Borealis-hero1

Globální řešení pro globální společnost

Společnost Borealis má pobočky v 17 zemích. Ve chvíli, kdy se vyskytnou technické problémy, potřebuje tato společnost rychlé řešení, a proto spoléhá na své globální dodavatele IT a na jejich okamžité reakce. Jedním z hlavních požadavků tohoto přístupu je výběr společnosti, která je schopna globálně zajistit tiskové služby a nabídnout jedinou styčnou osobu, která by zajišťovala servisní služby pro všechny země.

Po pečlivém prostudování možností, které trh nabízí, se společnost Borealis obrátila na společnost Canon. 1 165 zařízení v 17 zemích bylo během osmi měsíců nahrazeno 1 000 novými zařízeními. Celá výměna proběhla ve všech směrech naprosto hladce a bezproblémově. Výsledné řešení navíc zvýšilo zabezpečení práce s dokumenty a vzhledem k vysoké úrovni standardizace také společnosti Borealis ušetřilo náklady na podporu a údržbu.

Borealis-image1

„Celkově musím říct, že z tohoto projektu jsem si odnesl tři důležité poznatky,“ uvádí Jacky Cillen. „Především, Canon se skutečně chová jako globální hráč. Za druhé, rozjezd celého projektu – tedy čas, rozpočet a úroveň standardizace – byl překvapivě plynulý. A nakonec, a to je pro mě nejdůležitější, podpora, kterou nám Canon po dokončení celého projektu poskytuje, je stejně bezproblémová jako během implementace. Máme globálně zajištěnu maximální možnou podporu, což jsme od dobrého partnera v oblasti technologií požadovali.

„Naším cílem bylo dosáhnout plynulého přechodu ke standardizovanému tiskovému prostředí, které zároveň plně funguje v síti. Naší hlavní motivací bylo nabídnout uživatelům centralizovanější podporu a také ušetřit v oblasti údržby a podpory.“

Jacky Cillen, vedoucí týmu informačních technologií a systémů