Digital Mailroom is a faster, smarter way to handle mail.

Inteligentní digitální podatelna

Rychlejší a inteligentnější způsob zpracování pošty.

Pokud nemáte k dispozici správný systém, třídění pošty je časově náročné, náchylné k chybám a neumožňuje vám zjistit, kdo a kdy poštu odeslal.


Digitální poštovní oddělení umožňuje veškerou příchozí poštu automaticky zachytit, identifikovat, ověřit a odeslat s odpovídajícími indexovými údaji do správných systémů nebo správným lidem.

Výhody řešení Digitální poštovní oddělení od společnosti Canon

Benefits Benefits

Úspora finančních prostředků

Zvyšte efektivnost a omezte plýtvání

Benefits Benefits

Rychlejší vyřízení

Efektivnější zpracování pošty vám pomůže poskytovat lepší služby zákazníkům

Benefits Benefits

Vylepšené sdílení

Poskytněte pracovníkům snadný přístup k jejich poště, ať se nacházejí kdekoli

Benefits Benefits

Zabezpečení pošty

Vyviňte bezpečnější způsob manipulace s důvěrnými informacemi

Seznámení s poštovním oddělením budoucnosti

Exploring the digital mailroom of tomorrow
Toto řešení se vyznačuje zvýšenou provozní produktivitou a lepší schopností pohotově reagovat na zákazníky.

Alan Watson

Manažer vztahů, Aegon UK

Výzva

Mezinárodní poskytovatel životního pojištění, důchodového pojištění a správy majetku, společnost Aegon, hledala rychlejší způsob zpracování pošty mezi společností a 2 miliony klientů ve Velké Británii. Nákladný a neefektivní systém zpracování pošty společnosti Aegon, který byl náročný na práci, měl také negativní vliv na služby poskytované klientům.

Critical Document Governance ensures that critical documents are sent to the right place at the right time
Our Digital Mailroom solution streamlined and automated key workflows

Řešení

Pomocí vícefázového přístupu jsme společnosti Aegon pomohli transformovat technologii zpracování pošty implementací našeho řešení Digitální poštovní oddělení. Naším cílem bylo zefektivnit a automatizovat klíčové pracovní postupy a současně centralizovat zpracování a ukládání pošty v novém zařízení umístěném mimo sídlo společnosti.

Výhody

Toto řešení vedlo k 50% urychlení zpracování pošty, snížení mzdových nákladů na polovinu a celkovým úsporám nákladů ve výši 25 % omezením tisku a ukládání papírových dokumentů. Nový systém kromě zvýšení spokojenosti klientů zkrácením doby vyřízení poskytl společnosti Aegon plnou kontrolu nad procesy a současně snížil rizika nedodržení předpisů.

Our Digital Mailroom new system gave Aegon full process control and reduced compliance risks.

Zjistěte, jak může řešení Digitální poštovní oddělení transformovat vaši firmu.


PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM

Jak to funguje

Vylepšete způsob práce investicí do řešení Digitální poštovní oddělení.

Související řešení

Zásady ochrany osobních údajů společnosti

Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

Hledáte technickou podporu?

  • Co nejdříve
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +420

Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

Děkujeme

Jeden z našich odborníků vám zavolá.

[TIME]

Na shledanou

Omlouváme se

Chyba