BUSINESS BYTES

Jak se rodí významní vůdci v oblasti digitálních technologií?

What makes a great digital leader

V digitálním věku musí vedoucí pracovníci reagovat na neustálé změny a vývoj. Správná kombinace mobilních, sociálních a cloudových technologií a technologií pro zpracování obrovského množství dat progresivním společnostem umožňuje rychle měnit své strategie a nabízené služby.

Například společnost Amazon spustila své internetové knihkupectví před pouhými 20 lety, ale mezitím se úspěšně proměnila na prodejce spotřebního zboží s důrazem na prodej spotřební elektroniky, a co nikdo nečekal, i na poskytovatele firemních cloudových služeb.

Když před 20 lety Amazon ještě jako garážová firma začala poskytovat své služby, společnost Apple již byla specializovaným prodejcům počítačů. O dvě desítky let později je Apple firmou s nejvyšší hodnotou na světě a jedničkou na trhu v oblasti chytrých telefonů, tabletů a přenosných technologií.

Rozhodujícím faktorem pro obě tyto firmy byly silné osobnosti v jejich vedení – Jeff Bezos ve společnosti Amazon a Steve Jobs u Applu. Úspěšný podnik v oblasti digitálních technologií je dobrý pouze do té míry, nakolik je dobrý jeho člověk určený k tomu, aby řídil reakce na změny chování a potřeby trhu. I když společnosti Amazon a Apple mohou být výjimkou z hlediska dráhy jejich růstu, stejné principy platí pro každou firmu, od velkých korporací až po malé a střední podniky.

Operace v jednotlivých sektorech se mění díky inovativnímu využívání digitálních technologií. Takové systémy a služby neexistují izolovaně – aby bylo možné dosáhnout skutečně trvalé změny, musí stát na řídícím postu člověk, který chápe potenciál technologií a který dokáže proměnit myšlenky v činy.

I když pracují pro společnosti s méně zvučnými jmény, mnozí lídři v oblasti digitálních technologií si mohou být v mnoha oblastech podobní právě si s Jeffem Bezose a Stevem Jobsem. Nejúspěšnější šéfové jsou totiž zapojení do fungování v reálném provozu, kde spolupracují s interními zaměstnanci i externími odborníky s cílem přijít na to, jak mohou pomocí kalkulovaného rizika získat konkurenční výhodu. Takoví šéfové chápou důležitost spolupráce nad rámec běžných činností firmy a věnují čas přemýšlení o tom, jaké zlepšení přináší využívání nových technologií.

Digitální technologie ovlivňují všechny oblasti podnikání, od marketingu, reklamy, přes prodejní kanály, a dokonce i personalistiku, až po komunikaci a finance. Proto je zcela klíčové, aby vedoucí pracovníci zodpovědní za digitální technologie trávili se svými lidmi co nejvíc času a podobně jako oni věnovali svůj čas práci s obrovským množstvím informací, které k nim proudí z různých zdrojů.

Společným znakem všech předních osobností v oboru digitálních technologií je schopnost být připraven podporovat nové myšlenky a implementovat nové iniciativy. Vedoucí pracovníci musí sledovat dodržování nastavených cílů, ale zároveň naslouchat lidem. Díky tomu dokáží snáze zjistit, kdy může inovace přinášet lepší výsledky či naopak kdy by mohlo vzniknout riziko, jež se nevyplatí podstoupit.

I když vaše firma nemá to štěstí, aby ji řídil někdo jako Bezos nebo Jobs, stále má zcela jistě k dispozici osobnosti, které jsou schopné využít své znalosti a pomoci proměnit způsob myšlení ve vaší společnosti.

Vůdčí osobnosti v oboru digitálních technologií vědí, jak začít čerpat z rozmanitého ekosystému vysoce kvalifikovaných jedinců. V dnešní digitální době je tedy pro úspěch zásadní výkonný pracovník, který dokáže využít odlišnosti a zajistit firmě konkurenční výhody.

Zásady ochrany osobních údajů společnosti

Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

Hledáte technickou podporu?

  • Co nejdříve
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +420

Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

Děkujeme

Jeden z našich odborníků vám zavolá.

[TIME]

Na shledanou

Omlouváme se

Chyba