Canon Professional Service Center

Canon Camera

Informace o době zpracování

V současné době se potýkáme s velkým množstvím požadavků, takže se opravy a služby zpožďují a není stanovena pevná doba jejich realizace (s výjimkou zákazníků CPS).


Vyřízení požadavků může trvat v průměru 3 týdny, případně déle v závislosti na dostupnosti dílů nebo techniků. 


Proto v případě, že váš servisní požadavek není urgentní (tj. nepotýkáte se se závadou), doporučujeme zvážit odložení zaslání výrobku. 


Chtěli jsme vás ujistit, že náš profesionální servisní nebotovární servisní středisko Canon soustřeďuje všechny dostupné zdroje a podniká rozhodné kroky k co nejrychlejšímu vyřešení případných poruch. 


Snažíme se zajistit, aby požadavky na služby a opravy byly vyřízeny co nejdříve. Rádi bychom vám poděkovali za ochotu a trpělivost během tohoto období. 


Další informace budou průběžně zveřejňovány na této stránce. V případě, že potřebujete naléhavou podporu nebo potřebujete vyřešit konkrétní případ, kontaktujte náš tým podpory, který je vám vždy k dispozici.

Co je Canon Professional Service Centre?

Canon Professional Service Centre (PSC) jsou servisní zařízení vlastněná a provozovaná společností Canon. Jako výrobce produktů Canon věříme, že si naši zákazníci zaslouží ty nejlepší zákaznické služby a podporu.
 
Každé středisko PSC společnosti Canon má k dispozici výborně vyškolené techniky, nejnovější nástroje, vybavení a pracuje s nejmodernějším zařízením. Je vybaveno pro poskytování široké škály služeb napříč celou produktovou řadou Canon.
 
Proč používat středisko Canon PSC?
Doporučujeme provádět veškerý servis a opravy profesionálně, aby nedošlo k poškození produktu. 
 
Náš Canon Professional Service Centre je vybaven speciálními nástroji a softwarem, které naši vyškolení technici používají na vysoké úrovni.

Služby, které nabízíme

  • Servis a oprava

    Cena, proces a forma servisu oprav. Před odesláním produktu k servisu či opravě si přečtěte náš postup servisu a opravy.

  • Údržba

    Nabídka balíčků péče o produkt jako je, například čištění, kontroly a seřízení. Tato péče, pomáhá udržet vybavení plně funkční.

  • Aktualizace

    Vylepšete výkon vybraných fotoaparátů Canon EOS, Cinema EOS a XA/XF.

  • Express

    Pokud spěcháte, nabízíme čištění snímače na počkání s kratší dobou vyřízení servisu.

  • Záruka

    Smluvní podmínky záruky, časté dotazy a kontaktní údaje pro účely záruky.

Produkty, které opravujeme

Canon Professional Service Centre opravují širokou škálu produktů společnosti Canon, například:


  • Fotoaparáty a objektivy (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Videokamery a objektivy (Cinema EOS, LEGRIA, řady XA / XF / ME)
  • Televizní objektivy
  • Profesionální displeje
  • Dálková kamera PTZ
  • Dalekohledy
  • Projektory
  • Další produkty (tiskárny Zoemini, kalkulačky, prezentéry atd.)

Upozorňujeme, že u některých produktů nemusíme nabízet určité služby, například pokud pro ně již nejsou k dispozici náhradní díly.

Canon Camera
PSC Video

Obraťte se na nás

Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld


Tel.: +49 (0)2151 / 345 222


Pouze problémy související s postupem servisu a oprav – v případě jakýchkoli dalších dotazů navštivte naše webové stránky podpory, kde naleznete užitečné informace.


Provozní doba:

Pondělí až čtvrtek: 08:30–17:00
Pátek: 8:30–14:00


O státních svátcích zavřeno.

Všeobecné podmínky

Před odesláním produktu do profesionálního servisního střediska Canon si přečtěte naše podmínky služeb a oprav.

Než si od nás půjčíte produkt, přečtěte si prosím naše podmínky zapůjčení.

Mohlo by se vám hodit...

  • Obraťte se na nás

    Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky

  • Oprava

    Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav

  • Recyklace

    Získejte více informací o programu recyklace kazet společnosti Canon

  • Účet Canon

    Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon