Společnost Canon pomohla společnosti Staples zaměřit se na zákazníky a zvýšit zisky

Společnost Staples je největším světovým dodavatelem kancelářských potřeb s více než 2 000 prodejnami ve 27 zemích po celém světě.

Nicméně navzdory globálnímu úspěchu značky se maloobchodní organizace společnosti Staples v Nizozemsku, která čelila poklesu příjmů a sníženému zájmu zákazníků, musela poohlédnout po přístupu zaměřeném více na zákazníky, aby si zachovala ziskovost na trhu se silnou konkurencí. K zajištění jednotnějších zkušeností zákazníků bylo nutné vytvořit větší provázanost mezi nabídkami v prodejnách a online nabídkami. Byl také potřebný větší počet přímých marketingových kanálů pro personalizaci a přivábení zákazníků.

Společnost Staples získala služby pro firmy od společnosti Canon k uskutečnění programu vyhodnocení zákazníků. Na základě představy o zákaznících poté společnost Canon začala vyvíjet a rozšiřovat celkovou vizi.

Staples-image1.jpg

„Potřebovali jsme poradenský přístup, abychom získali přehled o tom, na co se naši zákazníci zaměřují. Co jsme potřebovali, bylo řešení a strategie. Až do okamžiku zapojení služeb pro firmy společnosti Canon se ale zdálo, že neexistují.“

Richard Houppermans, manažer služeb pro firmy