Evropský záruční systém společnosti Canon
Záruční systém EWS zahrnuje nabídku dvou služeb – nabídka, která je pro vás vhodná, bude určena na základě vaší oblasti a zakoupeného produktu. Pro většinu spotřebitelských produktů Canon je nabízena možnost zaslání produktu do servisního střediska. Pokud se u produktu v průběhu záruční doby projeví výrobní chyba, je třeba vrátit jej do schváleného servisního střediska společnosti Canon, ve kterém bude produkt bezplatně opraven autorizovanými techniky společnosti Canon. Po dokončení opravy vám bude produkt opět navrácen.
Pro vybraná laserová a inkoustová zařízení (pouze ve vybraných zemích) je nabízena servisní služba v místě instalace. Seznam vybraných zařízení naleznete v níže uvedených podmínkách pro servisní službu v místě instalace.
Pokud se u oprávněného produktu projeví během záruční doby výrobní závada, pak bude poskytnuta služba záruky u uživatele jedním z následujících způsobů:
-
Oprava u uživatele (provede technik)
-
Výměna u uživatele (provede kurýr)
Pokud podmínky pro servisní službu v místě instalace nejsou uvedeny níže, servisní služba v místě instalace ve vaší zemi není dostupná. V takovém případě vám bude poskytnuta pouze záruční služba ve formě zaslání produktu do servisního střediska.