Informace o Evropském záručním systému společnosti Canon

Pokud se u produktu od společnosti Canon projeví porucha, naši zákazníci jsou chráněni Evropským záručním systémem (EWS) společnosti Canon, který po omezenou dobu ode dne zakoupení zajišťuje bezplatné odstranění poruchy (platí Podmínky).

Evropský záruční systém společnosti Canon

Záruční systém EWS zahrnuje nabídku dvou služeb – nabídka, která je pro vás vhodná, bude určena na základě vaší oblasti a zakoupeného produktu. Pro většinu spotřebitelských produktů Canon je nabízena možnost zaslání produktu do servisního střediska. Pokud se u produktu v průběhu záruční doby projeví výrobní chyba, je třeba vrátit jej do schváleného servisního střediska společnosti Canon, ve kterém bude produkt bezplatně opraven autorizovanými techniky společnosti Canon. Po dokončení opravy vám bude produkt opět navrácen.



Pro vybraná laserová a inkoustová zařízení (pouze ve vybraných zemích) je nabízena servisní služba v místě instalace. Seznam vybraných zařízení naleznete v níže uvedených podmínkách pro servisní službu v místě instalace.


Pokud se u oprávněného produktu projeví během záruční doby výrobní závada, pak bude poskytnuta služba záruky u uživatele jedním z následujících způsobů:

  • Oprava u uživatele (provede technik)

  • Výměna u uživatele (provede kurýr)

Pokud podmínky pro servisní službu v místě instalace nejsou uvedeny níže, servisní služba v místě instalace ve vaší zemi není dostupná. V takovém případě vám bude poskytnuta pouze záruční služba ve formě zaslání produktu do servisního střediska.

Podmínky

Chcete-li získat podrobné podmínky ke všem typům záruky, níže si přečtěte příslušnou nabídku záruky.

Záruční systém EWS – Zaslání produktu do servisního střediska

Evropský záruční systém (EWS) produktů pro zpracování obrazu


Společnost Canon a členové EWS zaručují, že hardware tohoto projektoru bude v průběhu záruční doby v dobrém provozním stavu. V případě, že bude v době trvání záruční doby zjištěna vada hardwaru, bude bezplatně provedena oprava hardwaru v autorizovaném servisním středisku Canon v členských zemích EWS.


Záruka na základě předání do servisního střediska se vztahuje na produkty společnosti Canon, které jsou určeny pro Evropský hospodářský prostor (EHP), Švýcarska a Velké Británie a jsou zakoupeny v těchto oblastech.


Bezplatnou službu EWS lze získat pouze po předložení tohoto záručního listu spolu s původní fakturou / hotovostní poukázkou vydanou zákazníkovi maloobchodníkem, a pokud je na záručním listu uvedeno (a) jméno a adresa kupujícího (b) jméno a adresa prodejce, (c) název modelu a sériové číslo (je-li nějaké), zakoupeného produktu a (d) datum zakoupení produktu. Společnost Canon si vyhrazuje právo odmítnout záruční služby, pokud není tato informace kompletní nebo pokud byla odstraněna či změněna po původním zakoupení produktu spotřebitelem od prodejce.


Společnost Canon může produkty opravit pomocí nových nebo repasovaných dílů nebo je vyměnit za nové nebo repasované produkty se stejným výkonem a spolehlivostí jako u nových produktů. Společnost Canon může také nahradit produkty odpovídajícími modely, u kterých byla výroba původní verze ukončena. Repasované díly nebo produkty budou použity, pouze pokud to umožňují zákony v zemi, kde platí záruka.

  • Tato záruka platí jeden rok od data zakoupení spotřebitelem (tři roky pro projektory a devadesát dní pro projektorové lampy), jak je uvedeno ve výše zmíněných dokumentech.

    Řada PIXMA G: 2 rok nebo 30 tisíc výtisků, podle toho, co nastane dříve.

    Řada PIXMA G550/650: 2 rok nebo 10 tisíc výtisků, podle toho, co nastane dříve.

  • Záruční služby jsou poskytovány pouze v autorizovaných servisních střediscích Canon.

    Veškeré náklady spojené s bezpečným doručením produktu do autorizovaného servisního střediska Canon a zpět hradí koncový zákazník. Pokud je produkt přenesen do země, na kterou se nevztahuje EWS a která nepřijme záruční list, je nutné jej vrátit do země, kde byl zakoupen, aby bylo možné využít výhod záruky.

  • Všechny podrobnosti o záruce poskytované v jednotlivých zemích získáte od příslušného člena EWS.

  • Společnost Canon a členové EWS neručí za následující položky:

    • Pravidelné kontroly, údržba a opravy nebo výměny v důsledku běžného provozního opotřebení.
    • Spotřební materiál.
    • Jakýkoli software.
    • Záruka se nevztahuje na součásti podléhající opotřebení (např. videohlavy, optické součásti projektoru, odpadní inkoustové podložky a vodicí válečky), dále spotřební materiál a příslušenství (např. baterie a záznamová média), včetně pásek, DVD, paměťové karty a odnímatelného pevného disku používaného s tímto produktem.
    • Vady způsobené úpravami provedenými bez souhlasu společnosti Canon.
    • Náklady, které vzniknou poskytovatelům servisních služeb Canon v důsledku jakýchkoli přizpůsobení nebo úprav výrobku, nezbytných vzhledem k technickým nebo bezpečnostním standardům určitých zemí, ani žádné jiné náklady spojené s úpravami výrobku v důsledku jakýchkoli specifikací, které se změnily od doby dodání výrobku.
    • Škody vzniklé v důsledku skutečnosti, že produkt není v souladu se standardy specifickými pro danou zemi anebo se specifikacemi jiné země než té, kde byl produkt zakoupen.

    Záruční servisní služby jsou vyloučeny v případě, že bylo poškození nebo vady způsobeno:

    • Nesprávným nebo nadměrným použitím, manipulací nebo provozem produktu ve smyslu informací uvedených v příručkách pro uživatele nebo obsluhu a příslušných uživatelských dokumentech, například, ale nikoli výhradně, nesprávným skladováním, pádem, nadměrnými nárazy, korozí a poškozením v důsledku znečištění, vniknutí vody nebo písku.
    • opravami, úpravami nebo čištěním provedeným servisním střediskem, které nebylo autorizováno společností Canon.
    • poškození způsobená přímo použitím náhradních dílů, softwaru nebo spotřebního materiálu (např. inkoustu, papíru, toneru nebo baterií), které nejsou kompatibilní s produktem. Kompatibilita s konkrétním projektorem Canon by měla být vyznačena na obalu, ale jistotu získáte při používání originálních náhradních dílů, softwaru nebo spotřebního materiálu značky Canon, které prošly testováním. Doporučujeme zkontrolovat kompatibilitu před používáním;
    • Připojením produktu k zařízení, které není pro připojení schváleno společností Canon.
    • Neadekvátním zabalením produktu při vracení produktu do autorizovaného servisního středisko společnosti Canon.
    • Nehodami nebo katastrofami či jakoukoli příčinou mimo kontrolu společnosti Canon, zejména bleskem, povodní, požárem, veřejnými nepokoji a nesprávnou ventilací.

  • Servisní služby se mohou zpozdit v případě, že jsou prováděny mimo zemi, kde byl výrobek původně zakoupen, protože se výrobek v dané zemi ještě neprodává anebo se prodává v provedení specifickém pro danou zemi. Podobně nemusejí být v zemi, kde je prováděna oprava, na skladě některé náhradní díly pro opravovaný projektor.

    Je výhradní odpovědností zákazníka pořídit před opravou zálohu veškerých softwarových souborů a programů a po provedení opravy je obnovit do původní podoby.

    Společnost Canon nepřebírá žádnou odpovědnost za žádné jiné nároky, například, ale nikoli výhradně, za ztrátu nahrávek médií, za ztrátu dat a podobně, které nejsou v této záruce konkrétně uvedeny. V případě vrácení za účelem záruční opravy produkt pečlivě zabalte, sjednejte jeho pojištění, přiložte doklad o koupi, záruční list a pokyny pro opravu, a je-li třeba i záznamové médium jako vzorek, na němž se nachází snímky pořízené pomocí tohoto výrobku. Tato záruka nemá žádný vliv na zákonná práva spotřebitele poskytovaná v rámci platné národní legislativy, ani na práva spotřebitele proti prodejci, vyplývající z prodejní nebo kupní smlouvy. V případě neexistující platné národní legislativy bude tato záruka jediným a výhradním opravným prostředkem zákazníka, a ani společnost Canon, ani její dceřiné společnosti nebo ostatní členové EWS nejsou odpovědní za žádné náhodné ani následné škody při porušení jakékoli výslovné nebo předpokládané záruky pro tento výrobek.

Záruční systém EWS – Servisní služba v místě instalace

Systém záručních služeb v místě instalace (laserové a inkoustové výrobky)


Zobrazit všechny příslušné modely.


Děkujeme, že jste si zakoupili tento kancelářský výrobek Canon. Pokud budete pro tento výrobek potřebovat vaši záruku v místě instalace, je tato záruka poskytována za následujících podmínek. Záruka v místě instalace je platná po dobu 2 roku od data zakoupení nového kancelářského výrobku Canon.

Záruku poskytuje společnost: název, sídlo, identifikační číslo, zápis v obchodním rejstříku (dále jen „společnost Canon“).

V rámci této záruky jste oprávněni obdržet od společnosti Canon následující podporu. Upozorňujeme, že všechny služby poskytované v rámci záruky v místě instalace podléhají podmínkám a ustanovením uvedeným v tomto dokumentu. Upozorňujeme, že tato záruka v místě instalace platí navíc k jakékoli jiné záruce poskytované společností Canon pro daný výrobek a k jakýmkoli zákonným právům, která jako spotřebitel podle platných místních zákonů máte. Tato záruka v místě instalace se vztahuje na určené kancelářské výrobky společnosti Canon, zakoupené a určené pro Evropské ekonomické oblasti (European Economic Area neboli „EEA“),také zemí Švýcarska a Velké Británie

Společnost Canon zaručuje, že hardware tohoto výrobku bude v průběhu záruční doby v dobrém provozním stavu. V případě, že bude v době trvání záruční doby “On-Site servisu” zjištěna vada hardwaru, bude bezplatně proveden servis hardwaru “On-Site service”, a to na zaregistrovaném místě instalace nacházejícím se v Oblasti (viz definice uvedená dále v tomto dokumentu). Ve vztazích, které se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění (dále jen „Obchodní zákoník“) platí záruka pouze v rozsahu, uvedeném v tomto dokumentu; jako kupující máte tedy v takovém případě právo pouze na opravu výrobku, způsobem vymezeným v této záruce. Pro práva kupujícího podle této záruky se nepoužije ustanovení § 436, § 437 a § 439 – 441 Obchodního zákoníku.

Bezplatnou záruku v místě instalace lze získat pouze proti předložení originálního dokladu o koupi, který obsahuje datum nákupu výrobku. Canon může opravit nebo vyměnit produkty Canon s použitím nových nebo repasovaných dílů nebo produktů s ekvivalentními vlastnostmi a spolehlivostí. Canon může také vyměnit produkty za ekvivalentní modely, pokud se původní model již nevyrábí. Repasované díly nebo produkty budou použity pouze v případě, že je toto přípustné, na základě lokálního práva té země, kde se uplatňuje záruka.

  • Záruka v místě instalace platí po dobu 2 roku od data nákupu nového kancelářského výrobku Canon, které je uvedeno na dokladu o nákupu.

  • Záruční služby v místě instalace jsou k dispozici po kontaktování zákaznické podpory společnosti Canon.

    Záruční služby v místě instalace budou poskytovány jedním z následujících způsobů:

    • On-Site Repair (oprava pomocí technika v místě instalace)*, která zahrnuje všechny související náklady na pracovní sílu (včetně volání, cestování a času na opravu) a náklady na díly pro tuto záruku potřebné.
    • On-Site Exchange (výměna kurýrem), který pokrývá náklady na výměnu výrobku a všech souvisejících nákladů na přepravu.

    Servisní metoda opravy je určena dle příslušného modelu, o tomto druhu servisní opravy budete informováni pokud se obrátíte na Canon helpdesk.

    *Služby v rámci této záruky v místě instalace mohou být provedeny třetí stranou disponující přiměřenými dovednostmi a vynakládající přiměřenou péči v zastoupení společnosti Canon.

  • Společnost Canon nezaručuje následující:

    • Pravidelné kontroly, údržbu a opravy nebo výměny v důsledku běžného provozního opotřebení.
    • Spotřební materiál a příslušenství včetně napájecího adaptéru
    • Žádný software.
    • Součásti vystavené vlivu opotřebení ani spotřební materiály a příslušenství.
    • Vady způsobené úpravami provedenými bez souhlasu společnosti Canon.
    • Náklady, které společnosti Canon vzniknou v důsledku jakýchkoli přizpůsobení nebo úprav výrobku, nezbytných vzhledem k technickým nebo bezpečnostním standardům určitých zemí, ani žádné jiné náklady spojené s úpravami výrobku v důsledku jakýchkoli specifikací, které se změnily od doby dodání výrobku.
    • Škody vzniklé v důsledku skutečnosti, že výrobek není v souladu se standardy specifickými pro danou zemi anebo se specifikacemi jiné země než té, kde byl výrobek zakoupen.

    Záruční servisní služby jsou vyloučeny v případě, že bylo poškození nebo vady způsobeno:

    • nesprávným použitím, manipulací nebo provozem výrobku ve smyslu informací uvedených v příručkách pro uživatele nebo obsluhu a příslušných uživatelských dokumentech, například, ale nikoli výhradně, nesprávným skladováním, pádem, nadměrnými nárazy, korozí a poškozením v důsledku znečištění, vniknutí vody nebo písku;
    • opravami, úpravami nebo čištěním provedeným servisním střediskem, které nebylo autorizováno společností Canon;
    • Škoda způsobená přímo použitím náhradních dílů nebo spotřebního materiálu (například inkoustu, papíru nebo toneru či baterií, tiskových hlav), které nejsou kompatibilní s produktem. Kompatibilita se specifickým produktem Canon by měla být uvedena na obalu, nicméně je zaručena pouze při použití originálních náhradních dílů, softwaru a spotřebního materiálu Canon, protože ty byly otestovány. Doporučujeme ověřit kompatibilitu před vlastním použitím.
    • připojením výrobku k zařízení, které není pro připojení schváleno společností Canon.
    • nehodami nebo katastrofami či jakoukoli příčinou mimo kontrolu společnosti Canon, například, ale nikoli výhradně, bleskem, povodní, požárem, veřejnými nepokoji a nesprávnou ventilací.

    Kromě výše uvedeného se záruka v místě instalace nevztahuje na:

    • práci nutnou v souvislosti s jakýmkoli odpojením a opětovným připojením výrobku, včetně veškerých příprav nutných pro bezpečný převoz zajištěný jinak než naší společností nebo v zastoupení naší společnosti;
    • práci jindy než ve standardní pracovní době poskytování servisních služeb (9:00 až 17:00 od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků), pokud není v Systému záručních služeb v místě instalace uvedeno jinak;
    • Opravy a potřebné náhradní díly nutné z důvodu chybné instalace a nebo chybného síťového připojení Vašeho produktu, pokud instalace a síťové připojení zařízení nebyly vykonané společností Canon.

    Upozorňujeme, že poskytnutí služeb servisních techniků/kurýrů v místě instalace je podmíněno tím, že se váš výrobek nachází v „Oblasti“. Služby v místě instalace lze dále poskytnout pouze v případě, že servisnímu technikovi/kurýrovi zajistíte přístup k výrobku a poskytnete přiměřenou podporu spojenou s jeho službami.

    Pokud v průběhu trvání záruky v místě instalace hodláte výrobek přemístit z jedné adresy na druhou, je nutné, abyste společnosti Canon poskytli informace o nové adrese.. To můžete provést odesláním e-mailu na určenou „Kontaktní e-mailovou adresu pro danou oblast“ (e-mailové adresy jsou uvedeny sem). Jestliže výrobek přemístíte do jiné země, ověřte si, zda je země, do níž výrobek přemisťujete, uvedena v seznamu sem na konci tohoto dokumentu a zkontrolujte, zda společnost Canon nabízí v dané zemi záruku v místě instalace.

  • Servisní služby se mohou zpozdit v případě, že jsou prováděny mimo zemi, kde byl výrobek původně zakoupen, pokud se výrobek v dané zemi ještě neprodává anebo se prodává v provedení specifickém pro danou zemi. Podobně nemusejí být v zemi, kde je prováděna oprava, na skladě některé náhradní díly pro opravovaný výrobek. Je odpovědností zákazníka pořídit před opravou/výměnou zálohu veškerých softwarových souborů a programů a po provedení opravy/výměny je obnovit do původní podoby. Společnost Canon nepřebírá žádnou odpovědnost za žádné jiné nároky, například, ale nikoli výhradně, za ztrátu nahrávek médií, za ztrátu dat a podobně, které nejsou v této záruce konkrétně uvedeny. Tato záruka nemá žádný vliv na zákonná práva spotřebitele poskytovaná v rámci platné národní legislativy, ani na práva spotřebitele proti prodejci, vyplývající z prodejní nebo kupní smlouvy. V případě neexistující platné národní legislativy bude tato záruka jediným a výhradním opravným prostředkem zákazníka, a ani společnost Canon, ani její dceřiné společnosti nejsou odpovědny za žádné náhodné ani následné škody při porušení jakékoli výslovné nebo předpokládané záruky pro tento výrobek. Všechny podrobnosti o záruce poskytované v jednotlivých zemích získáte ve středisku zákaznické podpory společnosti Canon.

    V souladu s výše uvedeným jste srozuměni s tím, že společnost Canon není odpovědná za žádnou další požadovanou práci, ani za způsobené ztráty, náklady nebo škody, vzniklé protože:

    1. jste výrobek nesprávně používali, skladovali nebo s ním manipulovali (včetně situace, kdy nebyly zajištěny vhodné podmínky prostředí), anebo jste nedodrželi jakékoli pokyny či doporučení poskytnutá společnosti Canon nebo obsažená v jakémkoli návodu k obsluze, anebo jste nedodrželi jakékoli jiné ustanovení této záruky v místě instalace;
    2. jste neinstalovali nebo neprovedli údržbu jakékoli nápravy chyby, neaktualizovali software prostřednictvím upgradů nebo nových verzí dodaných anebo zveřejněných společností Canon anebo jakýmikoli příslušnými jinými dodavateli;
    3. ve vašem systému byl přítomen virus (nebo podobné poškození) anebo došlo k poruše v důsledku poruchy či požadavku jakéhokoli jiného výrobku, který takto nebo jiným způsobem negativně ovlivňuje provoz výrobku, jenž je předmětem záruky, a který jste s ním propojili;
    4. jste vy nebo někdo jiný jednající vaším jménem poškodili nebo změnili výrobek nebo jste k němu připojili či do něj zahrnuli jakoukoli jinou položku, anebo k němu připojili své související systémy, které negativné ovlivňují provoz výrobku;

    Záruka v místě instalace se řídí a je vykládána v souladu s příslušnými zákony země, kde se výrobek používá a kde jsou poskytovány služby, a všechny spory v souvislosti se zárukou v místě instalace spadají pod výhradní jurisdikci kompetentních soudů této jurisdikce.

Datum poslední aktualizace: 1. ledna 2022

Nejčastější dotazy týkající se záruky EWS

  • Obecně platí, že společnost Canon nabízí Evropský záruční systém (EWS) pro produkty zakoupené v následujících zemích:

    Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Kypr, Lotyšsko, Litva, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie.

    Podívejte se na úplné podmínky a ustanovení této záruky.

  • Obecně platí, že pro zákazníky neexistuje žádný právní požadavek na registraci produktu u společnosti Canon pro účely záruky EWS. Registrace produktu u společnosti Canon prostřednictvím Canon iD nám umožní zasílat vám cílené propagační materiály a aktualizace týkající se vašich produktů. Některé příležitostné záruky poskytované v rámci propagační akce mohou vyžadovat registraci u společnosti Canon, ale tato skutečnost bude v případě potřeby výslovně uvedena v podmínkách a ustanoveních konkrétní propagační akce.

  • V zemích, v nichž platí Evropský záruční systém (EWS), bude součástí každého balení produktu obvykle záruční list systému EWS. Bude vypadat obdobně jako následující příklady: 

  • K registraci pro Evropský záruční systém (EWS) není nutné společnosti Canon zasílat zpět žádnou dokumentaci. Chcete-li speciálně požádat o záruční opravu v rámci Evropského záručního systému (EWS), pak bude vždy nutné poskytnout společnosti Canon platný originální doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) pro příslušný výrobek. V některých případech může být také vyžadován vyplněný záruční list. Prostudujte si specifické požadavky pro konkrétní zemi.

  • Chcete-li speciálně požádat o záruční opravu v rámci Evropského záručního systému, pak bude vždy nutné poskytnout společnosti Canon platný originální doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) pro příslušný výrobek. V některých případech může být také vyžadován vyplněný záruční list. Prostudujte si specifické požadavky pro konkrétní zemi. Nabídky záruk v rámci propagační akce mohou také stanovit další požadavky, proto si (v případě potřeby) prostudujte konkrétní podmínky a ustanovení příslušných propagačních nabídek.

  • Obecně platí, že pro zákazníky neexistuje žádný právní požadavek na registraci výrobku u společnosti Canon pro účely záruky EWS. Chcete-li speciálně požádat o záruční opravu v rámci Evropského záručního systému, pak bude vždy nutné poskytnout společnosti Canon platný originální doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) pro příslušný výrobek. V některých případech může být také vyžadován vyplněný záruční list. Požadavek na doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) platí také pro výrobky obdržené jako dar.

  • Obecně platí, že pro zákazníky neexistuje žádný právní požadavek na registraci výrobku u společnosti Canon pro účely záruky EWS. Chcete-li speciálně požádat o záruční opravu v rámci Evropského záručního systému, pak bude vždy nutné poskytnout společnosti Canon platný originální doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) pro příslušný výrobek. V některých případech může být také vyžadován vyplněný záruční list. Požadavek na doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) platí také pro výrobky obdržené jako dar.

  • Podrobnosti týkající se konkrétní záruky nabízené pro výrobek budou obvykle obsaženy v balení výrobku. Obecně platí, že na výrobky se bude vztahovat záruka, která platí v konkrétní oblasti jejich prodeje, a zákazníci budou muset při uplatňování nároku na záruční opravu vrátit výrobky v příslušné oblasti. Společnost Canon obecně nenabízí globální záruku, pokud tak není výslovně uvedeno u konkrétních výrobků nebo oblastí.

  • Ano, Evropský záruční systém (EWS) se vztahuje na výrobky společnosti Canon bez ohledu na to, kdo je jejich skutečným vlastníkem. Nicméně data začátku a konce platnosti záruky se budou vztahovat k původnímu datu prodeje a nikoli k datu následného prodeje. Chcete-li speciálně požádat o záruční opravu v rámci Evropského záručního systému (EWS), pak bude vždy nutné poskytnout společnosti Canon platný originální doklad o zakoupení (obsahující původní datum zakoupení) pro příslušný výrobek. V některých případech může být také vyžadován vyplněný záruční list. Vyžádejte si informace o specifických požadavcích pro konkrétní zemi.

  • Po formální stránce platí záruky poskytované společností Canon pouze v oblastech, v nichž byl výrobek prodán a pro které byly v balení obsaženy konkrétní podrobné informace o záruce. Společnost Canon obecně nenabízí globální záruku, pokud tak není výslovně uvedeno u konkrétních výrobků nebo oblastí. Vždy zákazníkům společnosti Canon doporučujeme, aby se obrátili na místní zástupce společnosti Canon a zjistili od nich, jakou formu pomoci jim mohou nabídnout. V některých případech může být nutné zaplatit příslušné opravy a po návratu do oblasti pokryté Evropským záručním systémem (EWS) požádat společnost Canon o vrácení dané částky (to platí pouze v případě, že se na závadu vztahovaly podmínky systému EWS – například je vyloučeno nesprávné používání zákazníkem). Chtěli bychom vám uplatnění nároku co nejvíce usnadnit, a proto vám doporučujeme ponechat si vždy veškerou příslušnou dokumentaci týkající se vzniklých nákladů a provedených oprav.

Podrobné kontaktní údaje

Níže uvedená tabulka uvádí země, které nabízejí Evropský záruční systém (EWS) od společnosti Canon. Další podrobnosti získáte zobrazením úplných podmínek a ustanovení Evropského záručního systému (EWS) od společnosti Canon. Naleznete zde kontaktní údaje pro jednotlivé země a úroveň poskytovaného servisu.


Vezměte prosím na vědomí, že kde jsou dostupné servisní služby v místě instalace, vztahují se pouze na oprávněné produkty.


Země Kontaktní údaje asistenční služby
Rakousko Canon Austria
Belgie Canon Belgium (nizozemsky)
Canon Belgium (francouzsky)
Bulharsko Canon Bulgaria
Kypr Canon Cyprus
Česká republika Canon Czech Republic
Dánsko Canon Denmark
Estonsko Canon Estonia
Finsko Canon Finland
Francie Canon France
Německo Canon Germany
Řecko Canon Greece
Maďarsko Canon Hungary
Island +354 533 34 11

Beco
Irsko Canon Irsko
Itálie Canon Itálie
Lotyšsko Canon Latvia
Litva Canon Lithuania
Lucembursko Canon Luxembourg
Malta Canon Malta
Norsko Canon Norsko
Polsko Canon Polsko
Portugalsko Canon Portugalsko
Rumunsko Canon Rumunsko
Slovensko Canon Slovensko
Slovinsko Canon Slovenia
Španělsko Canon Spain
Švédsko Canon Sweden
Švýcarsko Canon Switzerland (francouzsky)
Canon Switzerland (německy)
Nizozemsko Canon Nizozemsko
UK Canon UK

Modely, na které se vztahuje záruka servisní služby v místě instalace

Upozorňujeme, že pokud váš produkt není uveden na seznamu níže, nevztahuje se na něj záruka v místě instalace, je poskytována pouze záruka na základě předání do servisního střediska.


Členské země Evropského záručního systému (EWS) nabízejí servisní záruku společnosti Canon v místě instalace:


Rakousko Belgie Česká republika Dánsko Finsko
Francie Německo Maďarsko Irsko Itálie
Lucembursko Nizozemsko Norsko Polsko Portugalsko
Švýcarsko Slovensko Španělsko Švédsko UK

 

Níže vyberte produktovou řadu a budete přesměrováni na vybrané modely.


MAXIFY
i-SENSYS – jednofunkční tiskárny
i-SENSYS Laserová multifunkční zařízení
i-SENSYS – faxy
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Výměna v místě instalace

MAXIFY – tiskárny  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Oprava v místě instalace


PIXMA  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS – faxy  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

i-SENSYS – jednofunkční tiskárny  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x Řada i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS Laserová multifunkční zařízení  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Doporučujeme vám projít si přesné záruční podmínky platné pro váš model s místními kontaktními osobami, jelikož mohou platit místní omezení.

Mohlo by se vám hodit...

Obraťte se na nás

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky

Servis a oprava

Objednejte si servis, odešlete produkt k opravě nebo získejte více informací o našem postupu servisu a oprav

Recyklace

Získejte více informací o programu recyklace kazet společnosti Canon

Účet Canon

Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon