Řízené služby tiskových zařízení
Služba správy výstupu
Efektivně spravuje zásady optimalizace MPS a poskytuje účinnou kontrolu nad zabezpečením a udržitelností tisku a skenování.
Získáte tak účinnou kontrolu nad využitím barev, oboustranným tiskem a náklady na tisk. Navíc pomáhá zajistit, aby tisk a skenování probíhaly bezpečně a s ohledem na jejich dopad na životní prostředí.
Služba hlášení zákazníka
Poskytuje zprávy o vašem tiskovém prostředí od spotřeby papíru až po úroveň služeb, takže snadněji porozumíte výkonnosti a nákladům.
Naše služba hlášení zákazníka poskytuje zprávy, které ukazují neustálý pokrok ve výkonnosti tisku a skenování. Zprávy obsahují podrobné údaje oproti klíčovým ukazatelům výkonnosti (KPI), které byly stanoveny na začátku smlouvy. Budete mít podrobný přehled o:
- celkovém využití tiskových zařízení společnosti Canon a třetích stran, včetně informací o typech tiskových úloh (černobíle, barevně, oboustranně atd.)
- úrovních služeb a výkonnosti strojového parku,
- hlášení nákladového střediska (pouze uF/uFO),
- změnách v tisku zákazníka
- hlášení údajů o životním prostředí,
- finančním výkaznictví.
Technologický manažer
Outsourcujte na nás každodenní správu technologií a uvolněte ruce týmu IT, aby mohl zajistit lepší uživatelské prostředí.
Podle našich zkušeností je klíčovou rolí technologického manažera zajišťování a obstarávání velkých mezinárodních zakázek řízených tiskových služeb, ty však mohou často chybět. Domníváme se, že se jedná o nedopatření. V rámci této nabídky služeb poskytujeme specializovaného technologického manažera, který má vysokou kvalifikaci v oblasti firemního prostředí a aktuálního/budoucího technického portfolia společnosti Canon.
Tato role pomáhá zajistit, aby technické komponenty podporující řízené tiskové služby byly:
- navrženy tak, aby splňovaly požadavky a zásady zákazníka, jak jsou definovány v příslušných dokumentech,
- implementovány v souladu se schváleným projektovým plánem a návrhovou dokumentací,
- schopné zajistit užitečnost, záruku a bezpečnost,
- průběžně monitorované, aktualizované a zlepšované s pomocí inovací.
Služby pro správu zařízení více výrobců
Centrálně spravované řešení, které poskytuje jediné kontaktní místo pro všechny činnosti dodavatele tisku.
Naše služby pro správu zařízení více výrobců umožňují konsolidovat všechny činnosti dodavatelů tisku do jediného kontaktního místa. Jedná se o komplexní službu pro správu zařízení více výrobců, která zahrnuje:
- Proaktivní služby správy zařízení
- Monitorování a plnění spotřebního materiálu
- Upozorňování na chyby
- Údržbu zařízení jiných výrobců než Canon
- Obchodní hlášení
Správu obchodních vztahů
Vyhrazený zdroj pro správu infrastruktury tisku a skenování, který se skládá ze správce skupiny zařízení.
Tato služba zajišťuje jediné kontaktní místo pro všechny dotazy týkající se správy skupiny zařízení a eskalace incidentů. To zahrnuje hlášení správy skupiny zařízení, které vám umožní ideálně využívat vaše tiskové řešení v souladu se zásadami optimalizace řízených tiskových služeb.
- Správce skupiny zařízení (FM) – specializovaný pracovník, který bude jednotným kontaktním místem pro všechny dotazy týkající se správy skupiny zařízení a bude zajišťovat správu eskalací.
Související služby
Provoz tiskových zařízení, zejména na více místech, může být náročný. Naše řada řízených služeb pomáhá zajistit optimální výkon.
Operace řízených služeb
Postarejte se o každodenní činnosti spojené s tiskem a skenováním pomocí našich operací tiskových zařízení na pracovišti a maximalizujte dostupnost svých zařízení.