Jak se kulinářští odborníci ze společnosti Miele stali tvůrci využívající technologie společnosti Canon

Zjistěte, jak kuchařský gigant Miele proměňuje své kuchaře ve tvůrce šetřící náklady díky řešením Canon vytvořeným na míru pro vlastní studio, ať už se jedná o práci před kamerou nebo její ovládání.

Hledání gastronomického ráje

Představte si svou vysněnou kuchyni. Existuje velká šance, že je v ní produkt společnosti Miele. Rodinná společnost Miele, známá pro své oceňované, špičkové spotřebiče, je od roku 1899 významným mezinárodním výrobcem. Pro tuto 100letou značku s vynikající pověstí díky svému designu je image nesmírně důležitá na každém kontaktním místě se zákazníkem, včetně online redakčního programu.

Aby pozvedl svůj digitální obsah na vyšší úroveň, kulinářský tým ve Švýcarsku chtěl začít živě streamovat živé epizody, kde by zákazníci mohli zjistit, jak co nejlépe využít své produkty prostřednictvím ukázek a kurzů vaření, podobně jako v televizních pořadech. Protože měli prostor pro malé živé publikum, jejich profesionální studio vyžadovalo trvalé řešení s více kamerami, které by mohli obsluhovat netechničtí pracovníci, protože bylo třeba zajistit veškerou produkci interně.

Když chtěli v minulosti produkovat obsah, jako jsou ukázky vaření a prezentace produktů, spoléhali na služby agentur. To však znamenalo vysoké náklady, složité přestavby studia a pomalé zpracování.

„Se společností Canon jsme našli dokonalý nástroj, který splní naše potřeby jak v ohledech videa, tak fotografie,“ říká Barbara Märkliová, vedoucí pro kulinářské záležitosti, společnost Miele AG. „Udržujeme agenturní náklady v řádech vysokých desetitisíců euro a očekáváme, že naše studio amortizujeme v příštích třech letech.“

Klient: Společnost Miele AG
Poloha: Spreitenbach, Švýcarsko

„Nejpřesvědčivějšími faktory pro společnost Miele byly přesnost barev a výkon kamery. Je to společnost s potravinářským zaměřením, která má velmi vysoká očekávání, pokud jde o kvalitu obrazu.“

Výzva

Jelikož společnost Miele Switzerland chtěla zavést interní produkci obsahu, oslovila systémového integrátora Ganz Supravision, aby našel efektivnější audiovizuální řešení. Vzhledem k povaze obsahu zaměřeného na jídlo, byla klíčovými kritérii profesionální kvalita obrazu a přesné barvy. Společnost Miele chtěla vytvářet více videí měsíčně, aby mohla kreativně ovládat a využít vlastní talent kulinářských a produktových odborníků, takže bylo třeba zvolit technologii, se kterou se lze naučit snadno pracovat. Před společností Canon se spoléhali na produkční podporu třetí strany, která by strávila nejméně jeden den instalací a dalšího půl dne demontáží.

Řešení

Ve spolupráci se společností Ganz Supravision vedené Christianem Mossnerem se společnost Miele rozhodla pro komplexní balíček zahrnující kamery Canon Cinema (C70), hybridní kamery (R5C) a PTZ kamery (CR-N300 a CR-N500), jakož i ovladač RC-IP100. Díky připojení přes rozhraní NDI a zjednodušené kabeláži je ovládání kamery centralizováno a plně podporováno společností Canon. Díky sdíleným hodnotám v oblasti výjimečné kvality a intuitivní technologie, která funguje kolem vás, se společnost Canon stala pro společnost Miele dokonalým společníkem.

„Udržujeme agenturní náklady v řádech vysokých desetitisíců euro.“

Od krájení ke stříhání

„Než jsem stál před kamerou jako šéfkuchař, trochu jsem se práce s profesionální kamerou obával,“ říká Benoît Croset. „Po Christianově školení už ale zvládnu s kamerou PTZ pracovat. Opravdu je to snadné.“

Benoît je jedním ze specialistů společnosti Miele na spotřebiče a šéfkuchařů, kteří nyní režírují a produkují své kuchařské pořady zpoza kamery spolu s kolegou šéfkuchařem Marcem.

Poté, co strávili čas vytvářením kulinářských demovideí sami, mají přesnou představu o tom, co se odehrává v mysli předvádějících a jak flexibilní musí produkce být, aby s nimi mohla pracovat a stále udržovat používání spotřebičů během vaření ve středu pozornosti.

Vaření živě je nepředvídatelné. Tým potřebuje vybavení, které mu umožní instinktivně reagovat na okamžiky, které se odchýlí od scénáře. Když se něco během vaření nepovede podle plánu, je důležité mít k dispozici například hbitý PTZ posun do jiné oblasti. Nikdo nechce vidět makrozáběr připálené pizzy.

„Chtěla bych vyzdvihnout nejmodernější technologii, vynikající ovladatelnost a spolehlivý výkon modelů společnosti Canon.“

Jíme očima

Christian Mossner, spolu-generální ředitel společnosti Ganz Supravision AG, tvrdí, že autenticitu značky lépe pochopí interní talent, který zná příběh, technologii a proces ze všech úhlů. Vysvětluje: „Nejpřesvědčivějšími faktory pro společnost Miele byly přesnost barev a výkon kamery. Je to společnost s potravinářským zaměřením, která má velmi vysoká očekávání, pokud jde o kvalitu obrazu.“

Výsledek? Značkové kuchařské pořady, které působí jako televizní pořady, produkované interně šéfkuchaři, kteří se proměnili ve tvůrce. Ať už před objektivem nebo za ním, švýcarský tým společnosti Miele dokazuje, že interní produkce videa je nyní realitou. Christian věří, že „mnoho dalších společností bude dělat totéž – půjdou ve šlépějích společnosti Miele“.

Třešničkou na dortu pro Barbaru je „nejmodernější technologie, vynikající ovladatelnost a spolehlivý výkon modelů od společnosti Canon“.