zemi. Služba Rychlá oprava platí pro opravy ve všech servisních centech Canon a autorizovaných partnerských střediscích CPS. V případě údržby a aktualizace je služba Rychlá oprava dostupná pouze v servisních centrech Canon. Rychlá oprava se vztahuje pouze na produkty, které byly plně zaregistrovány. Doba opravy produktu platí maximálně pro 3 současně opravované produkty jednoho člena a nezahrnuje dobu přepravy. Pro porovnání: běžná doba opravy bez služeb CPS trvá přibližně 10 dní. Dobu opravy produktu nelze zaručit, ale společnost Canon vynaloží veškeré úsilí, aby tuto dobu opravy dodržela. Pokud z nějakého důvodu nemůžeme dodržet dobu opravy produktu, budete mít nárok na zapůjčení jiného zařízení (platí pro zlaté a platinové členy). Další informace naleznete v podmínkách použití.

Proč je doba opravy mé videokamery 5 dní?

Nejrychlejší doba opravy všech videoproduktů (série Cinema EOS a X) je 5 dní Je to z důvodu složitostí oprav, dostupností součástí a potřebných nástrojů. Pokud máte nárok na opravu do 2 dnů (platinoví členové) nebo do 3 dnů (zlatí členové, snažíme se opravy dokončit do 5 dnů. Pokud oprava zabere více než 5 dní, členové úrovně Gold a Platinum mají v případě potřeby nárok na zapůjčení záložního zařízení.


Mezinárodní podpora

Mohu službu CPS používat pouze ve své domovské zemi?

Vaše členství ve službě CPS vás opravňuje k podpoře a výhodám ve všech zúčastněných zemích v Evropě, na Středním východě a v Africe, když jste na cestách. Výhody se mohou v jednotlivých zemích lišit. Projděte si proto seznam zúčastněných zemí, kde naleznete další informace.

Mohu se připojit ke službě CPS EMEA, pokud jsem jejím členem v jiném globálním regionu mimo Evropu, Střední východ nebo Afriku?

Služba CPS funguje samostatně v každém globálním regionu. I Zákazníci služby CPS mimo Evropu, Střední východ a Afriku však mají oprávnění na některé služby týkající se zařízení Canon EMEA a účast na některých událostech, pokud mají platnou členskou kartu CPS. Nezapomeňte, že některé výhody se mohou lišit od výhod, které jsou k dispozici ve vaší domovské zemi. Pokud chcete využívat všechny výhod služby CPS EMEA, budete se muset zaregistrovat znovu pomocí oficiální adresy v některé z našich zúčastněných zemí.

Mohu využívat výhody i v jiných globálních regionech, pokud jsem členem služby CPS EMEA?

Pokud jste členem služby Canon EMEA, můžete využít prioritní služby Canon mimo Evropu, Střední východ a Afriku s platnou členskou kartou CPS. Nabízené výhody se však mohou lišit od výhod ve vašem domovském regionu.