Ať už se jedná o lesklou maloobchodní brožuru, letáky o otevření restaurace, nebo informativní plakát od poskytovatele zdravotní péče, tisk hraje obrovskou roli v komunikačních strategiích pro mnoho odvětví. Nedávný výzkum ve skutečnosti naznačuje, že maloobchod, výroba, zdravotnictví a veřejný sektor vyhrazují 50 % svého rozpočtu na komunikaci na tisk1 a další zdaleka nejsou pozadu.
Tvorba mimořádně působivých marketingových materiálů pro tisk však může být nákladná, zejména proto, že 95 % společností outsourcuje své tiskové marketingové potřeby specializovaným poskytovatelům služeb. Obvykle je tomu tak proto, že hledají profesionální kvalitu a nemají interní zdroje, které by ji mohly poskytnout.
Nejde tu jen o konečný výtisk. Bez kvalifikovaných týmů interních návrhářů se firmy často rozhodnou celý komplexní proces zadávat externím dodavatelům. Zatímco outsourcing může zajistit úspory díky rozložení nákladů mezi více zákazníků, organizace, které chtějí rychle vyrábět ad hoc aktiva, mohou být frustrovány kvůli termínům a nákladům na výrobu.
Vzhledem k tomu, že marketingové rozpočty jsou menší než kdy dříve, jsou organizace pod tlakem, aby snížily náklady. Díky novým řešením na trhu, jako je PosterArtist, však firmy nebudou muset dělat kompromisy v oblasti tisku. Organizace se zařízením Canon budou mít nyní lepší nástroje pro návrh a výrobu interních marketingových materiálů v případech, kde není outsourcing nákladově efektivní.