Zobrazí se kód podpory

ID dotazu: 8202144000

Datum vydání: 03 února 2015

Detaily:

Dojde-li k chybě, zobrazí se na dotykovém displeji a obrazovce počítače kód podpory.
„Kód podpory“ představuje číslo chyby a zobrazí se společně s chybovou zprávou.
Když dojde k chybě, zkontrolujte kód podpory zobrazený na dotykové obrazovce nebo obrazovce počítače a proveďte příslušný úkon.

Užitečné informace:

Řešení:

Kód podpory = 1600

<Příčina>
Zřejmě došel inkoust.
<Akce>
Doporučujeme vyměnit zásobník inkoustu.
Pokud právě probíhá tisk a chcete v něm pokračovat s aktuálně nainstalovaným zásobníkem inkoustu, klepněte na tlačítko OK na zařízení. Tisk pak může pokračovat. Po dokončení tisku doporučujeme zásobník inkoustu vyměnit. Jestliže budete pokračovat v tisku s prázdným zásobníkem inkoustu, může dojít k poškození zařízení.
-> [Výměna zásobníku inkoustu]
Vzhledem k tomu, že za tohoto stavu může dojít při tisku faxu ke ztrátě informací, které jsou v něm obsaženy, přijatý fax se nevytiskne a uloží se do paměti zařízení, dokud nebude vyměněn zásobník inkoustu. Faxy, které byly uloženy do paměti, je nutné vytisknout ručně.
Můžete změnit nastavení tak, aby se přijatý fax místo uložení do paměti nuceně vytiskl, ale veškeré informace obsažené ve faxu nebo jejich část se nemusí vytisknout v důsledku toho, že došel inkoust.


DŮLEŽITÉ
  • Nevyjímejte zásobník inkoustu, dokud není připraven nový zásobník k instalaci.

– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat, dokud nebude nainstalován nový zásobník.
– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat ani v případě opětovné instalace vyjmutého zásobníku inkoustu.


Kód podpory = 1660

<Příčina>
Není nainstalován zásobník inkoustu.
<Akce>
Nainstalujte zásobník inkoustu.


Kód podpory = 1688

<Příčina>
Došel inkoust.
<Akce>
Vyměňte zásobník inkoustu a zavřete přední kryt.
-> [Výměna zásobníku inkoustu]
Tisk za aktuálního stavu může poškodit zařízení.
Chcete-li pokračovat v tisku i za tohoto stavu, je potřebné vypnout funkci pro detekci hladiny zbývajícího inkoustu. Stiskněte a po dobu nejméně 5 sekund podržte tlačítko Stop (Ukončit) na zařízení, poté tlačítko uvolněte.
Tímto krokem je vypnutí funkce pro detekci hladiny zbývajícího inkoustu zaznamenáno do paměti. Upozorňujeme, že společnost Canon nebude zodpovědná za jakoukoli chybnou funkci nebo potíže způsobené pokračováním v tisku po vyčerpání inkoustu.


DŮLEŽITÉ
  • Nevyjímejte zásobník inkoustu, dokud není připraven nový zásobník k instalaci.

– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat, dokud nebude nainstalován nový zásobník.
– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat ani v případě opětovné instalace vyjmutého zásobníku inkoustu.


Kód podpory = 1754

<Příčina>
Není řádně nainstalován zásobník inkoustu.
<Akce>
Otevřete přední kryt.
Poté zatlačte na zásobník inkoustu.
Po řádné instalaci zásobníku inkoustu zavřete přední kryt.
Pokud nebude problém odstraněn, obraťte se na servisní středisko.


DŮLEŽITÉ
  • Zásobník inkoustu nelze po instalaci vyjmout, dokud nedojde inkoust.


Kód podpory = 1755

<Příčina>
Došel inkoust.
<Akce>
Z důvodu zachování řádného stavu zařízení a kvality tisku nemůže zařízení, pokud dojde inkoust, pokračovat v tisku.
Zrušte tisk a než v něm budete znovu pokračovat, vyměňte zásobník inkoustu.


DŮLEŽITÉ
  • Nevyjímejte zásobník inkoustu, dokud není připraven nový zásobník k instalaci.

– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat, dokud nebude nainstalován nový zásobník.
– Po vyjmutí zásobníku inkoustu nebude zařízení pracovat ani v případě opětovné instalace vyjmutého zásobníku inkoustu.


Kód podpory = 5500, 5501

<Příčina>
Zásobník inkoustu nebyl správně rozpoznán.
<Akce>
Obraťte se na servisní středisko.


Kód podpory = 1700, 1701

<Příčina>
Nádržka přebytečného inkoustu je téměř plná.
<Akce>
Klepnutím na tlačítko OK na dotykové obrazovce pokračujte v tisku. Contact the service center. (Obraťte se na servisní středisko.)


Kód podpory = 5B00, 5B01

<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Obraťte se na servisní středisko.


Kód podpory = 2500

<Příčina>
Příčinou následujícího problému může být selhání automatického zarovnání tiskové hlavy.

  • Trysky tiskové hlavy jsou zaneseny.
  • Do zásobníku 1 je vložen papír jiné velikosti než A4 nebo Letter.
  • Výstupní otvor papíru je vystaven silnému světlu.

<Akce>
Klepnutím na tlačítko OK na dotykové obrazovce vymažte chybovou zprávu a poté proveďte níže popsané úkony.
  • Zkontrolujte stav tiskové hlavy vytištěním kontrolního vzorku trysek.
  • Vložte jeden list běžného papíru velikosti A4 nebo Letter do zásobníku 1 a znovu proveďte automatické zarovnání tiskové hlavy.

Při automatickém zarovnání tiskové hlavy vždy vložte papír do zásobníku 1.
  • Upravte provozní prostředí nebo umístění tiskárny tak, aby výstupní přihrádka papíru nebyla přímo vystavena silnému světlu.

Pokud problém přetrvává i po provedení výše uvedených opatření a opětovném zarovnání tiskové hlavy, vymažte chybovou zprávu klepnutím na tlačítko OK na dotykové obrazovce a poté proveďte ruční zarovnání tiskové hlavy.


Kód podpory = B202, B203, B204

<Příčina>
Došlo k chybě, která vyžaduje, abyste se obrátili na servisní středisko.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Obraťte se na servisní středisko.


DŮLEŽITÉ
  • Pokud odpojíte napájecí kabel, dojde k odstranění všech faxů uložených v paměti zařízení.


Kód podpory = 5100, 5102, 5103, 5104, 5105, C000

<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Zrušte tisk a vypněte zařízení. Poté ověřte následující podmínky.

  • Ověřte, zda se v zařízení nenacházejí žádné materiály (např. ochranný materiál nebo uvíznutý papír), které brání v pohybu držáku tiskové hlavy.

Pokud se zde nacházejí, vyjměte je.
  • Ověřte, zda jsou zásobníky inkoustu správně nainstalovány.

Zatlačte na zásobník inkoustu tak, aby zaskočil na místo.
Po ověření výše uvedených podmínek znovu zapněte zařízení.
Pokud nebude problém odstraněn, obraťte se na servisní středisko.

DŮLEŽITÉ
  • Při odstraňování uvíznutého papíru nebo ochranného materiálu bránícího v pohybu držáku tiskové hlavy dbejte na to, abyste se nedotýkali čiré fólie ani bílého pásu.

Pokud dojde ke kontaktu mezi těmito částmi a rukama nebo papírem a jejich následnému znečištění nebo poškrábaní, zařízení se může poškodit.
  • Pokud odpojíte napájecí kabel, dojde k odstranění všech faxů uložených v paměti zařízení.


Kód podpory = 5011, 5012, 5040, 5200, 5203, 5204, 5205, 5206, 5207, 5208, 5209, 5400, 5C01

<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Po chvíli zařízení znovu zapojte do elektrické sítě a zapněte je.


DŮLEŽITÉ
  • Pokud odpojíte napájecí kabel, dojde k odstranění všech faxů uložených v paměti zařízení.


Kód podpory = 6000, 6500, 6502, 6800, 6801, 6900, 6901, 6902, 6910, 6911, 6920, 6921, 6930, 6931, 6932, 6933, 6936, 6937, 6938, 6939, 693A, 6940, 6941, 6942, 6943, 6944, 6945, 6946, 7100, 7200, 7201, 7202, 7203, 7204, 7205, 7300, 9000, 9500, B502, B503, B504

<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Po chvíli zařízení znovu zapojte do elektrické sítě a zapněte je.


DŮLEŽITÉ
  • Pokud odpojíte napájecí kabel, dojde k odstranění všech faxů uložených v paměti zařízení.


Pokud se zobrazí kód podpory=6910, postupujte podle níže uvedených pokynů.
1. Dočasně vypněte napájení všech ostatních zařízení v síti.
2. Nastavte v zařízení položku [IPv6 settings/Nastavení IPv6] na možnost [Inactive/Neaktivní].
3. Přeneste zařízení na jiné místo.


Pokud nebude problém odstraněn, obraťte se na pracovníky servisního střediska.



REFERENCE
  • Vypnutí možnosti IPv6 Settings (Nastavení IPv6) zařízení

1. Na ovládacím panelu vyberte položku [Setup/Nastavení].
2. Vyberte položku [Device settings/Nastavení zařízení].
3. Vyberte položku [LAN settings/Nastavení sítě LAN].
4. Vyberte položku [Other setup/Jiná nastavení].
5. Vyberte položku [TCP/IP Settings/Nastavení TCP/IP].
6. Vyberte položku [IPv6].
7. Po zobrazení zprávy vyberte položku [Yes/Ano].
8. Vyberte položku [Enable/disable IPv6/Zakázat/povolit IPv6].
9.Na zobrazené obrazovce vyberte položku [Inactive/Neaktivní].


Použitelné modely

  • MAXIFY MB2340
  • MAXIFY MB2350