ipack-hero1

Společnost i-Pack získala díky společnosti Canon naprostou kontrolu nad výrobou

ipack-logo

Společnost i-Pack, sídlící v norském Sarpsborgu, se může pochlubit špičkovými řešeními reklamní grafiky a potisku na podporu prodeje. Od svého založení v roce 1997 sice společnost vystřídala několik názvů a majitelů, ale současně nasbírala zkušenosti při spolupráci s předními výrobci obalů napříč Skandinávii a dalšími evropskými trhy.

V roce 2013 si však její zakladatel Atle Andreassen řekl, že společnost má na víc. Jak sám uvedl: „Ztratili jsme svou identitu.“ Firma spíše plnila úlohu lokálního prodejce pro svou mateřskou společnost, a tak se Andreassen rozhodl ji odkoupit a vrátit se zpět ke kořenům. Následovalo přejmenování na i-Pack AS a snaha zařadit se opět mezi dodavatele a vytvářet vysoce kvalitní reklamní materiály a speciální obaly na podporu prodeje. Dlouhodobým cílem je pak stát se jedničkou ve svém oboru.

„Díky podpoře a technologiím od společnosti Canon jsme na dobré cestě dosáhnout svých obchodních cílů.“

Atle Andreassen, zakladatel

Výsledky

Kratší dodací lhůty pro úkoly s požadovaným termínem dodání – pro některé aplikace ze tří týdnů na jeden týden

Kratší dodací lhůty pro úkoly s požadovaným termínem dodání – pro některé aplikace ze tří týdnů na jeden týden

Zvýšené měsíční objemy o 300 %

Zvýšené měsíční objemy o 300 %

Zaměření na dosažení růstu objemů o 25 % do konce roku 2015 a o dalších 15 % v roce 2016

Zaměření na dosažení růstu objemů o 25 % do konce roku 2015 a o dalších 15 % v roce 2016

Byly položeny základy pro zřízení nově vytvářené divize i-Pack Digital a další rozvoj společně s divizí i-Pack Plast pro dřevěné, plastové a ocelové aplikace a divizí i-Pack Design & Communication pro navrhování originálních kampaní

Byly položeny základy pro zřízení nově vytvářené divize i-Pack Digital a další rozvoj společně s divizí i-Pack Plast pro dřevěné, plastové a ocelové aplikace a divizí i-Pack Design & Communication pro navrhování originálních kampaní

ipack-objective

Úkol

Rozšířit podnikání a stát se jedničkou v materiálech na podporu prodeje

Výzvy

• Vyhovět požadavkům zákazníků na krátkou dobu výroby materiálů na podporu prodeje, které často reagují na aktuální situaci.

• Nižší kvalita koncových produktů zapříčiněná chybějící kontrolou kvality tisku.

• Outsourcing krátkodobých tiskových úloh zatěžující výrobní linku.

• Omezená a nákladná tvorba prototypů.

• Neschopnost přijít s novými řešeními na podporu růstu společnosti.

Přístup

Společnost Canon analyzovala obchodní strategii a přišla s nejlepším řešením, jak by zákazník mohl do svého portfolia služeb zařadit tisk.

• Nový obchodní partner doporučil pro novou digitální divizi technologie Canon a Arizona.

• Firma obdržela od společnosti Canon pozvánku na představení řady Arizona 6000 ve Vancouveru.

• Byla demonstrována produktivita a všestrannost napříč celou řadou médií pro malosériovou výrobu obalů, reklamních materiálů a komerčního tisku.

• Společnost Canon podpořila instalaci a integraci do stávající dokončovací linky.

ipack-spare