Canon Professional Service Center
Informace o době zpracování
V současné době se potýkáme s velkým množstvím požadavků, takže se opravy a služby zpožďují a není stanovena pevná doba jejich realizace (s výjimkou zákazníků CPS).
Vyřízení požadavků může trvat v průměru 3 týdny, případně déle v závislosti na dostupnosti dílů nebo techniků.
Proto v případě, že váš servisní požadavek není urgentní (tj. nepotýkáte se se závadou), doporučujeme zvážit odložení zaslání výrobku.
Chtěli jsme vás ujistit, že náš profesionální servisní nebotovární servisní středisko Canon soustřeďuje všechny dostupné zdroje a podniká rozhodné kroky k co nejrychlejšímu vyřešení případných poruch.
Snažíme se zajistit, aby požadavky na služby a opravy byly vyřízeny co nejdříve. Rádi bychom vám poděkovali za ochotu a trpělivost během tohoto období.
Další informace budou průběžně zveřejňovány na této stránce. V případě, že potřebujete naléhavou podporu nebo potřebujete vyřešit konkrétní případ, kontaktujte náš tým podpory, který je vám vždy k dispozici.
Co je Canon Professional Service Centre?
Služby, které nabízíme
-
Servis a oprava
Cena, proces a forma servisu oprav. Před odesláním produktu k servisu či opravě si přečtěte náš postup servisu a opravy.
-
Údržba
Nabídka balíčků péče o produkt jako je, například čištění, kontroly a seřízení. Tato péče, pomáhá udržet vybavení plně funkční.
-
Aktualizace
Vylepšete výkon vybraných fotoaparátů Canon EOS, Cinema EOS a XA/XF.
-
Express
Pokud spěcháte, nabízíme čištění snímače na počkání s kratší dobou vyřízení servisu.
-
Záruka
Smluvní podmínky záruky, časté dotazy a kontaktní údaje pro účely záruky.
Produkty, které opravujeme
Canon Professional Service Centre opravují širokou škálu produktů společnosti Canon, například:
- Fotoaparáty a objektivy (EOS, IXUS, PowerShot)
- Videokamery a objektivy (Cinema EOS, LEGRIA, řady XA / XF / ME)
- Televizní objektivy
- Profesionální displeje
- Dálková kamera PTZ
- Dalekohledy
- Projektory
- Další produkty (tiskárny Zoemini, kalkulačky, prezentéry atd.)
Upozorňujeme, že u některých produktů nemusíme nabízet určité služby, například pokud pro ně již nejsou k dispozici náhradní díly.
Obraťte se na nás
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel.: +49 (0)2151 / 345 222
Pouze problémy související s postupem servisu a oprav – v případě jakýchkoli dalších dotazů navštivte naše webové stránky podpory, kde naleznete užitečné informace.
Provozní doba:
Pondělí až čtvrtek: 08:30–17:00
Pátek: 8:30–14:00
O státních svátcích zavřeno.
Všeobecné podmínky
Před odesláním produktu do profesionálního servisního střediska Canon si přečtěte naše podmínky služeb a oprav.
Než si od nás půjčíte produkt, přečtěte si prosím naše podmínky zapůjčení.
Mohlo by se vám hodit...
-
Obraťte se na nás
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
-
Oprava
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav
-
Recyklace
Získejte více informací o programu recyklace kazet společnosti Canon
-
Účet Canon
Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon