Přehledová zpráva: Průzkum budoucnosti tisku
Zkoumání toho, jak současné chování spotřebitelů, jejich postoje a technologie utvářejí budoucí trendy a jak mohou poskytovatelé tiskových služeb tyto poznatky využít ke zlepšení současného a budoucího plánování.
Seznamte se s našimi odborníky
Benjamin Talin
Benjamin Talin je zakladatel MoreThanDigital, jedné z 15 největších obchodních platforem na světě. Mezi Benjaminovými klienty figuruje Google, stejně jako 16 vlád a ministerstev po celém světě, a v současné době je také členem tří komisí EU.
Murray Grubb
Murray Grubb má více než 20 let zkušeností s transformací a digitalizací napříč širokou škálou disciplín v oblasti IT a komunikace. Murray dlouhodobě spolupracuje jako konzultant s mnoha institucemi AI a poskytuje poradenství o všech formách technické modernizace, technologiích budoucnosti a transformace.
Beate van Loo-Bornová
Beate van Loo-Bornová je manažerka v oblasti finančních služeb, dat a klimatického financování s více než 20 lety zkušeností v evropských, asijských a amerických finančních centrech. Beate se zavázala k vytváření pozitivního celosvětového dopadu na organizace, lidi a planetu a používá své odborné znalosti v oblasti udržitelnosti životního prostředí, financí a dat k poskytování strategických řešení.
Rafael Rodrigues
Rafael Rodrigues čerpá ze svých zkušeností v oblasti řízení produktů s předním výrobcem digitálních tiskových strojů, kdy pracoval na nových obchodních iniciativách souvisejících s budoucností tisku. Na svých nedávných pozicích Rafael vyvíjel platformy elektronického obchodování a řešení využívající umělou inteligenci a v současné době pracuje na budoucí strategii pro společnost se spotřební elektronikou.
Přehledová zpráva o budoucnosti tisku – přehled
Mathew Faulkner (Canon Europe) představuje naše spolupracující futuristy a témata, která společně prozkoumáme, abychom pomohli vést a informovat současné i budoucí rozhodování.
Prohlédněte si zprávu o budoucnosti tisku
Jednoduše nám poskytněte základní kontaktní údaje a my vám tento obsah bezplatně a bez dalších závazků poskytneme. Usilujeme o podněcování a podporu neustálých obchodních a technologických inovací v oblasti digitálního tisku.
Klíčová témata
Jedinečné prodejní argumenty tisku v digitálním světě
Jak jedinečné vlastnosti a silné stránky tisku mohou a měly by být využity k vytváření nových příležitostí a toků příjmů navzdory zdánlivě neustávajícímu posunu k digitální komunikaci.
Tisk, identita a stav
Jak může komunikace tiskem oslovit spotřebitele a uspokojit jejich potřebu po vysoce relevantních a důvěryhodných informacích, ve kterých koexistuje fyzický a digitální svět.
Význam AI
Role umělé inteligence v současnosti i v budoucnosti je objektivně zvážena, zejména to, jak může zvýšit zpeněžení dat shromažďovaných poskytovateli tiskových služeb vzhledem k tomu, že tisk přitahuje pozornost a stimuluje lidské spojení.
Zachování udržitelnosti
Význam podpory udržitelnosti digitálního tisku a jak mohou ohleduplnost k životnímu prostředí a osvědčené postupy organizacím zároveň šetřit čas a peníze.
Partnerství, spolupráce a podpora
Poskytovatelé tiskových služeb a jejich zákazníci by se měli zaměřit na spolupráci, aby dosáhli vzájemného přínosu, a společnost Canon aktivně přispívá napříč hodnotovým řetězcem řadou praktických iniciativ.