ID dotazu: 8200279100
Datum vydání: 26 srpna 2008
Pokud při tisku dokumentů z počítače nelze z nějakého důvodu dokončit tisk nebo nelze tisknout vůbec, mohou příslušná data zůstat v počítači jako dokumenty v tiskové frontě.
Jestliže tisková fronta v počítači obsahuje dokumenty, nelze vytisknout nové dokumenty, které do ní byly přidány. V takovém případě je nutné odstranit dokumenty v tiskové frontě a pak opakovat tisk.
Podle následujících pokynů můžete znovu vytisknout dokumenty po odstranění položek v tiskové frontě.
1. Poklepejte na ikonu tiskárny (
) na [hlavním panelu] v pravém dolním rohu obrazovky.
Jestliže se ikona tiskárny na [Task tray/Hlavním panelu] nezobrazuje, klepněte na možnosti [Start] > [Control Panel/Ovládací panely] > [Hardware and Sound/Hardware a zvuk] > [Printer/Tiskárna] a poklepejte na ikonu tiskárny, kterou chcete použít.
2. Zobrazí se následující obrazovka.
3. Klepněte na nabídku [Printer/Tiskárna] a
na možnost [Cancel All Documents/Zrušit tisk všech dokumentů].
4. Po zobrazení následující obrazovky klepněte na tlačítko [Yes/Ano].
5. Zobrazí se následující obrazovka. Ověřte, zda byly odstraněny všechny dokumenty v tiskové frontě.
6. Vytiskněte dokumenty znovu.