Impressa dělá dojem díky nově nalezené flexibilitě
Všestranné podnikání
Poskytovatel komerčních tiskových služeb, společnost Impressa, nabízí propagační, kancelářské a průmyslové materiály, včetně propagačních materiálu pro prodejní místa v obchodech. Produkce těchto materiálů pro obchody často zahrnuje různorodé požadavky, velmi proměnlivou velikost tiskových sérií a poptávku po rychlé realizaci.
Jak splnit maloobchodní poptávku
Nejen, že tradiční offsetové tiskové stroje ve společnosti Impressa vytvářely spoustu tiskového odpadu, byly také pomalé a příliš drahé pro nízkoobjemové tiskové zakázky. Zákazníci museli navíc čekat, až výtisk uschne, což v zaneprázdněném maloobchodním prostředí není vůbec ideální.
Společnost potřebovala nové řešení digitálního tisku, které by dokázalo zvládnout výzvu zpracování různě velkých tiskových sérií, a to za správnou cenu.
Tom Cambré, technologický ředitel společnosti ImpressaKDYŽ JSME ZKOUMALI VELKOFORMÁTOVÉ TISKÁRNY, ZNAČKA CANON NA NÁS UDĚLALA OPRAVDU DOBRÝ DOJEM.
Komplexní řešení digitálního tisku
Po konzultaci a doporučení od společnosti Canon investovala společnost Impressa do zařízení ColorWave 700. Nové řešení digitálního tisku zanedlouho udělalo kladný dojem, protože si rychle a efektivně poradilo s tiskovými zakázkami vysoké kvality v jakémkoli objemu, ať už barevně, či černobíle.
Rychlá a flexibilní realizace tiskových zakázek způsobila převrat v portfoliu služeb společnosti. Po pouhých šesti měsících zakoupila společnost Impressa druhé zařízení Canon, a tím dovršila vývoj možností tisku, které zatím nabízí.
Více práce, méně odpadu
Chytřejší tisk pomocí zařízení ColorWave 700 znamená, že je společnost o 15–20 % vytíženější. Společnost Impressa také dosáhla vypočtené návratnosti investic za pouhé tři měsíce.
Pokud jde o samotný provoz technologie, nové řešení digitálního tisku odlehčilo pracovní zátěži zaměstnanců a přispělo k velmi výraznému snížení množství odpadu. To je ohromný přínos pro firmu, která věnuje velkou péči životnímu prostředí.
Společnost Impressa má nyní inspiraci vyzkoušet nové, neotřelé aplikace: začala testovat tapety, které do budoucna představují opravdu reálnou příležitost.
KLADNÝ VLIV PRVNÍHO ZAŘÍZENÍ NA NAŠE PODNIKÁNÍ NÁŠ PODNÍTIL K ZAKOUPENÍ DRUHÉHO ZAŘÍZENÍ COLORWAVE.
Autor