Převezměte kontrolu
Dohlédněte na vše, od žádanky po platbu
Lepší nakupování, regulace výdajů a sledovatelnost peněžního toku.
Neefektivní procesy založené na používání papíru neposkytují sledovatelnost, kterou potřebujete k řízení výdajů a udržení hotovosti pod kontrolu.
Dohlédněte na vše, od žádanky po platbu
Udržujte si přehled o klíčových údajích a analýzách P2P
Zefektivněte nákupy a pracovní postupy vyřízení závazků
Snižte rizika prostřednictvím automatizovaných kontrol a digitálních procesů
Pomoc s transformací firmy
Není pochyb, že toto řešení značně zjednodušuje vše od přijetí zboží po zaplacení faktur.
Merete Buerstad
Vedoucí finančního oddělení, Protector Forsikring
Norský poskytovatel pojištění pobřežních rizik, společnost Protector Forsikring, zaznamenal rychlý rozvoj, a proto chtěl zdokonalit proces od zakoupení po platbu, který byl pomalý a neefektivní. Potřeboval řešení, které by dokázalo poskytovat srozumitelný přehled výdajů a podporovalo rozšiřování společnosti bez zpomalení jejího chodu.
Pomohli jsme společnosti Protector Forsikring transformovat její procesy přijetím řešení komplexní digitální automatizace procesu od zakoupení po platbu, které poskytuje výhody plynoucí z digitálních pracovních postupů v každé fázi procesu.
Tato digitální transformace urychlila proces od zakoupení po platbu, čímž zvýšila produktivitu zaměstnanců a urychlila chod firmy jako celku. Naše rozšiřitelné řešení s monitorováním v reálném čase a detailní analytikou také umožnilo společnosti dosáhnout strategických úspor a cílů plánu růstu.
Zapojte dodavatele a spravujte smlouvy
Zpracujte objednávku
Schválení zpracování platby
Monitorujte celý proces P2P
Kontrolujte stav a řešte připomínky
Získejte kontrolu nad peněžním tokem a zjistěte, jak vám optimalizovaný proces fakturace ušetří čas a finanční prostředky
Pracujte rychleji, snižte náklady a poskytujte ještě lepší služby zákazníkům díky efektivnějšímu zpracování pošty