ID dotazu: 8200178600
Datum vydání: 20 října 2008
Pokud při tisku dokumentů z počítače nelze z nějakého důvodu dokončit tisk nebo nelze tisknout vůbec, mohou příslušná data zůstat v počítači jako dokumenty v tiskové frontě.
Jestliže tisková fronta v počítači obsahuje dokumenty, nelze vytisknout nové dokumenty, které do ní byly přidány. V takovém případě je nutné odstranit dokumenty v tiskové frontě, a pak opakovat tisk.
Podle následujících pokynů můžete znovu vytisknout dokumenty po odstranění položek v tiskové frontě.
1. Poklepejte na ikonu tiskárny (
) na [hlavním panelu] v pravém dolním rohu obrazovky.
Jestliže se ikona tiskárny na [hlavním panelu] nezobrazuje, klepněte na možnosti [Start] > [Control Panel/Ovládací panel] > [Hardware and Sound/Hardware a zvuk] > [Printer/Tiskárna] a poklepejte na ikonu tiskárny, kterou chcete použít.
2. Zobrazí se následující obrazovka.
3. Klepněte na nabídku [Printer/Tiskárna] a
na příkaz [Cancel All Documents/Zrušit tisk všech dokumentů].
4. Po zobrazení následující obrazovky klepněte na tlačítko [Yes/Ano].
5. Zobrazí se následující obrazovka. Ověřte, zda byly odstraněny všechny dokumenty v tiskové frontě.
6. Vytiskněte dokumenty znovu.