SLUŽBY

Řízení online komunikace se zákazníky

Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Zlepšete zákaznickou zkušenost díky schopnostem cloudu

Online služby pro komunikaci se zákazníky (CCM) nabízejí více než jen lepší proces vytváření dokumentů. Jde o krok vpřed k dosažení nákladově úsporného přístupu orientovaného na zákazníky a plně vyhovujícího platným předpisům, jehož cílem je zvýšit spokojenost zákazníků.

Integrace správy procesů a kanálů může otevřít nový dialog pro firemní komunikaci. Přejděte na plně řízenou službu hostovanou v cloudu a využijte unikátní aplikaci pro komunikaci se zákazníky od společnosti Canon.

Co nabízíme

Služba zpracování

Zpracování je zefektivněno vytvářením komunikace připravené pro požadovaný typ doručení na základě přijatých souborů s daty zákazníků.

Služba doručení

Připravené soubory jsou dostupné k navrácení zákazníkovi, aby je mohl dále zpracovat, nebo k doručení jeho koncovému klientovi.

Tisková a poštovní služba

Outsourcing tiskové produkce a doručování pošty svěřený týmům odborníků společnosti Canon vám umožní zaměřit se ve větším rozsahu na své stěžejní aktivity.

E-mailová služba

Koncovým klientům je poskytována plně formátovaná komunikace prostřednictvím e-mailu, přičemž je sledováno shromažďování zpráv o vrácených e-mailech.

Služba přeposlání k tisku

Automaticky zajišťuje, aby každá komunikace skutečně proběhla. Pokud budou e-maily vráceny nebo selže několik pokusů o jejich odeslání, budou doručeny soubory připravené k tisku.

Delivery Methods

Způsoby dodání

Kompletní správa

Společnost Canon spravuje vaše přijatá data, která jsou zpracovávána, formátována do výstupu pro komunikaci a bezpečně hostována v cloudu.

Kvalifikované zdroje

Naši zaměstnanci jsou vysoce kvalifikovaní, pokud jde o přeměnu dat na individuálně přizpůsobenou a cílenou komunikaci v souladu s předpisy.

Hostování v cloudu

Zabezpečený vzdálený přístup poskytuje řešení CCM bez nákladných licencí a interních specialistů.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.

Stáhněte obsah

Two women in soft focus look over a tablet device as downlights glimmer in the foreground.

Vícekanálové doručení

Rozšiřte možnosti doručování a ušetřete náklady na zdroje pomocí platformy služeb pro komunikaci se zákazníky, která je řízena z jediného kontaktního místa – na pracovišti a v cloudu.

Využijte technologie ke zlepšení zkušeností zákazníků, včetně platformy pro správu v cloudu.


Nové systémy, jako je komunikační platforma společnosti Canon, jsou nezbytným prostředkem k udržení stávajících a získání nových zákazníků.

– Markus Stricker, generální ředitel, MSP

Související služby a řešení

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Služby pro komunikaci se zákazníky

Prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci.

Overhead shot of six casually dressed office workers sat around a communal table comparing graphs on laptops and clipboards.

Služba zpracování příchozích informací

Automatizujte a zjednodušte snímání a zpracování příchozích dokumentů.

Objevte nový způsob práce se službami pro firmy od společnosti Canon.

PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM