Hledání gastronomického ráje
Představte si svou vysněnou kuchyni. Existuje velká šance, že je v ní produkt společnosti Miele. Rodinná společnost Miele, známá pro své oceňované, špičkové spotřebiče, je od roku 1899 významným mezinárodním výrobcem. Pro tuto 100letou značku s vynikající pověstí díky svému designu je image nesmírně důležitá na každém kontaktním místě se zákazníkem, včetně online redakčního programu.
Aby pozvedl svůj digitální obsah na vyšší úroveň, kulinářský tým ve Švýcarsku chtěl začít živě streamovat živé epizody, kde by zákazníci mohli zjistit, jak co nejlépe využít své produkty prostřednictvím ukázek a kurzů vaření, podobně jako v televizních pořadech. Protože měli prostor pro malé živé publikum, jejich profesionální studio vyžadovalo trvalé řešení s více kamerami, které by mohli obsluhovat netechničtí pracovníci, protože bylo třeba zajistit veškerou produkci interně.
Když chtěli v minulosti produkovat obsah, jako jsou ukázky vaření a prezentace produktů, spoléhali na služby agentur. To však znamenalo vysoké náklady, složité přestavby studia a pomalé zpracování.
„Se společností Canon jsme našli dokonalý nástroj, který splní naše potřeby jak v ohledech videa, tak fotografie,“ říká Barbara Märkliová, vedoucí pro kulinářské záležitosti, společnost Miele AG. „Udržujeme agenturní náklady v řádech vysokých desetitisíců euro a očekáváme, že naše studio amortizujeme v příštích třech letech.“
Klient: Společnost Miele AG
Poloha: Spreitenbach, Švýcarsko