Obchodní

Nový pohled na produktivitu, zabezpečení a efektivitu na bázi cloudu pro dnešní pracovníky v kancelářích

Office workers working on productivity, security and cloud driven efficiency

Cloudová řešení pro dnešní tiskové prostředí

Nástup hybridního pracovního prostředí způsobil v mnoha podnicích klidnou revoluci. Zaměstnanci nyní často pracují z více míst, včetně kanceláře, domova, co-workingových prostor, nebo dokonce při cestování pomocí mobilních zařízení.

Ve spojení s téměř univerzálním převzetím cloudových řešení a zvyšujícím se přijetím digitalizace a automatizace mají nyní zaměstnanci nevídané příležitosti zpracovávat dokumenty způsobem, který jim vyhovuje.

Možnost bezpečného tisku na různá zařízení na různých místech a skenování důvěrných dokumentů je zásadní pro efektivní podnikové procesy a umožňuje účinně archivovat a získávat dokumenty, aniž by došlo ke snížení zabezpečení informací.

Jako lídr na trhu v oblasti tisku a správy dokumentů si uvědomujeme, že běžné návyky při tisku a skenování na pracovišti, které pracovníci v kancelářích vykazují, ne vždy plně využívají všechny výhody stávajících cloudových řešení organizací – a totéž platí i pro využívání všech možností tiskových a skenovacích zařízení. To znamená, že investice podniků do cloudové technologie nejsou využívány naplno.

Díky jednoduchým změnám způsobu tisku a skenování mohou organizace zvýšit produktivitu, ušetřit čas u náročných a opakovaných úkonů a zároveň zlepšit zabezpečení informací a dokumentů. Zefektivnění organizace může také podpořit pokrok směrem ke splnění cílů udržitelnosti.

Překážky v procesu tisku a jak může pomoci cloudová technologie

Poznáváte některé tyto výzvy?

  • Musíte pravidelně jezdit do kanceláře, abyste mohli tisknout dokumenty nebo doručovat důležité formuláře ke zpracování.
  • Dokumenty musíte odesílat na svou e-mailovou adresu a poté je sdílet s kolegy jako přílohy nebo jsou dokumenty tímto způsobem sdíleny s vámi.
  • V počítači musíte ukládat potenciálně důvěrné dokumenty, jako jsou životopisy nebo smlouvy.
  • Hledání dokumentů je náročné, nepamatujete si, jak jste je pojmenovali nebo kam jste je uložili.
  • Při skenování balíčků dokumentů pomocí běžné funkce skenování na multifunkční tiskárně v kanceláři musíte soubory rozdělit a ručně pojmenovat u svého pracovního stolu.
Tyto praktiky jsou standardem pro mnoho lidí v organizacích všech velikostí, ale mají své nevýhody. Například v roce 2023 bylo z 19 milionů oskenovaných dokumentů z multifunkčních zařízení Canon v oblasti EMEA celých 88 % odesláno na e-mail, a přesto téměř 100 % organizací již investovalo do cloudových řešení Microsoft 365 nebo Google Workspace, která poskytují významné výhody. Jak tedy mohou organizace využít skutečnou sílu svých stávajících cloudových řešení, aby bylo skenování do cloudu stejně snadné jako skenování do e-mailu a aby bylo hledání a sdílení dokumentů jednoduché a rychlé?

Cloud computing with Canon IT, Cloud and Technology

Představujeme vám řešení pro připojení ke cloudu společnosti Canon

Skenování do cloudu okamžitě zlepšuje správu dokumentů, jelikož se dokumenty automaticky odesílají do centrálního cloudového úložiště. To zase usnadňuje vyhledávání, přístup k informacím a jejich získávání a zlepšuje spolupráci, protože týmy mají snadný přístup k naskenovaným dokumentům a mohou je snadno sdílet, ať už pracují kdekoli.

Další zprávy ukazují, že zaměstnanci mohou ztratit až dvě hodiny denně při vyhledávání informací a více než 76 % z nich přiznává, že si uchovávají místní kopie svých dokumentů. znesnadnění spolupráce.

Jelikož digitalizace snižuje spotřebu papíru, pomáhá také organizacím stát se udržitelnějšími a zároveň nabízí úspory nákladů na papír, tisk a fyzické skladování.

A konečně místní ukládání citlivých dokumentů a jejich sdílení prostřednictvím e-mailu může mít potenciálně katastrofální důsledky pro organizaci, jejíž bezpečnost je ohrožena, protože řada nespravovaných kopií dokumentů je roztroušena na různých zařízeních na různých místech.

Abychom tyto problémy vyřešili, naše kombinovaná oceňovaná multifunkční zařízení Canon s podporou cloudu a špičková řešení připojení ke cloudu nabízejí bezproblémovou integraci se všemi oblíbenými řešeními cloudového úložiště, která se dnes v podnikání používají – včetně OneDrive for Business, SharePoint a Teams od společností Microsoft, Google Workspace a Dropbox.

Pracujte chytřeji, nikoli usilovněji díky řešením pro připojení ke cloudu společnosti Canon

Řešení pro připojení ke cloudu společnosti Canon uspokojí širokou škálu potřeb na pracovišti a podporují produktivnější tisk a skenování, ať už jde o jednotlivé uživatele, či velké podniky:

  • Canon Cloud Connector
  • Základní řešení pro menší organizace, které umožňuje cloudový tisk a skenování s minimálními zdroji IT.
  • uniFLOW Essentials
  • Pro zákazníky, kteří vyžadují zabezpečený tisk, a také další funkce správy dokumentů, jako jsou účetnictví, centralizovaná zařízení a správa uživatelů.
  • uniFLOW Online
  • Škálovatelné cloudové řešení pro tisk a skenování, které zajišťuje bezproblémovou hybridní práci, širší výběr zařízení a podporu různých výrobců. Umožňuje také pokročilé možnosti skenování, včetně dávkového skenování více dokumentů, a archivaci a indexování dokumentů na základě dat, která obsahují, připravených pro další zpracování. Žádné řešení pro připojení ke cloudu není univerzální. Záleží na individuálních potřebách vaší organizace. Jaké pracovní postupy používáte? Jak velká je vaše organizace? Jaké jsou vaše hybridní pracovní postupy? Ať už se jedná o cloudová tisková a skenovací zařízení, řešení, nebo služby, portfolio služeb pro digitální transformaci společnosti Canon vám může pomoci co nejlépe využít vaše stávající investice, včetně vašeho oblíbeného cloudového řešení úložiště, a zvýšit tak produktivitu a posílit zabezpečení informací v celé organizaci.

Máte nějaké dotazy?

Chcete se dozvědět více o řešeních pro připojení ke cloudu? Promluvte si s jedním z našich specialistů na řešení pro připojení ke cloudu.