Kontaktujte nás
Obraťte se na naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Toto je komerční záruka pro koncové zákazníky nabízená společností Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Nizozemsko (dále jen „Canon“), určená pro koncové zákazníky, kteří si zakoupí vzdálené kamery PTZ společnosti Canon pro vlastní použití, ale nevztahují se na ně práva spotřebitelů podle místních zákonů země, v níž jsou vzdálené kamery PTZ zakoupeny. Pokud jste spotřebitel, pak nemáte na tuto záruku nárok, vztahují se však na vás zákonná práva spotřebitelů na základě příslušné platné národní legislativy. Uvedené podmínky a ustanovení a uvedená nabídka se řídí zákony Anglie a Walesu a podléhají výhradní jurisdikci soudů Anglie a Walesu.
Nabídka služeb je následující:
• Záruka na základě předání do servisního střediska
Na vzdálené kamery PTZ společnosti Canon určené k prodeji v Evropském hospodářském prostoru (EHP, jmenovitě země Evropské unie, Island, Lichtenštejnsko a Norsko), ve Švýcarsku a Velké Británii a zakoupené v těchto zemích (dále jen „Oblast“) je poskytována Evropská záruka na vzdálené kamery PTZ společnosti Canon. Společnost Canon ručí, že v případě shledání nové vzdálené kamery PTZ vadnou během platné záruční doby bude porucha bezplatně odstraněna (platí níže uvedené podmínky).
Pro všechny produkty, na které se nevztahují příslušné záruční podmínky nebo záruční doba, a pro poškození nebo opravy, na které se nevztahuje záruka, je k dispozici zpoplatněná servisní služba, kterou lze získat vrácením vzdálené kamery PTZ jakémukoli autorizovanému servisnímu středisku Canon.
Tato záruka bude vaším jediným a výhradním opravným prostředkem a společnost Canon ani její dceřiné společnosti nebo jiní členové Evropské záruky na vzdálené kamery PTZ nenesou odpovědnost za žádné náhodné ani následné škody při porušení jakékoli výslovné nebo předpokládané záruky na tento produkt.
Společnost Canon zaručuje, že hardware této vzdálené kamery PTZ bude v průběhu záruční doby v dobrém provozním stavu. V případě, že bude v době trvání záruční doby zjištěna vada hardwaru, dojde v členských zemích k bezplatnému poskytnutí záruční služby ve formě předání produktu do autorizovaného servisního střediska.
Záruka zahrnující předání do servisního střediska se vztahuje na produkty společnosti Canon, které jsou určeny pro Evropský hospodářský prostor (EHP), Švýcarsko a Velkou Británii a jsou zakoupeny v těchto oblastech.
Tuto bezplatnou službu je možné získat pouze na základě předložení originálu faktury nebo stvrzenky vystavené koncovému zákazníkovi prodejcem.
Společnost Canon si dále vyhrazuje právo nahradit vadnou vzdálenou kameru PTZ jinou, ekvivalentní vzdálenou kamerou PTZ, jejíž kvalita je stejná nebo vyšší než kvalita vadného produktu, namísto aby vadný produkt opravovala.
1. Záruční doba
Záruka platí 1 rok od data nákupu, jak je doloženo dokladem o nákupu.
2. Jak získat záruční služby
Záruční služby jsou poskytovány pouze v autorizovaných servisních střediscích Canon.
Veškeré náklady spojené s bezpečným doručením vzdálené kamery PTZ do autorizovaného servisního střediska Canon a zpět hradí koncový zákazník. Pokud byla vzdálená kamera PTZ přemístěna do země, která není členem Evropské záruky na vzdálené kamery PTZ společnosti Canon, musí být vrácena do země, kde byla zakoupena, aby bylo možné využít této záruky.
3. Členové Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ společnosti Canon
Členové Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ společnosti Canon jsou země, ve kterých lze uplatnit záruční službu ve formě předání produktu do servisního střediska.
Pokud potřebujete další informace týkající se této záruky, obraťte se na příslušného člena Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ.
4. Omezení
Tato záruka se nevztahuje na následující skutečnosti:
Záruční opravy vymezené touto zárukou nezahrnují pravidelné kontroly nebo jiné standardní služby údržby vzdálené kamery PTZ.
5. Ostatní
Servisní služby se mohou zpozdit v případě, že jsou prováděny mimo zemi, kde byl výrobek původně zakoupen, kde se výrobek v dané zemi buď ještě neprodává anebo se prodává v provedení specifickém pro danou zemi. Podobně nemusejí být v zemi, kde je prováděna oprava, na skladě některé náhradní díly pro vzdálenou kameru PTZ.
Společnost Canon nepřebírá žádnou odpovědnost za žádné jiné nároky, například, ale nikoli výhradně, za ztrátu nahrávek médií, za ztrátu dat a podobně, které nejsou v této záruce konkrétně uvedeny.
Vzdálenou kameru PTZ při vracení pro záruční službu velmi pečlivě zabalte, pojistěte ji a přiložte doklad o koupi a popis závady.
Otázka: Jaká záruka se vztahuje na vzdálené produkty PTZ Canon společnosti Canon zakoupené v Evropě?
Odpověď: Společnost Canon obecně nabízí Evropskou záruku pro vzdálené produkty PTZ zakoupené v těchto zemích: Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Irsko, Island, Itálie, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie. Podívejte se na úplné podmínky a ustanovení této záruky.
Otázka: Jaké informace týkající se záruky by měly být obsaženy v balení při zakoupení výrobku společnosti Canon?
Odpověď: V evropských zemích, kde platí záruka na vzdálené produkty PTZ, je obvykle v balení každého produktu obsažen list Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ. Bude vypadat obdobně jako následující vzor:
Otázka: Je nutné vyplnit a zaslat společnosti Canon zpět nějakou dokumentaci, aby byla zaregistrována moje Evropská záruka?
Odpověď: K registraci Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ není nutné společnosti Canon zasílat zpět žádnou dokumentaci. Chcete-li požádat o záruční opravu na základě Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ, je vždy nezbytné, abyste poskytli společnosti Canon originální platný doklad o zakoupení (včetně data původního nákupu) pro dotyčný produkt.
Otázka: Jaká dokumentace je vyžadována k uplatnění nároku na záruční opravu v rámci Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ?
Odpověď: Chcete-li požádat o záruční opravu na základě Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ, je vždy nezbytné, abyste poskytli společnosti Canon originální platný doklad o zakoupení (včetně data původního nákupu) pro dotyčný vzdálený produkt PTZ. Nabídky záruk v rámci propagační akce mohou také stanovit další požadavky, proto si (v případě potřeby) prostudujte konkrétní podmínky příslušných propagačních nabídek.
Otázka: Jak dlouho platí typická Evropská záruka na vzdálené produkty PTZ společnosti Canon?
Odpověď: Obecně platí, že záruční doba pro vzdálené produkty PTZ společnosti Canon je 1 rok.
Otázka: Pokud si zakoupím vzdálený produkt PTZ společnosti Canon v zemi, pro kterou společnost Canon nenabízí Evropskou záruku na vzdálené produkty PTZ, bude se na můj vzdálený produkt PTZ přesto vztahovat Evropská záruka na vzdálené produkty PTZ, jestliže jsem občanem členské země Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ?
Odpověď: Obecně platí, že na produkty se bude vztahovat záruka, která platí v konkrétní oblasti jejich prodeje, a koncoví zákazníci budou muset při uplatňování nároku na záruční opravu vrátit produkty v příslušné oblasti. Společnost Canon obecně nenabízí globální záruku, pokud tak není výslovně uvedeno u konkrétních výrobků nebo oblastí.
Níže uvedená tabulka uvádí země, které nabízejí Evropskou záruku na kamery PTZ společnosti Canon. Další podrobnosti získáte zobrazením úplných podmínek Evropské záruky na kamery PTZ společnosti Canon.
Níže naleznete kontaktní údaje pro jednotlivé země.
Země | Kontaktní údaje asistenční služby |
Rakousko | +43 1 360 277 45 67
Canon Austria |
Belgie | +32 (0)2 620 01 97
Canon Belgium (nizozemsky) Canon Belgium (francouzsky) |
Bulharsko | Cantek
+359 (0)2 8079 260 service@canon.bg Canon Bulgaria |
Kypr | +357 2 2314 719
Doros Neophytou |
Česká republika | +420 296 335 619
Canon Czech Republic |
Dánsko | +45 70 20 55 15
Canon Denmark |
Estonsko | +372 630 0530
overall@overall.ee Overall |
Finsko | +358 (020) 366 466
(Hovory z pevné linky jsou zpoplatněny 0,15 centy/min. Poplatky za hovory z mobilních čísel se mohou lišit a závisí na operátorovi. Další informace vám poskytne váš operátor.) Canon Finland |
Francie | +33 (0)1 70 48 05 00
Canon France |
Německo | 069 2999 3680
Canon Germany |
Řecko | Intersys SA
+302 10 969 6422 intersys@intersys.gr Canon Greece |
Maďarsko | +36 (06)1 235 53 15
Canon Hungary |
Island | +354 533 34 11
Beco |
Irsko | +353 16 990 990
Canon Irsko |
Itálie | +39 02 3859 2000
Canon Itálie |
Lotyšsko | +371 67 38 75 10
info@ibs.canon.lv I B Serviss |
Litva | +370 5 239 5510
Orgsis |
Lucembursko | +352 27 302 054
Canon Luxembourg |
Malta | +356 2148 8800
info@avantech.com.mt Avantech |
Norsko | +47 23 50 01 43
Canon Norsko |
Polsko | +48 22 583 4307
Canon Polsko |
Portugalsko | +351 21 424 51 90
Canon Portugalsko |
Rumunsko | +402 13246281
cristian.dorobantu@crisprofessionalservices.ro Canon Rumunsko |
Slovensko | +421 (0)250 102 612
Canon Slovensko |
Slovinsko | (+386 1) 5461 000
3A Servis |
Španělsko | +34 91 375 45 55
Canon Spain |
Švédsko | +46 (0)8 519 923 69
Canon Sweden |
Švýcarsko | +41 22 567 58 58
Canon Switzerland (francouzsky) Canon Switzerland (německy) |
Nizozemsko | +31 (0)20 721 91 03
Canon Nizozemsko |
UK | +44 (0)207 660 0186
Canon UK |
Obraťte se na naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon ID
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav