Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Objednávky

Zefektivněte celý proces dodávání zboží, od vychystávání, balení a dopravy po ověřování dodání.

Na současném rychle se měnícím trhu zákazníci očekávají, že své zboží obdrží rychle, správně a včas.

Zpomalení způsobené neefektivním systémem zpracování objednávek, který je náchylný k chybám, může mít proto vážný dopad na vaše podnikání.

Výhody našich řešení pro vyřizování objednávek

Benefits Benefits

Omezení ručního zpracování objednávek

Automatizované pracovní postupy šetří čas a zabraňují chybám při dopravě.

Benefits Benefits

Kratší doba do vystavení faktury

Urychlete kontrolu doručení pomocí zaznamenání elektronického podpisu mobilním zařízením.

Benefits Benefits

Lepší služby zákazníkům

Efektivnější technologie snižují náklady a množství chyb a zkracují časové prodlevy.

Benefits Benefits

Posílení zabezpečení a dodržování předpisů

Digitální systémy ukládají podpisy a záznamy bezpečným způsobem.

Recept na rychlejší a chytřejší dodávání zboží

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Nyní máme k dispozici řešení, které ještě lépe vyhovuje standardům, je levnější, flexibilnější a nabízí jednodušší údržbu.

Friedrich Staller

Generální ředitel, GEV

Výzva

Rakouská společnost GEV, která dodává vybavení pro kuchyně, chtěla urychlit zpracování faktur a dodacích listů, aby splnila svůj cíl – dodání ve stejný den pro 97 % objednávek. Společnost hledala digitální řešení, které by urychlilo pracovní postupy založené na papírových dokumentech a poskytlo větší kontrolu nad procesem a lepší viditelnost procesu.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Řešení

Vyvinuli jsme řešení pro vyřizování objednávek přizpůsobené na míru, které umožňuje dokonale propojit platformu správy dokumentů od společnosti Canon se systémem ESP společnosti GEV a digitalizovat veškerou dokumentaci objednávek a automaticky ji archivovat a označovat pro rychlé a snadné vyhledávání.

Výhody

Naše řešení urychlilo vyřizování tím, že umožňuje zaměstnancům rychleji vyhledávat dodací listy a zkracuje dobu do vystavení faktury prostřednictvím elektronických podpisů. Systém zvyšuje bezpečnost a viditelnost dokumentů a také přispívá k vyšší spokojenosti zákazníků poskytováním srozumitelnějších upravitelných šablon objednávek.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Podpořte své podnikání rychlejším a efektivnějším zpracováním objednávek.


PORAĎTE SE S NAŠÍM TÝMEM

Jak to funguje

Získejte více zakázek rychlejším a chytřejším zpracováváním objednávek.

Související řešení

Zásady ochrany osobních údajů společnosti

Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

Hledáte technickou podporu?

  • Co nejdříve
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +420

Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

Děkujeme

Jeden z našich odborníků vám zavolá.

[TIME]

Na shledanou

Omlouváme se

Chyba