DM-hero1.jpg

Společnost MSP zoptimalizovala kompletní dodavatelský řetězec pomocí digitálního inkoustového tisku a zajistila si konkurenceschopnost i do budoucna

Společnost MSP využívala při práci s klienty v oblasti přímého marketingu strukturovaný tříkrokový proces. Všechny odesílané dokumenty předtiskla na ofsetové tiskárně. Na tyto polotovary poté na laserové tiskárně dotiskla na míru šité údaje. Hotové dokumenty nakonec vložila do obálek a připravila k odeslání. S využitím tohoto tříkrokového procesu ročně vyrobila přibližně 100 milionů zásilek. Generální ředitel Markus Stricker vysvětluje: „Pokud jsme chtěli zůstat konkurenceschopní, museli jsme se postavit velkým výzvám. Byli jsme pod tlakem firem, které se zabývaly digitální produkcí řezaných dokumentů a barevných inkoustových produktů v malých sériích. A i když jsme náš konvenční způsob výroby vypilovali do nejmenšího detailu, stále jsme si jen těžko dokázali udržet konkurenceschopnost. Bylo nám jasné, že pokud má naše společnost růst, budou potřeba změny.“

DM-image1.jpg

„Naším hlavním cílem je co nejlépe plnit požadavky zákazníků. Tomuto cíli bychom obětovali cokoli. Jsme přesvědčení, že digitální inkoustový tisk nám i do budoucna umožní přicházet na trh stále s něčím novým. Společnost Canon nám od samého začátku byla skvělým partnerem při rozhodování ohledně naší budoucí strategie a při implementaci správných řešení. Se společností Canon po boku jsme připraveni na budoucnost.“

Markus Stricker