ID dotazu: 8202144000
Datum vydání: 03 února 2015
Dojde-li k chybě, zobrazí se na dotykovém displeji a obrazovce počítače kód podpory.
„Kód podpory“ představuje číslo chyby a zobrazí se společně s chybovou zprávou.
Když dojde k chybě, zkontrolujte kód podpory zobrazený na dotykové obrazovce nebo obrazovce počítače a proveďte příslušný úkon.
<Příčina>
Zřejmě došel inkoust.
<Akce>
Doporučujeme vyměnit zásobník inkoustu.
Pokud právě probíhá tisk a chcete v něm pokračovat s aktuálně nainstalovaným zásobníkem inkoustu, klepněte na tlačítko OK na zařízení. Tisk pak může pokračovat. Po dokončení tisku doporučujeme zásobník inkoustu vyměnit. Jestliže budete pokračovat v tisku s prázdným zásobníkem inkoustu, může dojít k poškození zařízení.
-> [Výměna zásobníku inkoustu]
Vzhledem k tomu, že za tohoto stavu může dojít při tisku faxu ke ztrátě informací, které jsou v něm obsaženy, přijatý fax se nevytiskne a uloží se do paměti zařízení, dokud nebude vyměněn zásobník inkoustu. Faxy, které byly uloženy do paměti, je nutné vytisknout ručně.
Můžete změnit nastavení tak, aby se přijatý fax místo uložení do paměti nuceně vytiskl, ale veškeré informace obsažené ve faxu nebo jejich část se nemusí vytisknout v důsledku toho, že došel inkoust.
<Příčina>
Není nainstalován zásobník inkoustu.
<Akce>
Nainstalujte zásobník inkoustu.
<Příčina>
Došel inkoust.
<Akce>
Vyměňte zásobník inkoustu a zavřete přední kryt.
-> [Výměna zásobníku inkoustu]
Tisk za aktuálního stavu může poškodit zařízení.
Chcete-li pokračovat v tisku i za tohoto stavu, je potřebné vypnout funkci pro detekci hladiny zbývajícího inkoustu. Stiskněte a po dobu nejméně 5 sekund podržte tlačítko Stop (Ukončit) na zařízení, poté tlačítko uvolněte.
Tímto krokem je vypnutí funkce pro detekci hladiny zbývajícího inkoustu zaznamenáno do paměti. Upozorňujeme, že společnost Canon nebude zodpovědná za jakoukoli chybnou funkci nebo potíže způsobené pokračováním v tisku po vyčerpání inkoustu.
<Příčina>
Není řádně nainstalován zásobník inkoustu.
<Akce>
Otevřete přední kryt.
Poté zatlačte na zásobník inkoustu.
Po řádné instalaci zásobníku inkoustu zavřete přední kryt.
Pokud nebude problém odstraněn, obraťte se na servisní středisko.
<Příčina>
Došel inkoust.
<Akce>
Z důvodu zachování řádného stavu zařízení a kvality tisku nemůže zařízení, pokud dojde inkoust, pokračovat v tisku.
Zrušte tisk a než v něm budete znovu pokračovat, vyměňte zásobník inkoustu.
<Příčina>
Zásobník inkoustu nebyl správně rozpoznán.
<Akce>
Obraťte se na servisní středisko.
<Příčina>
Nádržka přebytečného inkoustu je téměř plná.
<Akce>
Klepnutím na tlačítko OK na dotykové obrazovce pokračujte v tisku. Contact the service center. (Obraťte se na servisní středisko.)
<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Obraťte se na servisní středisko.
<Příčina>
Příčinou následujícího problému může být selhání automatického zarovnání tiskové hlavy.
<Příčina>
Došlo k chybě, která vyžaduje, abyste se obrátili na servisní středisko.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Obraťte se na servisní středisko.
<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Zrušte tisk a vypněte zařízení. Poté ověřte následující podmínky.
<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Po chvíli zařízení znovu zapojte do elektrické sítě a zapněte je.
<Příčina>
Došlo k chybě tiskárny.
<Akce>
Vypněte zařízení a odpojte napájecí kabel od elektrické sítě.
Po chvíli zařízení znovu zapojte do elektrické sítě a zapněte je.
Pokud se zobrazí kód podpory=6910, postupujte podle níže uvedených pokynů.
1. Dočasně vypněte napájení všech ostatních zařízení v síti.
2. Nastavte v zařízení položku [IPv6 settings/Nastavení IPv6] na možnost [Inactive/Neaktivní].
3. Přeneste zařízení na jiné místo.
Pokud nebude problém odstraněn, obraťte se na pracovníky servisního střediska.