Převezměte kontrolu
Dohlédněte na vše, od žádanky po platbu
Lepší nakupování, regulace výdajů a sledovatelnost peněžního toku.
Neefektivní procesy založené na používání papíru neposkytují sledovatelnost, kterou potřebujete k řízení výdajů a udržení hotovosti pod kontrolu.
Dohlédněte na vše, od žádanky po platbu
Udržujte si přehled o klíčových údajích a analýzách P2P
Zefektivněte nákupy a pracovní postupy vyřízení závazků
Snižte rizika prostřednictvím automatizovaných kontrol a digitálních procesů
Pomoc s transformací firmy
Merete Buerstad
Vedoucí finančního oddělení, Protector Forsikring
Norský poskytovatel pojištění pobřežních rizik, společnost Protector Forsikring, zaznamenal rychlý rozvoj, a proto chtěl zdokonalit proces od zakoupení po platbu, který byl pomalý a neefektivní. Potřeboval řešení, které by dokázalo poskytovat srozumitelný přehled výdajů a podporovalo rozšiřování společnosti bez zpomalení jejího chodu.
Pomohli jsme společnosti Protector Forsikring transformovat její procesy přijetím řešení komplexní digitální automatizace procesu od zakoupení po platbu, které poskytuje výhody plynoucí z digitálních pracovních postupů v každé fázi procesu.
Tato digitální transformace urychlila proces od zakoupení po platbu, čímž zvýšila produktivitu zaměstnanců a urychlila chod firmy jako celku. Naše rozšiřitelné řešení s monitorováním v reálném čase a detailní analytikou také umožnilo společnosti dosáhnout strategických úspor a cílů plánu růstu.
Zapojte dodavatele a spravujte smlouvy
Zpracujte objednávku
Schválení zpracování platby
Monitorujte celý proces P2P
Kontrolujte stav a řešte připomínky
Získejte kontrolu nad peněžním tokem a zjistěte, jak vám optimalizovaný proces fakturace ušetří čas a finanční prostředky
Pracujte rychleji, snižte náklady a poskytujte ještě lepší služby zákazníkům díky efektivnějšímu zpracování pošty